![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
CD&V N-VA Enkel sympathisanten van CD&V en N-VA, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'CD&V N-VA' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() We moeten gewoon een goed beleid voeren op Vlaams niveau en goede oppositie op federaal niveau...
We moeten niet navelstaren op het inbreken op dit of dat niveau.. Van een goed beleid, of goede oppositie, komt gewoon een verder of opnieuw deelnemen aan het beleid. Verdere strategische spelletjes zijn waardeloos.. |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar momenteel is het democratisch nationalisme maar met 1 zitje in de kamer, en 0 in de senaat aanwezig, om de Vlaamse belangen te verdedigen. Met nieuwe verkiezingen, zou dit wel eens kunnen veranderen Laatst gewijzigd door giserke : 12 september 2004 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Is dit bij de N_VA dan anders? Mag ik vragen of de N_VA uw mening deelt dat het Vlaams Blok ondemocratisch is?
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik spreek in eigen naam. Laatst gewijzigd door giserke : 12 september 2004 om 16:40. |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Net op het Nieuws: Verhofstadt zit muurvast! Hij heeft nog 6 dagen om een uitweg te vinden voor DHL en de communautaire dossiers.
Deze federale regering moet weg!! Laatst gewijzigd door giserke : 15 september 2004 om 00:11. |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() ze moet vallen, en cd&v moet niet gewoon gaan depaneren zonder nieuwe verkiezingen. Nieuwe verkiezingen zijn het best: vld krijgt nogmaals op hun bakkes en liggen uit de regering, blok wint opnieuw wat de druk tot hervormingen op communautair vlak nog hoger drijft, wij hebben een betere vertegenwoordiging in het parlement, enzovoort.
Maarja, zal het zover komen vaneigens... |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Want geef toe, tot nu is er niet veel in huis gekomen van de stoere NVA praat... Maar ik geef jullie nog even krediet. Totdat bekend wordt wat er nu juist met BHV gaat gebeuren. Ik persoonlijk aanvaard geen enkel voorstel dat een Vlaamse "wederdienst" inhoudt. Ik hoop dat jullie daar ook zo over denken en desnoods eerder bereid zijn CD&V te laten vallen en uit de regering te stappen dan jullie gedachtengoed te verraden.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. Laatst gewijzigd door Tzuvar Raemborr : 18 september 2004 om 00:02. |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |