![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als hij dit zou doen, dan toch met geld van anderen hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Guy-"put"-Verhofstadt laat overal waar hij passeert een financiële krater na en maakt al heel zijn carrière een vlucht vooruit.
Om te beginnen in zijn eigen partij Enkel privé lijkt het niet te lukken, wat vreemd is. Laatst gewijzigd door Remspoortobback : 2 februari 2014 om 10:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Verhofstadt is door de liberale fraktie voorgedragen als kandidaat-voorzitter van de Europese Commissie.
De liberalen zijn echter slechts de derde fraktie en de kans dat hij voorzitter wordt is kwasi onbestaande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Aan je foto te zien een grijsharige Engelse bulldog op korte poten, maar met grote muil.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 2 februari 2014 om 10:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De Belgische staatsschuld is tijdens de regeerperiode van Verhofstadt tussen juli ( 1999 to maart 2008 ) gedaald van 113% van het BBP tot 84% van het BBP. Na zijn vertrek als Eerste Minister is de staatsschuld weer gestegen tot de onredelijke hoogtes van rond de 100% van het BBP. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
MAAR : - ik heb nieuwe uitgaves gecreëerd tot mijn dood (huren) - ik heb levenslang geen inkomsten meer van mijn obligaties. Maw mijn inkomsten worden veel kleiner en mijn uitgaven veel groter EN mijn inkomen is kleiner geworden door de financiële crisis. Ten tijde van Verhofstadt kenden wij een ongeziene economische groei met cijfers van boven de 3%. In plaats van onze schuldenberg toen af te bouwen heeft hij het geld langs vensters en deuren buitengegooid om zijn coalitiepartners die niet met geld kunnen omgaan tevreden te stellen (denk aan de gratis bussen). Hij gaf meer uit dan er binnen kwam en poetse zijn begrotingen op met éénmalige inkomsten (verkoop van gebouwen) die dan het jaar erop weer extra kosten meegaven want hij moest ze terug huren aan zeer hoge prijzen. Een charlatan! Laatst gewijzigd door demonen : 2 februari 2014 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() verhofstad is een omgekeerde Midas =alle goud dat hij aanraakt veranderd in lood ,behalve zijn graaigeld daar is hij voorzichtig mee
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() edit, had me van forummer vergist
![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 2 februari 2014 om 12:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope. Dehaene was Eerste Minister van 7 maart 1992 tot 12 juli 1999. Toen hij wegging was de schuld gedaald van 137.5% van het BBP tot 113.6% van het BBP. Het is onde rVerhofstadt dat de schuld daalde tot een gezondere 84% van het BBP.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zijn methode goed of slecht is laat ik even terzijde. Maar hij heeft wel degelijk de schuldenberg afgebouwd, namelijk van 113.6% van het BBP tot 84% van het BBP. Om uw voorbeeld te gebruiken : wanneer u een huis verkoopt voor 300.000 euros en aandelen ter waarde van 100.000 euros van de hand doet om uw schuld van 400.000 euros terug te betalen, dan wilt dat niet zeggen dat het een goede beslissing is. Maar u heeft dan wel uw schuld terugbetaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Echt ? Laten we het hopen. Stel U voor een konijn als voorzitter van de EU ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Wat ik niet begrijp is dat zo'n debiel als Verhofstadt zelfs nog te stom is om te beseffen dat voorkomen ook iets doet een mens zijn succes. Ik vind dat die politiekers toch de meest lelijke mensen op aarde zijn. Meestal de vrouwelijke politica's maar hier is dat dan toch een uitzondering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Hoogconjunctuur - Alles verkocht en terug gehuurd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat U niet begrijpt is dat Verhofstadt de volledige opbrengst vd erfenis naar de hoeren heeft gebracht met zijn vriend Stevaert. Zijn huis wat hij verkocht is slechts gedeeltelijk naar de afbetaling van zijn schulden gegaan. Een groot gedeelte heeft hij ook nog opgezopen met zijn vriend Daerden zaliger. De inkomsten uit arbeid die hij heeft moet hij voor de helft afgeven aan huishuur. Daar hij nog steeds veel intresten moet betalen (nog veel schulden) kan hij zijn gezin niet meer onderhouden en zit hij in budgetbeheer bij het OCMW (sixpack). Die man is een crimineel. Laatst gewijzigd door demonen : 2 februari 2014 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |