Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 september 2004, 22:41   #21
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
wij weten al lang dat neoliberalen steeds aan de kant van de allochtoon en de multikul staan en de vlaamse jan modaal door het slijk halen waar ze maar kunnen, maar het is leuk dat ook de andere mensen dat eens af en toe te lezen krijgen.

waarvoor dank.
Ik denk niet dat die 4 daar 'de vlaamse jan modaal' zijn.
Ze hebben iemand blijkbaar zonder reden afgetuigd (behalve dan dat 'm een kleurtje had). Ik denk niet dat 'de vlaamse jan modaal' zich daarmee bezig houdt.
Soit, heb je der geen filmpje van of zo, Mitgard? Kan iedereen dat ook eens bekijken... 'de bittere realiteit', weet je wel...
Oud 2 september 2004, 22:54   #22
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bloxbuster
Het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding stelde zich net als het slachtoffer al burgerlijke partij. De vier betichten lopen het risico dat de aanklacht nog zwaarder wordt wegens inbreuken op de wet tegen het racisme.
Kunt u een goede reden bedenken waarom het afranselen van iemand met gekleurde huid zwaarder zou moeten gestraft worden dan het afranselen van een witte?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2004, 22:58   #23
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Kunt u een goede reden bedenken waarom het afranselen van iemand met gekleurde huid zwaarder zou moeten gestraft worden dan het afranselen van een witte?
Er is dan ook geen reden, mensen die andere mensen afranselen zijn een stuk stront, meestal van de lagere klasse zoals gewoonlijk, en wie ook wie afranselt, verdient dezelfde straf. Alsof daarover nog moet gediscuteerd worden.

Laatst gewijzigd door AyneRand : 2 september 2004 om 23:06.
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2004, 23:02   #24
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, woehoehoe... alleen als je...hoehoehoe...liedjes zingt in....hoehoehoe... de wagen... ...

[size=1]sorry maar echt waar, zoiets grappigs heb ik op dit forum nog nooit gelezen, en geloof me, mijn ogen hebben al een en ander waargenomen...[/size]

vergis U niet: ik bedoel dit niet in disrespect met het slachtoffer
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2004, 23:08   #25
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand
Er is dan ook geen reden, mensen die andere mensen afranselen zijn een stuk stront, meestal van de lagere klasse zoals gewoonlijk, en wie ook wie afranselt, verdient dezelfde straf. Alsof daarover nog over moet gediscuteerd worden.
Zo denk ik er ook over.
Natuurlijk is het meestal de lagere klasse.
De hogere klasse kan iemand van de lagere klasse inhuren om het vuile werk te doen.
Oud 2 september 2004, 23:10   #26
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Zo denk ik er ook over.
Natuurlijk is het meestal de lagere klasse.
De hogere klasse kan iemand van de lagere klasse inhuren om het vuile werk te doen.
Dan degradeert hij zich zelf automatisch tot de lagere klasse ... er zijn regels en die gelden ook voor ons.
Oud 2 september 2004, 23:13   #27
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Is dat zo?
Wat zeg je nu eigenlijk? Dat iedereen de crimineel is er definitie tot de laagste klasse behoort?
Nou, dan kan ik je alvast voorspellen dat SES en criminaliteit perfect met elkaar zullen correleren.
Oud 2 september 2004, 23:16   #28
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Neen, woehoehoe... alleen als je...hoehoehoe...liedjes zingt in....hoehoehoe... de wagen... ...

[size=1]sorry maar echt waar, zoiets grappigs heb ik op dit forum nog nooit gelezen, en geloof me, mijn ogen hebben al een en ander waargenomen...[/size]

vergis U niet: ik bedoel dit niet in disrespect met het slachtoffer
Zo grappig vind ik dat niet. Die pipo daar die z'n vriendin in de fik had gestoken, heeft zelfs een liedje over dat gebeuren gemaakt. Vind ik eigenlijk ook nie grappig.

Stel dat Dutroux in de rechtzaal opeens 'slaap kindje slaap' begon te zingen. Woehoehoe.... hoehoehoe...... hoehoehoe....
Oud 2 september 2004, 23:17   #29
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
Is dat zo?
Wat zeg je nu eigenlijk? Dat iedereen de crimineel is er definitie tot de laagste klasse behoort?
Nou, dan kan ik je alvast voorspellen dat SES en criminaliteit perfect met elkaar zullen correleren.
De meeste wel ja, wat ook logisch is. Waarom zou een telg van Rockefeller een bank overvallen tenzij hij zich in het nieuws wil werpen en zijn familie wil scandaliseren.
Oud 2 september 2004, 23:19   #30
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Goede zaak. Dergelijk neo nazistisch crapul hoort hier niet thuis. Laf om met 4 mensen 1 aan te vallen.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2004, 23:22   #31
Fieseler

Standaard

Citaat:
Zo grappig vind ik dat niet. Die pipo daar die z'n vriendin in de fik had gestoken, heeft zelfs een liedje over dat gebeuren gemaakt. Vind ik eigenlijk ook nie grappig.

Stel dat Dutroux in de rechtzaal opeens 'slaap kindje slaap' begon te zingen. Woehoehoe.... hoehoehoe...... hoehoehoe....
Moest ik bij het CGKR werken zou ik U onmiddellijk uitnodigen voor een intervieuw.
Ik denk dat jij daar ongetwijfeld zeer goed zou passen...

[size=1]Hebben ze bij het CGKR eigenlijk iemand specifiek die naar de liedjes van de gedetineerden moet gaan luisteren na hun aanhouding?[/size]
Oud 2 september 2004, 23:27   #32
Fieseler

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door separatist
Goede zaak. Dergelijk neo nazistisch crapul hoort hier niet thuis. Laf om met 4 mensen 1 aan te vallen.
Hola, hola... niet zo rap.
Is de diagnose van neo-nazi al gemaakt?
Waarom? Getuigen? Een liedje? Omdat het een bruine was?

Voor mijn part steken ze die hufters levenslang in de bak alleen al omdat er blijkbaar een serieuse overmacht was maar eerst wil ik een proces met feiten en getuigen en niet met de klassiek verkeerde linkie-winkie interpretatie van de Morgen of zo...
Oud 2 september 2004, 23:33   #33
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Hola, hola... niet zo rap.
Is de diagnose van neo-nazi al gemaakt?
Waarom? Getuigen? Een liedje? Omdat het een bruine was?

Voor mijn part steken ze die hufters levenslang in de bak alleen al omdat er blijkbaar een serieuse overmacht was maar eerst wil ik een proces met feiten en getuigen en niet met de klassiek verkeerde linkie-winkie interpretatie van de Morgen of zo...
Nee geen neo-nazis, gewoon omdat een quatuor stuk stront nadat ze zich straal bezopen hadden een stukje bravoure wilden brengen. Typisch voor de lagere klasse, stront dus ...
Oud 2 september 2004, 23:49   #34
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan degradeert hij zich zelf automatisch tot de lagere klasse ... er zijn regels en die gelden ook voor ons.
Waaruit ik besluit dat iemand van de lagere klasse automatisch tot de hogere klasse opwaardeert als hij geen crimineel is.
Oud 2 september 2004, 23:49   #35
Fieseler

Standaard

Citaat:
Nee geen neo-nazis, gewoon omdat een quatuor stuk stront nadat ze zich straal bezopen hadden een stukje bravoure wilden brengen. Typisch voor de lagere klasse, stront dus ...
als deze MO juist is, stop ze dan in een kolenkot en smijt de sleutel weg...nadat je ze door een paar sado-homo's hebt laten behandelen...
Oud 2 september 2004, 23:52   #36
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Is Dutroux dan plots veel beter omdat het niet zong?
Oud 2 september 2004, 23:57   #37
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Waaruit ik besluit dat iemand van de lagere klasse automatisch tot de hogere klasse opwaardeert als hij geen crimineel is.
Als hij over de nodige financiële fondsen en over een degellijk culturele achtergrond beschikt, waarom niet, gebeurt zelden, maar het kan
Oud 2 september 2004, 23:59   #38
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door separatist
Verander het in “crapuul hoort hier niet thuis” en geef je gelijk.
Oud 3 september 2004, 00:03   #39
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als hij over de nodige financiële fondsen en over een degellijk culturele achtergrond beschikt, waarom niet, gebeurt zelden, maar het kan
Dus toch.
Oud 3 september 2004, 07:07   #40
Marco
Parlementslid

Marco's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
dat vorte centrum heeft het weer eens gemunt op de kansarme autochtone jongeren die door hun frustratie een kleine misstap begingen.
skinheads vind je immers vooral in achtergestelde arbeiderswijken. logisch, die (laaggeschoolde) jongeren worden gediscrimineerd op de arbeidsmarkt en zijn vaak het slachtoffer van allochtonengeweld, antivlaams racisme en zo komt het dat ze soms hun frustraties niet de baas kunnen.

en zo'n centrum ex-leman maakt nog eens regelrecht jacht op die kansarme jongeren en durft zelfs nog schadevergoeding eisen van de armen!
Wat een hoop racistische onzin. Als het omgekeerd zou zijn dan schreeuwde je brand en moord.

Ik ben ook gefrusteerd door de hoge belastingsdruk en de regelneverij maar sla ik mijn belastingscontroleur af? Sla ik de lokale politiekers in elkaar? Ram ik enkele allochtonen of Walen in mekaar?

Nee, ik heb namelijk wél respect voor een medemens en ik kan wél mijn dierlijke driften onder controle houden.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be