![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel kijk ik naar de belgicisten die dit verhaaltje aanhalen om weer eens te schijten op alles wat Vlaams is, daarbij vergetend dat Englert schijnbaar geen Nederlands spreekt of begrijpt. Nochtans hameren deze belgicisten in de richting van de Vlamingen steeds meer op hetzelfde aambeeld: wees tweetalig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Englert is goed voorde belgitude. Cools straalde, Lieten straald en Filip straalde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 18 december 2013 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() conclusie ?
Englert en Lieten kunnen ze kussen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Meertaligheid is een voordeel voor iedereen of er dat nu 2 of 16 zijn. Voor mij telt enkel de mens en niet wat religieuze of politieke stromingen mij willen wijsmaken. Mijn oordeel vel ik zelf wel en dat is al moeilijk genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verandert niets aan uw houding (leedvermaak en neerbuigende kijk), net als die van alle Franstaligen in dit land op alles wat er van ver en dichtbij mee te maken heeft. En dat toont aan dat we des te sneller onafhankelijk moeten worden. Dat wij ons onafhankelijk land Vlaanderen noemen gaat u inderdaad niet aan, voor mijn part mag u ervan uitgaan dat ze niet bestaat. Zeker is dat wij in het kader van 'Belgique' niets te zoeken hebben. Integendeel, jullie kosten ons alleen maar geld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh, misschien moet u mijn bericht toch even opnieuw lezen. Ik wijs er juist op dat je een andere taal niet noodzakelijk hoeft te kennen om louter utilitaire redenen. Een taal verrijkt je mens-zijn. Dus ik zie niet goed in waarom u eigenlijk vrij bars reageert en er dan nog eens de religie erbij sleurt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Ja maar het woord wordt hier vaak en vooral te onpas gebruikt. Daar gaat het over.
Laatst gewijzigd door system : 18 december 2013 om 14:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Credo quia absurdum! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Het grappigst was nog die vrouw met haar aanwezigheidslijst : "e.n.g.e.r.d ?" "No no, e.n.g.l.e.r.t.!"
![]() Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 18 december 2013 om 15:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |