![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Op dit forum zit een bende vooringenomen racistische Übermenschen met blijkbaar een aangeboren afkeer van alles wat nog maar vaag naar Islam refereert. Ik herinner mij een paar dagen terug een reactie van iemand gelezen te hebben over die twee Franse journalisten: iemand wees hem (of haar) erop dat de Franse moslimgemeenschap scherp en ondubbelzinnig de gijzeling had veroordeeld, maar in zijn (of haar) ogen was dat maar schijn en juichen alle moslims dergelijke acties in hun binnenste toe. Meneer (of mevrouw) is blijkbaar een groot kenner van de gedachtengang van iedere individuele moslims, ik sta versteld. Of nee, dat is juist het probleem: in de ogen van deze racisten bestaan er geen 'individuele' moslims. De moslimgemeenschap is in tegendeel één monolitisch denkend en handelend blok, een soort machine die naar de pijpen van fundamentalistisch uitschot danst en het dan ook verdient om collectief gestraft te worden bij gruweldaden van sommigen onder hen. Zo'n gedachtengang is écht wel bijzonder beschaafd te noemen, chapeau.
'The problem with political jokes is they get elected' Henry Cate VII 'Mensen vragen vrijheid van meningsuiting als compensatie voor de vrijheid van denken die ze zelden gebruiken' Soren Kierkegaard |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zwijgen is goedkeuren, en van moslimkant hebben we na al die gruweldaden eigenlijk nog niets gehoord en geen markante betogingen gezien waaruit hun afkeur blijkt. Daarentegen komen ze wel op straat voor kopvodden ... *knip* |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En niet alleen de Duitsers, maar ook Belgen, Fransen, Nederlanders, Italianen, Spanjaarden, noem maar op, die wisten wat er met de joden gebeurde, en er ook niks over zeiden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
A) De moslims in Irak schuldig vindt aan het ombrengen van onschuldige burgers en B) De Nepalezen niet schuldig vindt aan het plunderen en vernielen van eigendommen van onschulidge burgers in hun land. Dan spreken moslims zich uit tegen de kidnappingen en onthoofdingen in Irak (zoals in Frankrijk) - zelfs een afgevaardigde van Al Sadr noemde ze 'inhumaan' - dan worden ze er van verdacht te liegen en hypocriet te zijn teneinde hun eigen vel te redden... Denk toch eens vijf minuten redelijk na alvorens, bij het eerste woordje 'moslim' direct er op te vliegen als een briesende stier op een rooie lap! ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier in het moderne westen kunde nog altijd uw gedacht zeggen, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Niet te vergeten dat die transporten ook niet erg onopvallend waren. Allemaal joodse burgers die één voor één in goederenwagons op elkaar gepropt werden om afgevoerd te worden. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog iets anders, moslims hebben ook niet echt de gewoonte om hindoes met rust te laten , zie India, voor die nepalezen is die slachting ook maar nie meer dan de druppel die de emmer doet overlopen. Jullie van het pc kamp zouden er ook beter eens voor gaan zorgen dat de emmer hier ook niet te vol geraakt, anders moet je er niet van gaan verschieten dat het hier ook ooit gebeurd. (hiermee bedoel ik het volgende : ) Door moslims telkens maar op een pied de stalleke te zetten, ook als ze iets uitgevreten hebben, (och slechte opvoeding, kansarm, ... ga zo maar door) ge zijt goe bezig er heilige boontjes van te maken. Als er morgen in Antwerpen of Brussel iets serieus gebeurd, een aanslag of iets dergerlijks waarbij een heleboel doden vallen, zou je dus niet moeten schrikken dat de volkswoede zich ook hier tegen moskees, of "vzw's" en dergelijke gaat keren. Je kan dat voorkomen door op tijd en krachtig op te treden als ze iets uitsteken, dan hebben de mensen dat : "ze worden toch nooit gestraft" gevoel zo niet , snapte... en gaan ze ook minder snel het recht in eigen handen nemen. Nu hebben die nepalezen het gevoel van , de regering laat ons steeds stikken, onze moslims hebben niks voor ze gedaan, enz... en dus vallen ze dat symbool aan om hun woede op te koelen, volstrekt normaal, Laatst gewijzigd door Herr Flick : 2 september 2004 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat heb ik te maken met moslims, nepalezen, Irak of eender wat? Als dit een persoonlijke bedreiging was, mag je het in mijn gezicht komen uitleggen, keyboardwarrior... Trouwens, jij zit ook maar vanachter je PC'tje te lullen. Als het zo tegensteekt, ga dan naar Irak en neem zelf de wapens op, herr flick(er)! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien, wil ik er u gerust bijzeggen dat ik tot hiertoe nog voor niemand opzij gegaan ben (zelfs nie als ze me 5 of 6 waren) en dat ook niet zinnes ben. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 2 september 2004 om 15:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() though talk hier....
de laatste keer dat ik alleen was en niet opzij ging voor een aantal crapulekes heb ik uiteindelijk toch stevig het onderspit mogen delven. ik ben blijkbaar dus zwak. weet ik dan ook weer... |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat was toevallig toch niet in Rwanda? U weet wel... een tiental jaar geleden. ![]() [size=1]En wat vindt Brutaal Geweld van mijn nieuwe bavet? [/size][size=5]Kritiek op brutaal geweld is terecht! [/size] [size=5] [/size] Laatst gewijzigd door Chipie : 2 september 2004 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() De kern van de zaak is : is gericht barbars geweld sterker dan beschaving ?
De talibanese moslimpraktijken manifesteren zich nu nadrukkelijk in Irak , maar bij uitbreiding kunnen ze overal opduiken en overal eisen stellen om een "voorrang voor onze interpretatie van Koran" te eisen. Oppervlakking gezien is dat een probleem voor niet-moslims, maar het is eigenlijk een nog groter probleem voor moslims die een uitsluiting uit de niet-moslimgemeenschappen riskeren. In een steeds versnellend tempo vervaagd voor "de mensen" het verschil tussen een moslim-moskeeganger en een keel-afsnijdende barbaar. Dit is het zwak punt van het moslim-geloof : men heeft geen centraal gezag zoals een synode of een paus. Iedereen kan zich op de Koran en het geloof beroepen en er een zeer eigen interpretatie aan geven. Dit maakt het voor de "verlichte" of "braaf-orthodoxe" moslims moeilijk om gepast op hun wel zeer bloeddorstige geloofsgenoten te reageren. Nu bedoel ik met deze post niet dat het de moslims zijn die een monopolie op terrorisme en bloeddorst hebben - ons geschiedkundig geheugen reikt wel wat verder dan dat , maar de gezagsdragers in de diverse overwegend Moslimlanden moeten wel eens nagaan wat de consequenties kunnen zijn als niet-moslims zich als ongelovige honden ongewenst in deze landen gaan voelen .
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() er is blijkbaar weer iemand op zijn teentjes getrapt omdat het ondertussen wel duidelijk is...
pavlovje maak gerust jezelf verder belachelijk...kan je WEER een nieuwe nick nemen. en ontkennen en bla bla... |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bovendien vind ik ook dat onze westerse gematigde moslims zich meer moeten gaan inzetten tegen het fundamentalisme dat hun jeugd tracht te verleiden. het is dat die jeugd zijn socio ekonomische problemen heeft en daardoor vatbaarder wordt, maar de gematigden mogen mijn inziens toch ook wat harder fulmineren tegen de extremisten die hun religie misbruiken. zelfder tijd zoals ik reeds elders postte, moeten wij de polarisatie zekre niet in de hand werken.als je begint met alle moslims over dezelfde kam te scheren, speel je alleen in de kaart van de extremisten. accepteer de gematigden als "ons volk" of toch diegenen die hier geboren worden en de zotten isoleer je ...maar sommigen kunnen blijkbaar hun xenofoob gedachtengoed niet laten. ze zijn evengoed een deel van het probleem. en nu is het wachten op dergelijke domme types die beweren dat er geen gematigden, verwesterden zijn of zelfs ongelovigen , maar dat het allemaal maar deel uitmaakt van hetzelfde fundamentalisme , en het één groot complot is
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 2 september 2004 om 16:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Doe ze allemaal ne goeiedag in 't Pentagon!
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onze ouders/grootouders wisten het pas toen het zo goed als voorbij was. En dat weet jij zo goed als ik. Zwak ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze mogen trouwens blij zijn dat de amerikanen niet zo geweldadig zijn als henzelf want als de rollen omgekeerd waren lag die heilige moskee al lang gelijk met de grond. Alsof het deze moslims een biet zou schelen dat hun tegenstanders in een kerk zouden zitten samen met wat burgers.
|
![]() |
![]() |