![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Belangrijk of niet, hij is er toch maar mooi aan ontsnapt.
Een paar uur eerder, een paar kilometer verder, en hij was er helemaal niet aan ontsnapt. Dan hadden die terroristen een voor de Belgen belangrijke Belg gedood, en mochten ze hun wereldkaarten open slaan om België te zoeken, en hem daarna gaan googelen, in de hoop te weten te komen waar die belangrijke man nu eigenlijk vandaan kwam, en wie die belangrijke man nu eigenlijk was die ze hadden gedood.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar indien men spreekt over "Hij is ontsnapt aan een aanslag" geeft men de indruk dat de aanslag tegen die "Hij" gericht is. En zo belangrijk is Di Rupo niet. Zou hij de ontploffing überhaupt gehoord hebben? Ja, zo ben ik al vaker aan een aanslag ontsnapt. Als de vensters beginnen trillen en het bezoek onder tafel springt omdat er vlak bij je huis een granaat ontploft bv. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 28 december 2013 om 12:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat had de man daar te zoeken? De homo'tjes van Arafat?
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat De Morgen daar weer voor titel neerpoot, tart weer elke verbeelding.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |