![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je de kaart bekijkt is het verwonderlijk dat het regime nog zo sterk staat, ik neem aan dat hun prioriteit nu is om hun gebieden veilig te houden en niet steden terug te veroveren. . |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Bye bye Bandar, bye bye terroristenvriendje)
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 2 februari 2014 om 19:24. |
|
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een tweetal weken geleden formuleerde ik volgende vraagstelling (zie vetgedrukte tekst): Citaat:
Zou Huize Saoed meelezen hier op forum.politics.be? ![]() Bye bye gore Bandar-Bush het terroristenvriendje! Nu Erdogan nog uit de weg. Het zou snel kunnen gaan... ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 2 februari 2014 om 19:45. |
||
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() WILLY VAN DAMME’S WEBLOG - 20 januari 2014 – Volgens een bericht op de website al Manar van de Libanese groep Hezbollah is het beleid van Saoedi Arabië in de kwestie Syrië ontnomen van prins Bandar bin Sultan al Saoed en in handen gegeven van een triumviraat bestaande uit Abdoelaziz Khoja, Abdoelaziz Bin Abdullah Al Saoed en Moekren Bin Abdoellah Al Saoed. |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() http://www.cnn.com/2014/02/02/world/meast/syria/#
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook bepaalde zogenaamde 'alternatieve media' maken daar heden gretig gebruik van. Ook INFOWARS van A. Jones bvb. Waarom zouden MSM en ook de alternatieve media gebruik maken van hetzelfde discussieplatform? Daar kan men meer dan terecht enige vraagtekens bij plaatsen... Onpartijdigheid??? (waarschijnlijk is deze zoek) |
|
![]() |
![]() |
#27 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 3 februari 2014 om 14:55. |
||
![]() |
![]() |
#28 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgende is ook al waar gebleken, meer en meer worden rebellen terroristen genoemd al nemen ze nog steeds makkelijk de rebellenpropaganda over. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Volstrekt mee oneens !! Zelf ben ik benieuwd hoe hoog het percentage van de berichten is dat niet wordt toegelaten.
Ps, ik meen me te herinneren dat Tomm een ban heeft gehad van CNN omdat hij de vergelijking van de opstand van Bahrein op een lijn stelde met de opstand in Syrie, en daarbij het meten met dubbele standaarden blootlegde. Rest de vraag bij mij, hoeveel personen hebben een ban aan hun broek hangen bij CNN. Feit is dat CNN het niveau van hun filter wat lager legt, ik zou wel eens willen weten welke afspraken achter de schermen worden gemaakt en hoe dat in zijn werk gaat. Nml, reken er maar op dat de 'hoge heren' de comment scherp in de gaten houden. Het heeft allemaal wat weg van Stasi achtige praktijken. |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() De Stasi zal veel bannen op CNN maar dat gebeurt per site, daar heeft Discus niet echt iets mee te maken.
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reuters - Turkey tightens internet controls as government battles graft scandal Laatst gewijzigd door zonbron : 8 februari 2014 om 08:52. |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |