![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
West vlaanderen is traditioneel zwak voor o-vld, ik zie ze daar nu het verschil niet maken alhoewel de concurrentie inderdaad verzwakt is. Limburg : Patrick Dewael en Marino Keulen zullen de lijsten trekken. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
stemmen halen. Pa koopt ze desnoods. Matthias dan. Parvenu met belangrijke mandaten in Gent. Schepen van de haven, economie en ondernemen. Geen kattepis. Grotendeels te danken aan de machtige clan rond verafstoot, wiens broer Dirk de opiniestukken van Matthias schrijft wanneer hij in dS het nationalisme omschrijft als sluipend gif. Mocht hij geen bekwame medewerkers hebben ging hij af als een gieter. Ook beste maatjes met Termont, de man van de 23 mandaten. Kortom, het belgisch profitariaat op zijn best. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of dat soms positief is, weet ik niet.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maggie De Block maakt zich kwaad in de Senaat. http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/We...e-Senaat.dhtml De Block haalde vervolgens ook uit naar DeWereldmorgen.be. "Afgaan op een artikel van DeWereldMorgen.be, wat ge moeilijk een objectieve bron aan informatie kan noemen, over een declaratie die ik nooit gedaan heb. Ik weet nog wat ik zeg", klonk het boos. Dat zien we !!! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Wat me opvalt is dat Gwendolyneke in de verste verten te bespeuren is als het over de lijstvorming gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haar positieve indruk die ze opbouwde is langzaam aan 't smelten nadat ze eerst plooide voor Di Rupo en de chantage van de Afghanen en nu haar leugen.
Laatst gewijzigd door daiwa : 11 januari 2014 om 02:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |