Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 4 januari 2014, 17:51   #21
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Vreemd dat dit voorval zo veel aandacht krijgt. Als er hier achter de hoek (Leg Uit) iemand wordt neergeschoten, dan verschijnt het hoogstens in wat lokale media.

Twintiger neergeschoten in Antwerpen
Het valt mij ook op dat als dit jan modaal overkomt, het vlug door de media als een fait divers gerapporteerd wordt , sans plus. Het klootjesvolk moet maar ondergaan wat de sossen als verrijking/diversiteit blijven slijten.

Als het echter een linkse culturo, of dochter of zoon van het progressieve establishment overkomt (A. Ruyffelaere), dan hebben de media wel oog voor de emoties van de familie en vrienden. Dan mag er wel kritiek geuit worden.

Beeld je even in dat een Vlaams Belanger dezelfde titel als Frederika Del Nero had gebruikt ' Wij willen onze straten terug', er zouden al extra uitzendingen van Ter Zake geweest zijn waarin het CGKR haar racismeklacht zou komen duiden, uiteraard bijgestaan door een klein leger pamperaars die ons komen vertellen dat de daders de eigenlijke slachtoffers zijn, want, ocharme, uitgesloten door de blanke racistische maatschappij, zelfs al zijn die daders 15-jarigen.
Vigilant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2014, 18:08   #22
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant Bekijk bericht
Het valt mij ook op dat als dit jan modaal overkomt, het vlug door de media als een fait divers gerapporteerd wordt , sans plus. Het klootjesvolk moet maar ondergaan wat de sossen als verrijking/diversiteit blijven slijten.

Als het echter een linkse culturo, of dochter of zoon van het progressieve establishment overkomt (A. Ruyffelaere), dan hebben de media wel oog voor de emoties van de familie en vrienden. Dan mag er wel kritiek geuit worden.

Beeld je even in dat een Vlaams Belanger dezelfde titel als Frederika Del Nero had gebruikt ' Wij willen onze straten terug', er zouden al extra uitzendingen van Ter Zake geweest zijn waarin het CGKR haar racismeklacht zou komen duiden, uiteraard bijgestaan door een klein leger pamperaars die ons komen vertellen dat de daders de eigenlijke slachtoffers zijn, want, ocharme, uitgesloten door de blanke racistische maatschappij, zelfs al zijn die daders 15-jarigen.
een hele dikke 2

Maar er is nog iets dat me opvalt: waarom wordt het slachtoffer zo duidelijk met enkel M. aangeduid terwijl de andere flowerpower roommates met naam en toenaam vermeld worden? Niels, Frederika Del Nero en huisgenoot M.

Zou het slachtoffer ene Michel? Marc? toch niet Mohammed zijn zeker?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 4 januari 2014 om 18:12.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2014, 18:36   #23
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Mmmjaa... Maar voor het francofone PS-establishment is dat "un fait divers".
Moureaux heeft ook al in publiek verklaard dat schietpartijen in elke grote stad voorkomen en dat men daar nu éénmaal mee moet kunnen leven.
Dat was na deze manif. die hij liefst nog had willen verbieden.

http://www.brusselnieuws.be/nl/nieuw...weld-molenbeek

Citaat:
Een aantal organisaties, waaronder de Vier-Windenschool en het kinderdagverblijf Bambino, wilden een vreedzame mars organiseren na een schietpartij in de Schoolstraat vorige maand. Het incident vond plaats op klaarlichte dag, in de buurt van de school...
Oud 4 januari 2014, 18:47   #24
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant Bekijk bericht

Wacht eens even...Da's die jongedame met connecties die tijdens de Gentse feesten door een verrijker van de wereld afgeholpen? Zeer snel gevonden die dader nietwaar.

De Haem(ers)vraag is wel, zelfmoord van de dader?

Laatst gewijzigd door maddox : 4 januari 2014 om 18:48.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2014, 18:56   #25
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Tiens, stond er daarstraks nu geen post over Moureaux zijn 30 jaar jongere Marokkaanse "Ruby" die binnenkort levenslang zijn weduwenpensioen zal mogen opstrijken terwijl zijn eigen dochters op hun kin zullen kunnen kloppen omdat madame Ruby vruchtgebruik op alles zal krijgen?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2014, 19:03   #26
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Neen, neen. Het VB is het grootste gevaar in België. Althans volgens onze politiekers toch.
Wat voor avatar heb jij nou???
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2014, 19:13   #27
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Hij had beter een gepantserde jeep gekocht inplaats van een velo.
Linkse mensen houden niet van Jeep.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2014, 19:34   #28
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Linkse mensen houden niet van Jeep.
Rechtse mensen ook niet,trutjes die rondtrekken in dat soort voertuig,zijn meestal multicul en verdraagzaam.(eigen ervaring)
De ontdekkingsreizen in Egypte,Algerije en Tunesie hebben wel een dipje.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2014, 20:02   #29
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Tiens, stond er daarstraks nu geen post over Moureaux zijn 30 jaar jongere Marokkaanse "Ruby" die binnenkort levenslang zijn weduwenpensioen zal mogen opstrijken terwijl zijn eigen dochters op hun kin zullen kunnen kloppen omdat madame Ruby vruchtgebruik op alles zal krijgen?
Het is voor mij al lang duidelijk met welk deel van zijn lichaam die ouwe zak van een Moureaux denkt.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2014, 20:12   #30
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
lol, nog een linkse familie die niet meer op de PS zak stemmen.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2014, 20:16   #31
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
een hele dikke 2

Maar er is nog iets dat me opvalt: waarom wordt het slachtoffer zo duidelijk met enkel M. aangeduid terwijl de andere flowerpower roommates met naam en toenaam vermeld worden? Niels, Frederika Del Nero en huisgenoot M.

Zou het slachtoffer ene Michel? Marc? toch niet Mohammed zijn zeker?
Dat was me ook al opgevallen, dat M. een zekere Mohammed is zou kunnen verklaren dat hij al die tijd veilig over straat kon s'nachts alsook kan het de reden zijn dat hij aangevallen is. Een Marokkaan die drinkt en werkt in een bar is niet moslim genoeg, dikke kans dat het een homo is ook dus nog een reden voor moslims om hem zogezegd zonder reden neer te schieten.
Oud 4 januari 2014, 20:40   #32
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Dat was me ook al opgevallen, dat M. een zekere Mohammed is zou kunnen verklaren dat hij al die tijd veilig over straat kon s'nachts alsook kan het de reden zijn dat hij aangevallen is. Een Marokkaan die drinkt en werkt in een bar is niet moslim genoeg, dikke kans dat het een homo is ook dus nog een reden voor moslims om hem zogezegd zonder reden neer te schieten.
Zou Frederika ook na donker door de straten fietsen?Ik zou het zeker verbieden,ma ja,ik ben een bekrompen manneke.En als ze dan toch zo graag in de buurt woont,dan moet ze er de rest maar bijpakken.Gelukkig ben ik haar vader ni.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2014, 21:47   #33
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat meisje heeft gelijk als ze zegt dat de straten ons moeten toebehoren, en men daar veilig moet kunnen rondlopen. Ongeacht of daar allochtonen wonen of niet. Wie in een land komt wonen, heeft zich aan de plaatselijke wetten te houden. Dat de flikken - en vooral, de magistratuur & de politici - hun job doen. Waarvoor betaalt de bevolking belastingen ? Waarom is het volk ontwapend ? Om zich zonder verweer te laten afknallen ? Ik dacht niet dat dit de bedoeling was. Aan het werk dus, overheid, kuis de straten op, en veeg het crapuul de bak in, en/of over de grens.
Is 't echt?
http://forum.politics.be/showthread....e+politiestaat
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2014, 23:55   #34
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Who cares? Serieus?
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2014, 00:35   #35
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
dat weet ik ja, ik heb zo'n überhippe familie. Maar ik vraag me altijd af hoe Mustafa het zo goedkoop kan maken:

- belastingsontduiking
- tweede klasse?
- zwartwerk van de helpers?

allemaal zeer incorrect politieke vragen die gewoon wijzen op mijn racistische inborst.
Ik denk tweede klasse op de veiling. Onze Marokkaan om het hoekje heeft me dat toch toevertrouwd. Ik heb bij hem ook rijpe avocado's gevonden en zelfs één gratis gekregen omdat die zogezegd rot leek. Maar die was dus perfect als ik die opensneed thuiis.

Voor hem was er een Vlaamse groentenboer. En die was ook heel goedkoop en van hem weet ik zeker dat hij op de veiling tweede keus kocht. Met de renovatie van het station Leuven en de achterkant ervan is hij onteigend geweest en moeten vertrekken.

Ik denk wel dat de tweede keus op groentenveilingen de mogelijkheid biedt om vaak zeer gericht lage prijzen te kunnen aanbieden aan klanten.

Het klantenbestand van zo'n winkel kijkt ook niet naar een vlekje of een kneusje. En terecht.

Enfin, wat was het onderwerp weer?
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2014, 01:42   #36
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Zo een geval ken ik ook.
Een kennis van mij, een vrouw van een jaar of dertig, ze heeft een broer van enkele jaren ouder. Vader is weduwnaar sinds 10 jaar. Nu 5 jaar geleden kwam hij een schoon pekzwart meiske tegen die toen 25 was, en nu hebben ze al 4 kinderen, en er is er nog ééntje op weg.
Vader heeft een eigen huis en wat geld, en daar zullen zijn twee volwassen kinderen uit het eerste huwelijk dus nooit iets van zien.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2014, 01:55   #37
Sonny Crockett
Parlementslid

Sonny Crockett's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo een geval ken ik ook.
Een kennis van mij, een vrouw van een jaar of dertig, ze heeft een broer van enkele jaren ouder. Vader is weduwnaar sinds 10 jaar. Nu 5 jaar geleden kwam hij een schoon pekzwart meiske tegen die toen 25 was, en nu hebben ze al 4 kinderen, en er is er nog ééntje op weg.
Vader heeft een eigen huis en wat geld, en daar zullen zijn twee volwassen kinderen uit het eerste huwelijk dus nooit iets van zien.
Zwarte gaten?
Oud 5 januari 2014, 02:38   #38
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Je groenten übercheap bij mustafa kopen is überhip.
U bedoeld dat 6 maandenwonderwinkeltje, die half vervallen kruidenierszaak die 12 jaar heeft leeggestaan? Niet moeilijk dat die goedkoper kunnen werken. De moment de leveranciers niet meer willen leveren, en de staat een deel van de koek begint te eisen (jaja, de "juiste" allochtonen krijgen staatshulp om te frauderen), gaat de zaak falliet, en wordt die overgenomen, zonder schulden door iemand anders (van de familie).

Ge moet er maar eens op letten , maar vele van de pittatenten, telefoon en/of nachtwinkels hebben elke 6 maand andere uitbaters.

De zaken die dat criterium kunnen vermijden, die zijn beter te vertrouwen. (beter wil nog niet zeggen blindelings)
Oud 5 januari 2014, 02:41   #39
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zo een geval ken ik ook.
Als vader blij is met zijn knap pikzwart vrouwke, wat is het probleem?

Van mijn part zou er maar 1 erfgenaam mogen zijn. En da's de officieel aangegeven partner. En al de rest, da's profiteren van de inzet van de dierbaar overledene.
Oud 5 januari 2014, 09:23   #40
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Als vader blij is met zijn knap pikzwart vrouwke, wat is het probleem?

Van mijn part zou er maar 1 erfgenaam mogen zijn. En da's de officieel aangegeven partner. En al de rest, da's profiteren van de inzet van de dierbaar overledene.
Dat is waar, hier valt niets op te zeggen. Dat ze een weduwepensioen zou kunnen opstrijken vind ik wel er ver over, daar moeten toch leeftijdsgrenzen in zitten, zeker bij die grote staatspensioenen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be