Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 2 september 2004, 13:48   #21
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Rafke, Headinajar, te veel moslimpijpen zorgt voor ernstige mentale schade. Het waarnemingsvermogen wordt bovendien geschaad door te veel stront in de ogen van al dat kontlikken van allochtone aarzen.
Ha ,zie je , je begint misvormingen te krijgen !!!
Oud 2 september 2004, 15:49   #22
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
vreemde redenering alweer van Wolfje.

Persoon X: ik beweer dat...
Persoon Y: hebt u daar bewijzen voor?
Persoon X: jullie blijven het gewoon kennen, tegen beter weten in, geef mij bewijzen die ontkennen wat ik zeg

Te lang in de zon gelegen Wolf?
Dement aan het worden Seba?
Ik meen mij te herinneren dat je het ooit hebt toegegeven dat tachtig procent van de straatcriminaliteit op naam van allochtonen staat. Weet je nog toen je me op die tachtig procent wou pakken en enkele dagen later Brice De Ruyver met dat zelfde getal voor de dag kwam?
Jij weet dat dat cijfer correct is, waarom val je mij dan aan? Een beetje hypocriet vind je niet, beetje veel zelfs.
Oud 2 september 2004, 15:55   #23
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus
Praat eens met de Antwerpse politie!
Ik praat soms met iemand van het plaatselijke politiekorps hier in Ronse, volgens hem is tachtig procent van de interventies die hij doet inzake criminaliteit op naam te schrijven van allochtonen. Een hallucinant cijfer als je weet dat op 25.000 inwoners er maar een paar duizend daarvan vreemdelingen zijn.
Oud 2 september 2004, 17:08   #24
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
illwill, ik heb u indertijd over hetzelfde onderwerp als diets willen maken dat realiteit en media-exposure niet hetzelfde zijn.
Het volgen van agenten tijdens hun patrouilles is nu net realiteit! Wat de camera's die in de straten hangen filmen is ook geen realiteit zeker.

Citaat:
Als ik kijk hoeveel travestieten enzo ze op tv tonen, zou een naiëve mens denken dat elke Belgische vent in 'n bloemenjurk door het leven gaat. Ne vlugge blik door het raam toont me dat ze eerder uitzonderingen zijn...
Snappie?
Ik zie bijna nooit travestieten op tv. Travestieten op tv is een uitzondering en travestieten op straat zijn ook uitzonderingen.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2004, 17:11   #25
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoeQpublic
Goede tip, dorus, maar van een gefrustreerde bonnekesschrijver verwacht ik evenmin betrouwbare info. Als ge een bedrijf wilt leren kennen, gaat ge ook niet (alleen) met de kuisvrouwen spreken.
Probleem is dat de ene groep eigenlijk niks weet maar u wel véél zal vertellen (gewone agenten, vooral jonge gastjes); de andere groep misschien veel weet maar en public niks mag vertellen wat z'n politieke meesters tegen hun kar rijdt en "in vertrouwen" dezelfde roddel verkoopt als alle middenkaders, maw over de bazen, niet over het werk; en dat al de rest gewoon hun werk doet en zich van al die flauwe zever niks meer aantrekt.

Politie is het deksel op de vuilbak van de samenleving, same as it ever was...
Waar zijn je bewijzen dat de politie enkel het deksel is van de vuilbak in onze samenleving? Gefrustreerde bonnetjesschrijvers...heb je hier cijfers van ofzo, is hier een onderzoek naar geweest, waar haal je deze info?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be