![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 7 nieuwe gevangenissen. Niet alleen de kostprijs maar ook het onderhoud, verwarming, en voor wat? 't Is zo een beetje zoals het steeds maar bij bouwen van sociale woningen. Waarom? gebruik de bestaande eens waarvoor ze gebouwd werden en dan zijn eer sociale woningen met de vleet te veel. Idem met de gevangenissen. Al wat hier zit en geen belg is, en zelfs bij zware delicten, wat de Belgische nationaliteit gekregen heeft, onherroepelijk het land uit en we weten niet meer wat we met de lege gevangenissen moeten aanvangen. Kunnen ze gelijk heel hun berg enkelbandjes op Kapaza of 2dehands zetten.
Maar nee, dat mag niet, want in de landen van herkomst zijn het nog echte gevangenissen en dat zou onwaardig zijn voor onze import boeven, dat kunnen we ze toch niet aan doen zeker? Hier moeten we toch heiliger dan de paus zijn. En de brave burger zal de extra kosten wel weer ophoesten zeker. 't Wordt hoog tijd dat we het de heren en dames politici eens over duidelijk inpeperen door ze te doen ophoepelen volgende verkiezingen. Laatst gewijzigd door Garry : 24 december 2013 om 00:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jaja en als men diezelfde redenering volgt dan mogen we ons verwachten aan al het gespuis dat nu in de VS in de bak zit en destijds van hier afkomstig was, bravo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die destijds is meer dan 100 jaar geleden, dus dat zijn niet niet Amerikanen of Amerikanen die de nationaliteit gekregen hebben. Die zijn al lang allemaal dood. Trouwens, Amerika is al lang niet meer het land van zoete inval zoals hier. Daar kom je niet zomaar binnen zonder uitnodiging.
Laatst gewijzigd door Garry : 24 december 2013 om 00:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Destijds heb ik er ook een tijdlang gezeten, dus ik kan er wel iets over kwijt. Nu alvorens ik "behind" zat is er jaren tussendoor een soort van "proces" geweest over wat ze met mij gingen doen natuurlijk. Ik was dan een vrije mens met al mijn rechten. Niemand die me gevaarlijk of zo achte. Dan jaren nadien die uitspraak en dan nog maanden wachten op een plaats om vrijwillig mijn plaats achter "behind bars" plaats te nemen. Voor de tijd zoals uitgesproken uiteraard. Vanaf die dag was ik schietwapen gevaarlijk voor de orde diensten? Echt waar, ze hadden niet ontvangen dat ik binnen was gegaan en dus dachten ze dat ik me verschool thuis of zo. Gans mijn huis omsingeld die avond met mitrailleurs op scherp. Ik zat binnen maar dat wisten ze niet. Ze kwamen me dus "killen" in my home. In the name off justice. Thats the laaaaaaaaaawwwwwww Een mens moet dat allemaal eens in chronologische volgorde plaatsen om te zien wie feitelijk de "gevaarlijken" zijn. Nietwaar? Welwaar!
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 7 nieuwe gevangenissen. Zonde van de plek en van't geld.
Geef Roemenië het geld van 1 gevangenis en elk jaar de werkingskost van 1 gevangenis in België, en laat hen de criminelen maar opslaan. Win-win situatie, geld voor Roemenië, en wij besparen een hele bult geld, en vermijden nog meer gezeik.
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zit er niet één die niet veroordeeld is. Niet één. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je weet wel, voorarrest, waarvan de VN stelt dat in Belgie het voorarrest structureel misbruikt wordt om mensen te straffen.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 24 december 2013 om 11:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
of klinkt zoiets veel te logisch ? het schept wel gigantische mogelijkheden om creatief te zijn met cijfers en elke vgl naar t verleden onmogelijk te maken nadien ... dat laatste moet toch aanlokkelijk zijn voor politiekers, niet ? ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 24 december 2013 om 12:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer bepaald het feit dat het op is. Als er iets gebouwd wordt, dan is het zuiver symbolisch, veel te weinig veel te laat. Om simpele Jan publiek voor de gek te houden. En dan natuurlijk, psychiatrische patiënten, ze horen in de psychiatrie waar ze dan een medische behandeling moeten krijgen. Het volstaat niet zoals in de gevangenis, dat de cipier een witte stofjas aantrekt en dan wat doktertje gaat spelen.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 24 december 2013 om 13:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 28 december 2013 om 00:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schoof is van het gedacht dat ze het wel zullen gedaan hebben, ahja, anders zaten ze niet in de gevangenis!
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- een superbeveiligde gevangenis (Achène) - eentje voor psychiatrische patiënten (Paifve) - drie "normale" gevangenissen (Verviers, Leopoldsburg, Oostende) - twee halfopen gevangenissen (Wortel, Saint-Hubert) Voor de eerste keer in decennia denkt men eindelijk in termen van diversifiëren van gevangenisregime. Een goede zet dus, spijtig dat het enkel op papier bestaat... ![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die 7 nieuwe gevangenissen zijn natuurlijk ideaal om nog wat meer overheidsjobs te creëren en nog wat meer armoedige en criminele paupers te importeren. Hierover wordt echter zeer weinig bericht door de regimepers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |