![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Ik heb ook een hekel aan The Doors. Het irritant orgeltje dat opduikt in bijna elk lied, de pretentierijmelarij van Jim en, last but not least, zijn lederen broek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De lelijkste liedjes komen van de Vlaams-nationalisten, en dan vooral extreemrechts. Je mag zelf raden vanuit welke vereniging, componist enz. onderstaande stroven stammen:
a) "Het wraaksein is gegeven, hij is hun tergen moe; met vuur in 't oog, met woede springt hij den vijand toe. Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk en zegepralend grijnst hij op's vijands trillend lijk." b) "Ter dood, ter dood, al de linksen in de goot. Geen woorden maar daden, al de linksen in de straten Al dat rood gespuis moet naar het slachthuis Slaat ze af, slaat ze af Al die linksen in het graf." c) "Ne amadees, ne Marokkaan ne raller en ne nikkeriaan ne communist, ne vreemde tist die zwieren we allemaal in hun kist ne rode hond met ne grote mond die boren we in de grond !" d) "'t bloed stroomt door de straten, ratten kreperen in de goot, maar daar zullen we't niet bij laten, al die linksen moeten dood !" e) "Rattekop Welk genoegen, welk genoegen, is te kloppen op hun linkse kop (bis) O ingedeukte, o ingedeukte, o ingedeukte linkse rattekop (wij slaan erop)" f) "Wij zullen lachend de wacht optrekken rond de concentratiekampen De zon zal Uw huid verschroeien de regen zal kil en eentonig zijn, gij zult het sluipen kennen van den dorst en het trage knagen van den honger die duizenden lijden om uwentwil. Mocht ge begrijpen waarom de haat recht in ons vaandel staat"
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Piano, is het nu echt nodig om K&K te komen verzieken?
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. Laatst gewijzigd door Tzuvar Raemborr : 3 september 2004 om 10:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Elke keer jij hier je kop laat zien is het poging nummer 9457 om een topic te doen ontsporen naar een Blok/fascisme/extreem rechts discussie, of op z'n minst om nog maar eens voor de 11873e keer je Blokhaat te ventileren. Ben jij dan écht niet in staat om af en toe eens gezellig te zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor mij mag gerust al die R&B en rap (is crap) verdwijnen. Voor de rest: met wat alcohol is de rest best te pruimen, al naar gelang plaats en weer.
Toch niks leuker dan op een zomeravond met 'Sweet Home Alabama' met open dak en venster langs Vlaanderens wegen rijden. Zouden we eigenlijk niet beter eens een topic openen met welk liedje op welke plaats de grootste kick geeft? |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
(en nu wachten op de ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de Holiday Rap
en Jessie van Kadison Fuckface. Mijn advies: Alt+F4 - Document bewaren? Neen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Schepen
|
![]() Jantje Smit
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Jantje is ondertussen denk ik al Jan geworden, hoor
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() En gewoon: Tien om te Zien: afvoeren!!!