![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() en denken dat blokkers zich vergelijken met republikeinen!!!!!
HAHAHAHAHAHA al nekeer een republikeinse forum gezien? vrij van alle racisme. Jullie weten niet eens van waar jullie ideologie vandaan komt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
d'amerikanen hebben de nazi's gedood , verjaagd enzovoort. Niemand heef hen ooit met argumenten tegegesproken. Nu krijgen de kinderen van nazis 26% van de stemmen. Ik vind niet dat er gedood moet worden, maar vooral geargumenteerd. Maar als een blokker scheldt, scheld ik terug. Laatst gewijzigd door Koriander : 6 september 2004 om 10:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Tja, in andere topics gaan de islamieten er herhaaldelijk prat op geen of nauwelijks echtscheidingen te kennen. Zij zien het aantal echtscheidingen als een teken van de degeneratie van de Westerse samenleving.
Zij kennen inderdaad alleen de 'divorce �* l' italienne'. De neanderthaler kende ook geen echtscheiding. Hij knuppelde de vrouw neer en sleepte ze in of uit zijn hol, naargelang het een 'huwelijk' of een 'echtscheiding' was. Er is inderdaad niet veel veranderd..toch niet in de islam! |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of moest ik even naar die papzak gaan, hem zeggen "jij slaat je dochter en je vrouw, ik sla op u!" Het Centrum van Gelijke kansen en Racismebestrijding lust me rauw als ik hem zou aanraken. Zelfs de politie durft daar nauwelijks op afgaan met de superpoezelige, gouden handschoen om hem beleefd te vragen zulke taferelen thuis te laten. Progressievelingen als jullie hebben dit klimaat gecreërd met jullie anti-racismewetten. En nu durft niemand iets er tegen doen. Je hoeft dus nou niet te komen veroordelen van achter je PC.
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Mensen hier op het forum hebben de mond vol van principes, maar in de praktijk blijven ze aan de kant staan wanneer een ander mens hen nodig heeft. Een paar jaar geleden is er een klein meisje verdronken in een stadsvijver, iedereen stond ernaar te kijken, terwijl ze het kind hadden kunnen redden.
![]() |
![]() |
#29 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Wat een tijdverlies!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Partijlid
|
![]() Mensen met een tulband zijn doorgaans geen moslims, hoor ! 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Kaal : 6 september 2004 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Merchtem ligt in het binne[SIZE=5]n[/SIZE]land ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |