![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mens is altijd al heel erg wreed geweest ten opzichte van de dieren. Er is de laatste decennia een bewustwording in het Westen, maar ook hier valt het nog enorm tegen. In de rest van de wereld moet de bewustwording nog komen. Al heb ik ergens gelezen dat ook in China en elders in Azië nu bewegingen worden gevormd om hier iets aan te doen. 't Is te hopen dat de mens ooit anders gaat kijken naar de dierenwereld. Maar wanneer ik zie wat de mensen elkaar reeds eeuwenlang aandoen, ook nog de dag van vandaag, dan heb ik mijn twijfels over serieuze verbeteringen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Schepen
|
![]() Niets tegen af en toe dieren eten, ik doe dat ook, maar de manier waarop ... er mag wel eens wat aan bewustwording gedaan worden in China. Dieren voelen ook. Nu ja, als je ziet hoe ze soms met mensen omgaan. Daar zijn wij nog lieverdjes tegen.
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom komt me ineens die gedachte op, dat men van iemand kan zien hoe hij is met mensen afgaande op de manier hoe hij met dieren omgaat?
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Dat is allang bewezen : de psychologie heeft onderzoek gedaan naar seriemoordenaars en consoorten en daaruit bleek dat ze ooit in hun leven begonnen zijn met het mishandelen. Bij deze weten wij dus ook welke van onze medeforummers tot deze groep behoren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Waarom is het toch zo moeilijk voor enkelen hier om eens wat maturiteit aan de dag te leggen? Dit is niet iets om mee te lachen, hoor... Ik ben 23 en wordt hier virtueel omringd door volwassenen ouder dan ik die zich gedragen als kleuters...
Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 19 december 2013 om 21:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Zwijg stil, ik word wel virtueel omringd door mensen die geen fundamenteel verschil zien tussen een levend en een opgezet dier.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 19 december 2013 om 21:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan dus vast die onzekerheid opheffen en de resultaten van dat onderzoek hier posten? Of niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zetten economische, wetenschappelijke en andere wisten alleen boven de gevoelens van zo,n beest. Verschil in mentaliteit dat is alles. En ik denk zelf dat een goede middenweg het beste is. Wetenschap moet sowieso voorop staan. Maar een dier mag best boven bepaalde accepten van de economie geplaatst worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Misbruikte olifant?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat arme dier is met zijn kop door de muur geramd!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat wil je, na zo'n klap! Laatst gewijzigd door Another Jack : 19 december 2013 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.psychologytoday.com/blog/...t-harming-pets Animal abuse is often the first sign of serious disturbance among adolescent and adult killers. Nog iets stelletje oetlullen ? Laatst gewijzigd door Stingray : 19 december 2013 om 22:56. |
|
![]() |
![]() |