![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Zo redeneren spijtig genoeg de meeste mensen, maar ik vind dat totaal verkeerd. In België én in Europa moeten wij dringend opschuiven naar rechts om nog te redden wat er te redden valt. Vergeet niet dat Europa vol zit met gebuisde politiekcorrecten die hun linkse ideeën opdringen aan de burger. Die denken dat het leven een sprookje is. Misschien voor henzelf wel.
Door massaal op rechts te stemmen (bijna iedereen klaagt over het beleid in België en Europa) wordt een duidelijk signaal gegeven aan de politiekers dat het zo niet meer verder kan en dat er een serieuze koerswijziging moet komen. Dat is de enige vreedzame weg. Als de politiek zo verder doet, stevenen wij binnen de 40 jaar af op een Europese (burger)oorlog. De NVA is volgens mij een centrumpartij met lichte rechtse trekjes. Niet voldoende dus om verandering te brengen. Ik hoop dat ik mij vergis. Laatst gewijzigd door Lukkas : 22 december 2013 om 23:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |