![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Stel me wel de vraag, WAAR HOUDT SPIRIT ZICH IN 'S HEMELSNAAM MEE BEZIG.
![]() |
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Van alle topsporters is de conditie van de voetballers het slechts en de verdiensten navenant hoog. Wielrennen vergt meer ook al intereseerd me dat ook niet. Tennis verdient ook goed maar daartoe moet men wel echt trainen en vaak veel langer spelen om de buit binnen te halen. Daar kijk ik wel eens naar. Ps; Ik heb na de speelplaats ook nog wel eens jenever-voetbal gespeeld, das zwaar hoor ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door George : 3 september 2004 om 15:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind het best dat Sporza blijft bestaan, als wij in Nederland het dan ook te zien krijgen. Jullie drie Nederlandse kanalen, wij drie Vlaamse.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Een godganse dag en nacht prularia verkopen. De ene dag een blender De andere dag een opblaasbare zetel-luchtmatras. Ongelofelijk. Betaal daar kabel voor. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Spirit blijft de populistische toer opgaan ... zoalng we maar in't nieuws komen natuurlijk ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN