![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Juist wel! Di Rupo II was al van plan om nog meer belastingsverhogingen door te voeren... De brave Belg moet zwijgen en dokken, ja!
Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 24 januari 2014 om 14:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik bedoelde dat de brave Vlaming mag beroofd en bestolen worden. Zowel door de overheid als de criminaliteit. In feite zijn dat twee handen op één buik.
Laatst gewijzigd door Lukkas : 24 januari 2014 om 14:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
iets of wat (niet totaal achterlijk) geboefte moet er toch in slagen een ratio van 40 �* 50 geslaagde inbraken tegenover 1 betrapping (en arrestatie) te kunnen neerzetten, zou ik zo denken ... wel die éne koop je dan af voor 150 �* 250 € ... en er blijft geen spoor van achter bij justitie, want geen veroordeling, zelfs geen rechtzaak ... maar o wee de burger die zich een wapen aanschaft ... en o wee de burger die in de clinch raakt met de fiscus (die steeds meer aanleidingen ziet en krijgt om de bewijslast ten laste v die burger te leggen in rechtzaken) ... België is een immoreel land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
doen! red uzelf. het gaat hier immers de eerste 25 jaar nog niet meteen beteren, integendeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
GELUKKIG vond men de vrachtwagen terug, de dieven werden geklist. Tot hiertoe goed nieuws. Ze kregen de vrachtwagen terug. Om echter de INHOUD van de vrachtwagen terug te krijgen moest het slachtoffer een hele nieuwe procedure opstarten en een advokaat onder de arm nemen. Ze hebben het zo gelaten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...ssen-aan.dhtml
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Afghanen in kloosters buitensmijten heeft niets met de gevangenissen te maken.
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, maar veroordeelde vreemdelingen op het vliegtuig zetten, wel.
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Wat is daar mis mee? Straf uitzitten in het oorspronkelijke thuisland lijkt me erg logisch. Het zou de druk op onze eigen overvolle gevangenissen al heel wat verminderen. Maar nee, dan begint daar weer een of andere politiek correcte fanatiekeling met z'n handjes te wapperen omtrent mensenrechten... De vrouw die verkracht is, is de pineut. Evenals de slachtoffers van overvallen, die in de meeste gevallen hun eigendommen/geld/dierbaarheden nooit meer terug zien. Of de slachtoffers die weken moeten revalideren van een hersenschudding of een gebroken been. Denkt men daar ook wel eens aan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
link Op dat vlak haalt mijn onderschrift niets uit denk ik ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 januari 2014 om 07:11. |
|
![]() |
![]() |