![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 2 februari 2014 om 13:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementslid
|
![]() Hmm, ... heb ik dat eigenlijk niet zelf gezegd? Zij het onrechtstreeks, maar toch ...
Niet alleen bent u expert in het doorgeven van foutieve links naar krantenartikels; ook bent u buitengewoon traag van begrip.
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dit goede melk is voor een goede prijs ,waarom zou ik ze dan niet kopen? Om het even of die melk van Duitse of Franse of Vlaamse koeien komt? Welke dienste leveren Claire en Laurent ons ,om die jaarlijkse dotatie van 300.000 € te rechtvaardigen? Volgens welke wet moet een troonopvolger van het tiende knoopsgat een levenslange dotatie van 300.000 € per jaar opstrijken ? Denk je dat in Engeland,of eender welk ander land, een troonopvolger die amper de tiende in de rij is zulk een dotatie toegestopt krijgt? Dus een beetje respect van Claire voor de taal van haar uitzonderlijk genereuze sponsors zou helemaal niet misstaan. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 2 februari 2014 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar ze uit de mond leven van de modale burger die gedwongen wordt voor dit koppel te betalen, past hen wel enige bescheidenheid en terughoudendheid. Nu zie ik echter een koppel dat met nauwelijks verholen arrogantie reageert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In alle eerlijkheid , eenderwie een account opent:
Op zich interesseert het me niet in welke taal hij of zij twitter , facebook e.d. opstart , echter , zolang er geen terreur e.d. oproepingen worden geplaatst !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op zich natuurlijk niet, maar dit gaat om iets symbolisch: adel die meent dat ze nog altijd boven het volk staat en bij tegenkanting arrogant reageert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De manier waarop of hoe ze reageert , ok , maar de taal ....
OK , ik kan een beetje Engels lezen ; Frans , zo goed als rien de knots !! tenzij , met wat opzoekingen op een online woordenboek , zo ook , Duits , na wat opzoekingen !! www.uitmuntend.de Nederlands .... ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() En al die heisa om wat waarschijnlijk een fake account is
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Tenzij we overschakelen naar één wereldtaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen idee van of het een echte account was.
Wat ik wel weet is dat je die Asociale diensten, FB, Twitter, Skype en nog een hele resem andere best ver van uw pc moet houden. In de meeste gevallen is het al dramatisch genoeg dat uw provider praktisch alles kan zien met wat u bezig bent op het net. Lijkt mij dus sterk dat Claire via zo een afvallig dienstje Twitter zijnde, zou reageren naar de mensen toe. ![]() Link
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 februari 2014 om 17:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe komt het dan dat de woordvoerder van het Paleis dan nog niet gereageerd heeft op die "valse" Twitter? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wist zelfs niet dat die op alles reageerden wat men zei/schreef/mocht uitzenden op TV ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Gouverneur
|
![]() Allicht komt de tijd dat de officiele taal ook hier het Mandarijn zal zijn
(meest gebruikte taal in internetland) |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |