Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 februari 2014, 10:13   #21
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Jaloers?

Troost u, ik heb gehoord dat hij zijn druiven in het vervolg minder zuur gaat plukken.
Verder gaat hij de pensioenkas van Belgacom met 5 miljard terug bijvullen en met wat Europese steun, gaat hij ook de spleet tussen zijn tanden opvullen.
Als hij dit zou doen, dan toch met geld van anderen hoor.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2014, 10:14   #22
Remspoortobback
Banneling

Standaard

Guy-"put"-Verhofstadt laat overal waar hij passeert een financiële krater na en maakt al heel zijn carrière een vlucht vooruit.

Om te beginnen in zijn eigen partij

Enkel privé lijkt het niet te lukken, wat vreemd is.

Laatst gewijzigd door Remspoortobback : 2 februari 2014 om 10:15.
Remspoortobback is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2014, 10:16   #23
demonen
Banneling

Standaard

Verhofstadt is door de liberale fraktie voorgedragen als kandidaat-voorzitter van de Europese Commissie.
De liberalen zijn echter slechts de derde fraktie en de kans dat hij voorzitter wordt is kwasi onbestaande.
demonen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2014, 10:45   #24
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ouwe knar Bekijk bericht
laat de jouwe dan eens zien ,ik ben benieuwd,denk je dat de geelhemden beter zijn ,dan ben je nog naiever dan ik al dacht
toyota-hybrid-r-laat-zn-spierballen-rollen

Na mijn rood hemd vliegt mijn geel hemd nu ook de container in.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2014, 10:51   #25
subocaj

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Remspoortobback Bekijk bericht
Guy-"put"-Verhofstadt laat overal waar hij passeert een financiële krater na en maakt al heel zijn carrière een vlucht vooruit.

Om te beginnen in zijn eigen partij

Politiek is een roeping.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2014, 10:52   #26
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
ben jij een kennis van mij sjakie ,je weet zoveel over mij ,welk honderas vertegenwoordigde ik dan ,ik ben curieus
Aan je foto te zien een grijsharige Engelse bulldog op korte poten, maar met grote muil.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 2 februari 2014 om 10:53.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2014, 12:14   #27
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Aan je foto te zien een grijsharige Engelse bulldog op korte poten, maar met grote muil.
maar IK durf mijn foto te tonen he sjakie
ouwe knar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2014, 12:16   #28
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
.....
Zijn wens zal misschien toch nog uitkomen nadat hij België straatarm maakte en ons achterliet met een enorme staatsschuld, ...
Citaat:
Guy-"put"-Verhofstadt laat overal waar hij passeert een financiële krater na ...
Ik ben ook geen fan van Verhofstadt, maar wat u schrijft over de staatsschuld is onjuist.

De Belgische staatsschuld is tijdens de regeerperiode van Verhofstadt tussen juli ( 1999 to maart 2008 ) gedaald van 113% van het BBP tot 84% van het BBP. Na zijn vertrek als Eerste Minister is de staatsschuld weer gestegen tot de onredelijke hoogtes van rond de 100% van het BBP.

Citaat:
Evolutie van de schuldgraad (in % van het B.B.P.)

Bron
Oud 2 februari 2014, 12:28   #29
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Ik ben ook geen fan van Verhofstadt, maar wat u schrijft over de staatsschuld is onjuist.

De Belgische staatsschuld is tijdens de regeerperiode van Verhofstadt tussen juli ( 1999 to maart 2008 ) gedaald van 113% van het BBP tot 84% van het BBP. Na zijn vertrek als Eerste Minister is de staatsschuld weer gestegen tot de onredelijke hoogtes van rond de 100% van het BBP.
onder de haene bedoelt u
Oud 2 februari 2014, 12:30   #30
demonen
Banneling

Standaard

Citaat:

Als ik een schuld heb van 400.000 Euro en ik verkoop mijn huis twv 300.000 Euro en al mijn obligaties twv 100.000 Euro dan ben ik schuldenvrij.
MAAR :
- ik heb nieuwe uitgaves gecreëerd tot mijn dood (huren)
- ik heb levenslang geen inkomsten meer van mijn obligaties.
Maw mijn inkomsten worden veel kleiner en mijn uitgaven veel groter EN mijn inkomen is kleiner geworden door de financiële crisis.

Ten tijde van Verhofstadt kenden wij een ongeziene economische groei met cijfers van boven de 3%.
In plaats van onze schuldenberg toen af te bouwen heeft hij het geld langs vensters en deuren buitengegooid om zijn coalitiepartners die niet met geld kunnen omgaan tevreden te stellen (denk aan de gratis bussen).
Hij gaf meer uit dan er binnen kwam en poetse zijn begrotingen op met éénmalige inkomsten (verkoop van gebouwen) die dan het jaar erop weer extra kosten meegaven want hij moest ze terug huren aan zeer hoge prijzen.
Een charlatan!

Laatst gewijzigd door demonen : 2 februari 2014 om 12:33.
Oud 2 februari 2014, 12:31   #31
ouwe knar
Banneling

Standaard

verhofstad is een omgekeerde Midas =alle goud dat hij aanraakt veranderd in lood ,behalve zijn graaigeld daar is hij voorzichtig mee
Oud 2 februari 2014, 12:32   #32
Klojo eerste klas

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

edit, had me van forummer vergist

Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 2 februari 2014 om 12:33.
Klojo eerste klas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2014, 15:23   #33
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
onder de haene bedoelt u
Nope. Dehaene was Eerste Minister van 7 maart 1992 tot 12 juli 1999. Toen hij wegging was de schuld gedaald van 137.5% van het BBP tot 113.6% van het BBP. Het is onde rVerhofstadt dat de schuld daalde tot een gezondere 84% van het BBP.
Oud 2 februari 2014, 15:34   #34
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Als ik een schuld heb van 400.000 Euro en ik verkoop mijn huis twv 300.000 Euro en al mijn obligaties twv 100.000 Euro dan ben ik schuldenvrij.
MAAR :
- ik heb nieuwe uitgaves gecreëerd tot mijn dood (huren)
- ik heb levenslang geen inkomsten meer van mijn obligaties.
Maw mijn inkomsten worden veel kleiner en mijn uitgaven veel groter EN mijn inkomen is kleiner geworden door de financiële crisis.

Ten tijde van Verhofstadt kenden wij een ongeziene economische groei met cijfers van boven de 3%.
In plaats van onze schuldenberg toen af te bouwen heeft hij het geld langs vensters en deuren buitengegooid om zijn coalitiepartners die niet met geld kunnen omgaan tevreden te stellen (denk aan de gratis bussen).
Hij gaf meer uit dan er binnen kwam en poetse zijn begrotingen op met éénmalige inkomsten (verkoop van gebouwen) die dan het jaar erop weer extra kosten meegaven want hij moest ze terug huren aan zeer hoge prijzen.
Een charlatan!
Ik heb nooit geschreven dat ik het met zijn politiek eens was, maar u maakt dezelfde fout als lamenielachen en als Remspoortobback wanneer u schrijft dat Verhofstadt onze schuldenberg niet heeft afgebouwd.
Of zijn methode goed of slecht is laat ik even terzijde. Maar hij heeft wel degelijk de schuldenberg afgebouwd, namelijk van 113.6% van het BBP tot 84% van het BBP.

Om uw voorbeeld te gebruiken : wanneer u een huis verkoopt voor 300.000 euros en aandelen ter waarde van 100.000 euros van de hand doet om uw schuld van 400.000 euros terug te betalen, dan wilt dat niet zeggen dat het een goede beslissing is. Maar u heeft dan wel uw schuld terugbetaald.
Oud 2 februari 2014, 16:30   #35
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Verhofstadt is door de liberale fraktie voorgedragen als kandidaat-voorzitter van de Europese Commissie.
De liberalen zijn echter slechts de derde fraktie en de kans dat hij voorzitter wordt is kwasi onbestaande.
Echt ? Laten we het hopen. Stel U voor een konijn als voorzitter van de EU ?
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2014, 16:34   #36
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Kom, kom, Verhofstadt wordt al jaren de konijnentand genoemd door de vorm van zijn gebit.
Wat ik niet begrijp is dat zo'n debiel als Verhofstadt zelfs nog te stom is om te beseffen dat voorkomen ook iets doet een mens zijn succes. Ik vind dat die politiekers toch de meest lelijke mensen op aarde zijn. Meestal de vrouwelijke politica's maar hier is dat dan toch een uitzondering.
Oud 2 februari 2014, 16:35   #37
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoe bedoelt ge ?
Oud 2 februari 2014, 16:46   #38
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Niet moeilijk:
- Hoogconjunctuur
- Alles verkocht en terug gehuurd.
Oud 2 februari 2014, 16:48   #39
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb nooit geschreven dat ik het met zijn politiek eens was, maar u maakt dezelfde fout als lamenielachen en als Remspoortobback wanneer u schrijft dat Verhofstadt onze schuldenberg niet heeft afgebouwd.
Of zijn methode goed of slecht is laat ik even terzijde. Maar hij heeft wel degelijk de schuldenberg afgebouwd, namelijk van 113.6% van het BBP tot 84% van het BBP.

Om uw voorbeeld te gebruiken : wanneer u een huis verkoopt voor 300.000 euros en aandelen ter waarde van 100.000 euros van de hand doet om uw schuld van 400.000 euros terug te betalen, dan wilt dat niet zeggen dat het een goede beslissing is. Maar u heeft dan wel uw schuld terugbetaald.
Hij heeft de schuldenberg afgebouwd door de jaarlijkse vaste kosten tot ongeziene hoogtes te brengen (gebouwen die we nu nog steeds peperduur moeten huren).
Oud 2 februari 2014, 16:59   #40
demonen
Banneling

Standaard

Citaat:
Indien ik een enorme meevaller heb, bijvoorbeeld een erfenis van 200.000 Euro dan kan ik in 1 klap mijn schulden halveren en met de uitgespaarde rente en de opbrengsten van mijn obligaties mijn schulden op zeer korte termijn afbetalen.
Wat U niet begrijpt is dat Verhofstadt de volledige opbrengst vd erfenis naar de hoeren heeft gebracht met zijn vriend Stevaert. Zijn huis wat hij verkocht is slechts gedeeltelijk naar de afbetaling van zijn schulden gegaan. Een groot gedeelte heeft hij ook nog opgezopen met zijn vriend Daerden zaliger.
De inkomsten uit arbeid die hij heeft moet hij voor de helft afgeven aan huishuur. Daar hij nog steeds veel intresten moet betalen (nog veel schulden) kan hij zijn gezin niet meer onderhouden en zit hij in budgetbeheer bij het OCMW (sixpack).
Die man is een crimineel.

Laatst gewijzigd door demonen : 2 februari 2014 om 17:01.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be