Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 januari 2014, 13:23   #21
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Op onderhoud ? Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Daar zijn strikte normen voor. Waarom denk je dat de levensduur van vliegtuigen zo lang is ? Omdat ze zeer meticuleus en volgens strakke normen dienen onderhouden te worden. Dat neemt natuurlijk niet weg dat pannes mogelijk blijven. Maar op afstand kunnen wij daar weinig zinvolle conclusies aan koppelen. Weet iemand die hier commentaar gaf hoeveel vlieguren dat toestel heeft ? Ik dacht van niet...
Draai je nu weer rond de pot om de ellende te minimaliseren? Ik dacht anders van wel.

Hoeveel vlieguren dat toestel heeft en hoe goed of slecht het onderhouden wordt doet hier weinig ter zake. De bewijzen zijn er dat één en hetzelfde toestel van l' armée Belge in een wel zéér korte tijdspanne in panne staat, en dit nét op het ogenblik dat de politici die de Belgische eer dienen hoog te houden aan boord zijn.
Maar goed, volgens jou is er dus niets aan de hand en hebben de premier en zijn Franstalige rechterhand gedaan wat ze moesten doen: la Belgique op de god weet welke kaart gezet.
Oud 4 januari 2014, 14:55   #22
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Draai je nu weer rond de pot om de ellende te minimaliseren? Ik dacht anders van wel.

Hoeveel vlieguren dat toestel heeft en hoe goed of slecht het onderhouden wordt doet hier weinig ter zake. De bewijzen zijn er dat één en hetzelfde toestel van l' armée Belge in een wel zéér korte tijdspanne in panne staat, en dit nét op het ogenblik dat de politici die de Belgische eer dienen hoog te houden aan boord zijn.
Maar goed, volgens jou is er dus niets aan de hand en hebben de premier en zijn Franstalige rechterhand gedaan wat ze moesten doen: la Belgique op de god weet welke kaart gezet.
Zijn er bewijzen voor een systematisch probleem met dat toestel, knuppel? Want die heb ik nog niet gezien. Dat hetzelfde toestel op korte tijd twee keer in panne staat is statistisch gezien indrukwekkend betekenisloos.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2014, 15:15   #23
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Die insinuatie komt niet van mij maar van jou.
Je wist niets beters, zeker?
Jawel, een Waalse mekanieker....?
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2014, 20:07   #24
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Zijn er bewijzen voor een systematisch probleem met dat toestel, knuppel? Want die heb ik nog niet gezien. Dat hetzelfde toestel op korte tijd twee keer in panne staat is statistisch gezien indrukwekkend betekenisloos.
Het Arm Belgisch Leger heeft er maar 4, in twee verschillende uitvoeringen. Veel te weinig om zelf het onderhoud te kunnen doen met de nodige ervaring. Er vliegen zo een duizend van die dingen rond, maar drie defecten op een week in twee toestellen is nog nooit ergens voorgekomen.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2014, 20:50   #25
Luna25
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pjotr 2691 Bekijk bericht
Het kan nog Belgischer als Elio, Daan, Kompany, Bart Peeters, een zak friet, een chocotoff van Côte d'Or, Clouseau, Bart Brinckman, Linda De Win, system, een andere Jaak en de vijf leden van BUB aan boord geweest waren.
Je bent de pils vergeten misgunner
Luna25 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2014, 21:30   #26
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luna25 Bekijk bericht
Je bent de pils vergeten misgunner
Ze konden niet beslissen of het Jupiler of Alken-Maes moest zijn.
Oud 4 januari 2014, 22:29   #27
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Het Arm Belgisch Leger heeft er maar 4, in twee verschillende uitvoeringen. Veel te weinig om zelf het onderhoud te kunnen doen met de nodige ervaring. Er vliegen zo een duizend van die dingen rond, maar drie defecten op een week in twee toestellen is nog nooit ergens voorgekomen.
Ah? U heeft toegang tot de maintenance logs van elke jungle jet van elke maatschappij ter wereld?

Ik moet zeggen dat ik dat best indrukwekkend vind. Enige kans dat u ze deelt met ons allen?

Serieus, fonne, doe alstublieft geen idiote absolute uitspraken die je niet kan hard maken.
Oud 5 januari 2014, 00:27   #28
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Drie defecten op één week tijd? Dat kan in mijn ogen geen ongelukkig toeval meer zijn. Eerder nonchalance en nalatigheid.

Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 5 januari 2014 om 00:27.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2014, 05:58   #29
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Drie defecten op één week tijd? Dat kan in mijn ogen geen ongelukkig toeval meer zijn. Eerder nonchalance en nalatigheid.
Of opzettelijk?
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2014, 12:26   #30
Luna25
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Ze konden niet beslissen of het Jupiler of Alken-Maes moest zijn.

Laatst gewijzigd door Luna25 : 5 januari 2014 om 12:27.
Luna25 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2014, 13:53   #31
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Ah? U heeft toegang tot de maintenance logs van elke jungle jet van elke maatschappij ter wereld?

Ik moet zeggen dat ik dat best indrukwekkend vind. Enige kans dat u ze deelt met ons allen?

Serieus, fonne, doe alstublieft geen idiote absolute uitspraken die je niet kan hard maken.
De Embraer Regional Jets worden hogelijk gewaardeerd in de jungle omwille van hun hoge betrouwbaarheid. Ghana, Namibië, Kenia, Nigeria, Mozambique, ...
Oud 5 januari 2014, 14:04   #32
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
De Embraer Regional Jets worden hogelijk gewaardeerd in de jungle omwille van hun hoge betrouwbaarheid. Ghana, Namibië, Kenia, Nigeria, Mozambique, ...
Die maintenance logs? En 'jungle jet' is niet meer dan hun bijnaam...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be