![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ons objectief blijven en onze 'voorbeelden' en 'iconen' wat minder blind-fanatiek vereren. Vergeef me dus mijn ontboezemingen aan het adres van onze ravissante toekomstige Belgian Queen. Ik had echt een antidote vandoen, na al de Ijzeridolatrie aan de portretten van De Clercq, Laplasse en andere schismatiekers.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
pri alies opinioj, nepre legu! Laatst gewijzigd door Pelgrim : 3 september 2004 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien weet ik ook dat hij echt gaat moeten studeren wil hij later geld verdienen, zijn vader is nie zo rijk dat hij het schoolbestuur kan omkopen of een diploma kan kopen bij een of andere corupte rector in Leuven. hij zal het dus zelf moeten doen, Good luck maat, ! ik heb nu al meer respect voor u als kind dan voor heel die Koninklijke reutemeteut ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() K ga dat toch nog eens in 't vet zetten want ik vind het de moeite:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() ik heb zo'n vermoeden dat ons elisabetje het -no matter what- redelijk goed gaat doen op school.
jullie ook? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Schepen
|
![]() Denk ik ook, tzal door die lijfwachten zijn denk ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=Supe®Staaf]
Citaat:
![]() oeps, ontwaar ik hier een rationalisering van uw idolaterie? Citaat:
Laat U vooral niet ontmoedigen door de psycho-analytische opmerkingen die het voorwerp van uw aanbidding belachelijk proberen te maken, zoals daar zijn: idioterie, retardatie, ontkenningsneurose enz enz |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo een knappe ouders! Gelukkige, bescheiden en slimme mensen, scheppen probleemloos een gunstig klimaat, waarin kinderen groeien als kool en zonder noemenswaardige tribulaties hun opleiding volgen en afmaken.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Schepen
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Zelfs in die hocuspocuswereld tref je bovendien een gradatie in de beoefenaars aan:
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De afkeer dient zich te richten tegen de monarchie als institutie, niet tegen diegenen die er door toeval deel van uit maken.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
pri alies opinioj, nepre legu! Laatst gewijzigd door Pelgrim : 3 september 2004 om 15:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Familie Van Coburg? Afmaken die handel!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enerzijds stelt u dat het koningshuis als het ware een moreel ijkpunt is, maar anderzijds verwerpt u juist die christelijke belijdenis die inspirerend werkt voor een aantal leden van dat koningshuis. Juist die Kerk zorgt ervoor dat SOMMIGE leden van dat koningshuis een zekere morele uitstraling hebben. Het koningshuis is geen moreel ijkpunt, het is slechts een politiek instituut dat bijgevolg a-moreel is. Het parlement is ook geen moreel ijkpunt. Slechts haar leden kunnen inspirerend werken en kunnen een bepaalde morele uitstraling hebben. Dat is eveneens zo voor het koningshuis. Juist een lid van dat koningshuis als een koning Boudewijn acht ik mijn volle respect waardig, daar hij zijn daden als koning inspireerde op de kerkelijke leer. Hij had een ware morele uitstraling. Alhoewel ik helemaal geen aanhanger van de monarchie, heb ik Boudewijn op dit punt altijd in grote mate gerespecteerd (over zijn houding tegenover de federalisering en andere communautaire problemen spreek ik even niet). Ook een aantal andere leden van het koninklijk huis zijn lid en trouwe gelovige van de RKK (meer bepaald prinses Astrid alsook aartshertog Lorenz). Dit is echter niet het geval met bijvoorbeeld Bert Bibber die er heel losse zeden op na hield (en houdt?). Slechts door ingrijpen van koningin Boudewijn werd voorkomen dat er een scheiding tussen Albert en Paola kwam. Voor Boudewijn kon het immers niet - als gelovige - dat er een scheiding kwam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() afmaken is iets te radicaal, gewoon afzetten en zelf een job laten zoeken lijkt me een betere oplossing...
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal het u nogmaals zo simpel mogelijk uitleggen:
![]() |
![]() |