Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 23 december 2013, 10:54   #21
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik zie ze eerder als een figuur die op bijval kan rekenen in Noord en in Zuid.
Ik zie ook twee honden (die elk weinig bijval kennen aan de andere kant) die gaan vechten om een been...
CD&V en Ø-VLD zijn inderdaad serieus aan het vechten om een been. Zelfs het kleinste splinstertje gunnen ze mekaar niet meer in de federale regering. Een CD&V-er die een belastingsverlaging doorvoert? Over mijn lijk zegt Rutten!
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2013, 11:02   #22
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Maggie De Block gaat over lijken om zichzelf populair te maken. Fundamenteel heeft ze niets veranderd aan het immigratieprobleem, behalve het uitvoeren van de wetsvoorstellen van de N-VA. Maar zo nu en dan laat ze voor de lopende camera's haar spierballen eens rollen, om dan achteraf te gaan uithuilen dat het toch zo'n zware stiel is.
En ik ga hier nu eens voor één keer op zijn Schoofiaans op reageren en gewoon zeggen dat we wel zullen afwachten wat de kiezer daarvan denkt.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2013, 11:41   #23
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Zeer zeker wel, maar zolang europa, de liga voor de mensenrechten, de bende van Youssef De Witte en meer dergelijke drukkingsgroepen het voor het zeggen hebben, zal het niet lukken.
Behalve enkele symbolische dossiers heeft ook Maggy er dus niets van gebakken.
Ze heeft ons ondertussen wel opgezadeld met nog maar eens een grote mislukking op gebied van informatica-projecten bij de Belgische overheid:

Nieuw elektronisch systeem voor OCMW’s faalt
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2013, 11:59   #24
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Maggie De Block gaat over lijken om zichzelf populair te maken. Fundamenteel heeft ze niets veranderd aan het immigratieprobleem, behalve het uitvoeren van de wetsvoorstellen van de N-VA. Maar zo nu en dan laat ze voor de lopende camera's haar spierballen eens rollen, om dan achteraf te gaan uithuilen dat het toch zo'n zware stiel is.
Maggie De Block hoeft niet zo regelmatig in beeld te komen om een indruk na te laten als pakweg Kris Peeters, Yves Leterme of Bart De Wever. Als deze even niet elke dag 3x in het nieuws komen zijn de mensen hen na een korte periode vergeten.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2013, 12:31   #25
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Ze kunnen misschien zelf eens overwegen hun eigen wetsontwerpen te realiseren in de Vlaamse regering.
Je zou bijna vergeten dat ze in een regering zitten...
Dan moet uw partijtje en de andere onderkruipertjes van Di Rupo van immigratie volledig een regionale bevoegdheid maken.

Dat zal nooit gebeuren. De Vlaamse belastingbetaler moet blijven opdraven voor de ocwm-uitkeringen van het importkiesvee van de PS & Spa.
Vigilant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2013, 12:36   #26
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant Bekijk bericht
Dan moet uw partijtje en de andere onderkruipertjes van Di Rupo van immigratie volledig een regionale bevoegdheid maken.

Dat zal nooit gebeuren. De Vlaamse belastingbetaler moet blijven opdraven voor de ocwm-uitkeringen van het importkiesvee van de PS & Spa.
De Xeno's niet vergeten. Vlaamsgezind met uitkering!
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2013, 12:46   #27
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Daar heb ik geen probleem mee. Zelf voor uw uitkering wil ik opdraven. Maar ik wil niet opdraven voor Marokkanen, Turken en de rest van de wereld.
Vigilant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2013, 03:30   #28
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant Bekijk bericht
Daar heb ik geen probleem mee. Zelf voor uw uitkering wil ik opdraven. Maar ik wil niet opdraven voor Marokkanen, Turken en de rest van de wereld.
pas op de kosten om in zo n gastgezin in Geel Ten Aard te verblijven kunnen oplopen
ouwe knar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2013, 07:18   #29
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We zouden eigenlijk meer aan Xeno willen betalen, mochten migranten die nooit hebben bijgedragen onze kassen niet leegroven.
Dat is straf hé Jack.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be