![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
Bekijk resultaten enquête: Aliassen niet toelaten, enkel echte geloofwaardige namen mogen. | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
2 | 22,22% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
7 | 77,78% |
Ja, maar... |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Nee, maar... |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Antwoord niet weergegeven. (post hieronder) |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 9. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar doe maar eens een peiling bij de gebruikers met de vraag of als ze morgen hun anonimiteit moeten opgeven, of ze nog zouden deelnemen. Je zou nogal wat avatars en signaturen zien verdwijnen.
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Dezelfde vraag stel ik me ook ...
Het laatste topic waarin het ging over de moderatie waren we zo gekleurd als wat en op de koop toe waren we allemaal, één voor één lid van het Vlaams Blok. Sta me toe dit weinig consequent te vinden. Jij denkt uiteraard wat jij wil, maar het is nogal verwarrend voor ons dat je ons de ene keer slecht vindt en de keer erop goed, wat is het nu? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Zie het een beetje als in het onderwijs. Een prof ga je slecht vinden als ie je buist, maar je gaat hem goed vinden als ie je doorlaat. Zelfde op dit forum. Als je *knip* zet in mijn gekribbel, dan vind ik je politiek gekleurd, een moderator die "verzwakt" is, enz enz. Als je echter een *knip* zet in de tekst van iemand die 180° van mij verschilt, dan ben je een goede moderator, rechtvaardig, wijs, die goede beslissingen neemt, enz enz. P-E-R-C-E-P-T-I-E
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 4 september 2004 om 19:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
1. Anonimiteit afschaffen (deze topic) 2. Racisme en discirminatietopics tolereren zie discussie Hoe pakt de moderatie persoonlijke aanvallen aan? Als ik zeg 'goed' wil betekent dat niet dat het niet beter kan. Ik vergelijk met elders en dan komt dit er het beste uit, anders zou ik niet blijven deelnemen. Jullie zouden jezelf veel problemen en ettelijke 'correcties' en 'ingrepen' kunnen besparen door punt 2 strikter toe te passen, en enkel deelnemers toe te laten die bv 'met naam en adres bekend zijn bij de moderatie' (als tussenoplossing ipv ganse anonimiteit opheffen). (punt1) En omdat je zo blijft aandringen zal ik punten geven: 5/10, en dat is de hoogste score die ik ooit voor een forum heb gegegeven. In feite is het niet 'goed' maar wel 'voldoende' krijgen. ![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het mooiste is dat hijzelf er overal opnieuw en opnieuw uitvliegt. Stel je anders even voor wat er van dit forum zou overschieten als de censuurdrift van ThePiano hier de bovenhand kreeg. Dan kregen we niks anders meer te zien dat wat er ook op de webstek van ThePiano te zien is, met als toemaatje het gewone Blokbashen. Enkel Tsiko zou hier nog komen kijken maar Politics.be zou niet langer verloren zijn...
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans ben ik geen Blok-of andere politieke mandataris.
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelooft ge echt dat er genoeg verschillende namen zijn voor alle leden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]() ik weet het niet echt, persoonlijk denk ik dat de inhoud van de postings idd. net iets belangrijker is. Alhoewel, mja. Er valt voor beide standpunten wel wat te zeggen. Ik zal er nog eens over nadenken. Goede argumenten pro/contra, iemand?
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() "Aliassen niet toelaten, enkel echte geloofwaardige namen mogen. "
Stomme vraag in feite. Wat is het verschil als ik onder thePiano post of onder Jef Pedaal? Trouwens, wie zegt dat thePiano niet mijn echte naam is? ![]()
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() De meesten op dit forum zijn toch anoniem ? Vermits het kan maakt ieder er dan ook gretig gebruik van & bovendien wordt het als een grove inbreuk beschouwd als iemand
iemand's anonimiteit "uitbrengt". Bovendien komen er zeer weinig mensen op een "forumtreffen" af. Geloof dat ikzelf de uitzondering ben - mijn identiteit is belachelijk gemakkelijk te achterhalen (gewoon aanklikken). Toch gebruik ik graag een "nick" - sommige zijn duidelijk communistenvreter - blokstopper - Ik hou van de meer enigmatische (zoals de mijne).
![]() |
#38 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Wat de moderatie betreft: die kan vermoedelijk soms beter, al hangt dit sterk van de forumgebruikers af. Ze kunnen natuurlijk niet alles zien. Ik vind echter dat ieder moet kunnen posten zoals hij/zij dat wil, en dat een waardeoordeel van een moderator meestal weinig bijdraagt. Enkel in uiterste gevallen moeten de moderatoren optreden, maar eigenlijk ook weer niet, want dan zien argeloze forumbezoekers eindelijk eens het ware gelaat van aanhangers van een welbepaalde partij, wiens naam ik niet zal noemen ...
"Do not rejoice in his defeat, you men. For though the world has stood up and stopped the bastard, the bitch that bore him is in heat again!" (Bertholt Brecht) Laatst gewijzigd door Tacitus : 20 september 2004 om 02:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vivant idee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |