![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog even geduld dus.
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Geen flitspalen gezien, Edelachtbare, ik was aan't sms-en!"
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sensoren in het wegdek en dat is al opgelost.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je wordt hier namelijk nogal snel veroordeeld tot conspiracy nutcase. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() 'Ik was mijn verdediging aan 't voorberijden'... (en 't is een bewuste taalfout, hé)
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Verder zou ik graag vernemen hoe men via Google earth mijn auto zou kunnen herkennen. Laatst gewijzigd door non-conformist : 5 februari 2014 om 20:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Via Google Earth? op steeds dezelfde foto van 2 jaar geleden? Daar kunnen ze u idd ook elke dag een boete voor geven. Bon, na de vallende sterren nu lintwormen langs de baan. Tof landje.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om ze te kloten rij ik nooit meer te snel.
Zou iedereen moeten doen.
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om ze te kloten rij ik zo hard ik wil, let ik op voorliggers (flits op wagen), verdachte voertuigen langs de baan met de snoet geparkeerd om te flitsen etc.. Dat valt mee want je kan toch niet slapen achter het stuur. O ja er is ook zoiets dat pieppiep doet ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Tussen haakjes, is er eigenlijk een maximumsnelheid voor fietsers al of niet op 't fietspad ?
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 5 februari 2014 om 20:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als iedereen dat doet, dan voeren ze de forfaitaire boetes in. Iedereen moet dan maandelijks vijf boeten betalen en je hebt dan recht op vijf overtredingen die je dan naar eigen keuze wat betreft plaats en tijd mag begaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Bedankt, en op de snelweg dus maximum 120 km ?
![]()
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het klinkt behoorlijk gek, maar veel durf ik er niet op verwedden dat het nooit zal gebeuren.
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Brommertje kreeg ik wel terug, den euro 90 en de proma attack uitlaat waren er wel af. (ook de chromé spatborden waren verdwenen...) Dus... Niet met fiets of snorfiets tegen 120 over de autostrade rijden want dat hebben ze niet graag...
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 5 februari 2014 om 21:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |