![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Waarom is dit verplaatst naar maatschappij en samenleving.
Dit gaat toch duidelijk over binnenland. Door al die verplaatsingen raak ik serieus het noorden kwijt. Dat meerdere topics samengevoegd worden en er duidelijk een actieve moderatie aanwezig is juich ik toe, maar die verplaatsingen zijn voor mij echt niet nodig, dan zou ik de focus toch op andere zaken plaatsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De standaard, de krant met de journalisten die niet kunnen rekenen, meent het gevonden te hebben. Uiteindelijk, zeggen ze, is dat bedrag bruto. En aangezien dat met 6250/2,5 netto overeenkomt, is het maar 2500 euro. Waar halen ze het.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Tja wat mag men hier nog buiten werken en belastingen betalen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Merkwaardig dat we met zoveel regeringen en parlementen tot dit gezamenlijk compromis konden komen !
![]() La Libre Di Rupo & Co : go home ! Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 30 december 2013 om 21:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() "Belastingen?!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier zie, een tabelleke uit de wepsijt van itinera, vertel eens waar netto en waar bruto zit: .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 30 december 2013 om 21:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Die man van de fiscus is een gevaarlijk man."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "De fiscus viseert mij!"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk dat de standaard het zal moeten uitleggen. Voor mij is het duidelijk. Het is gewoon het verschil in belastingen dat wij en onze geburen betalen. Weet ook niet waar de standaard het haalt. Als ze dan toch absoluut de regering willen verdedigen, dat ze het dan op een correcte manier doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Het staatsapparaat is te vet.
Lees: te veel en te dik betaalde ambtenaren, te veel en te dik betaalde politici. Oplossing: opheffen provincies, afschaffen apart pensioensysteem ambtenaren (iedereen contractueel met de nodige beschermingen via CAO), forse simplificatie fiscale wetgeving (ipv 10000 aftrekposten naar een lagere basisbelasting gaan) => minder ambtenaren nodig. En vooral: de ingewikkelde staatsstuctuur uitmesten en bevoedgheden steken waar ze horen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Minder stommiteiten met 25% van wat er nu dagdagelijks zijn broek verslijt en we zitten goed. Zij die overblijven spreken naar alle waarschijnlijkheid Nederlands en Frans met als gevolg dat hier ook een hoop gezever mee verdwijnt. Ps; als Vlaanderen op zijn eigen benen staat mag je dat Frans schrappen. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 31 december 2013 om 00:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is 1 van de grootste sjoemelaars van dit land. |
|
![]() |
![]() |