![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Ze hebben altijd de absolute meerderheid gehad, de anderen zijn/waren aanhangsels zonder enige verantwoordelijkheid. Klinkt het belachelijk? Je word gewoon genaaid door alles wat hier aan de macht was/is/zal komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Staatssecretaris
|
![]() draad 457895 van demonen over de ambtenaren. Blijkbaar slaagt demonen er niet in zelfs het meest simpele ambtenaren examen met succes af te ronden.
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De regering Di Rupo is daar bijna mee begonnen.
De timing is als volgt: - volgende week luidt het startschot: dan zal Gwendolijntje Rutten zich verontschuldigen - na de verkiezingen gaat men het dan doen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel, ik denk dat die flikken hun vakantiecentjes wel gaan krijgen: http://www.gva.be/regio-antwerpen-st...aarsavond.aspx Misschien kan er een burgemeester of minister van een andere partij eens een dag meedraaien met een kleuteronderwijzeres. Liefst bij de kleintjes van 2.5 jaar, waar hij geregeld eens een pamper mag verversen, terwijl de andere kindjes aan zijn broekspijpen of haar white hemd zitten te trekken. Misschien ook eens meegaan met de een of de andere controledienst in de maand december. Als ze niet meer buiten kunnen gaan omdat het budget voor de diesel geblokkeerd is. Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 3 januari 2014 om 11:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Van zodra je iets kan bieden staan alle deuren wagenwijd open. Kennis, wat centen of een mix van beide en je kan overal naartoe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Zonder talent zit je in dit land op rozen. Meedrijven op alle sociale voorzieningen en een beetje deeltijds in het zwart bijverdienen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je niet gewoon tuinman bent, of in de catacomben van een of ander archief zit te vergrijzen, ben je anders volgens mij slecht bezig. Je moet meer examens afleggen en dan gaat uw wedde gewoon vooruit gaan zonder daarom meer te presteren, want je bent de wervingsreserve. Toch fantastisch die intellectuele carriere |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() En terecht, wie wil die job nu nog uitvoeren?
Als je ziet wat er dezer dagen over straat loopt en wanneer je ziet hoe weinig respect er nog is voor ordediensten moogt ge het hebben, zeker als de mensen die je oppakt dezelfde dag terug rondlopen. Van mij hebben zij recht op hun volle premies.
![]() |
#34 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het pensioen van de gemiddelde ambtenaar zal na een volle carriere eerder rond de 1600 en 1700 euro liggen. Moeten die laatste het dan ook bekopen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn 22-jarige zoon heeft in de privé evenveel maandloon als ik, na 38 jaar dienst bij de federale overheid. Zijn vakantiegeld bedraagt, bovenop zijn wedde, 4300 euro. Eindejaarspremie hetzelfde. Ik ontvang pas de laatste jaren 950 euro, daarvoor zelfs nog minder dan de helft van deze 950 euro. Dan spreek ik nog niet over de armzalige aanvangswedde. Hoeveel zal mijn zoon meer hebben ontvangen dan mij, na een volledige loopbaan? En dan zagen sommigen dat ambtenaren een paar honderd euro meer pensioen hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Sire, er zijn hier ook teveel sires en sirinnen
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Het is een beetje onnozel appelen met peren te vergelijken. Niemand zou zagen als iedereen een leefbaar pensioen zou krijgen. Dat is niet het geval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Waarom moet iemand méér worden betaald om niets de doen dan een ander die ook niets doet? |
|
![]() |
![]() |