![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
En wat zit er in mij?! ![]() Citaat:
Ik ben zo bijv. heel blij om het feit dat ik in Vlaanderen/België/Europa geboren ben en niet in de een of andere uithoek van deze wereld, maar waarom zou ik daar in hemelsnaam 'fier' moeten over wezen. Ik vind dat allemaal maar weinig logisch hoor, volgens eenzelfde soort redeneringen moeten we beschaamd zijn om de daden van de Nazi's, om wat in Congo is gebeurd, en zo verder en zo voort. Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met de borst vooruit en (andermans) pluim op je hoed of in je gat tussen al dat fraais rondbanjeren, lijkt me allerminst reden tot fierheid te verstrekken.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zit in je dikke darm. Ben je er fier op?
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dag staaf... even leek het niveau naar omhoog te gaan op het forum. Blij dat je terug bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wees maar niet ongerust. Zolang jij iemand nodig hebt om op neer te kijken, blijf ik. Anders wordt het in jouw geval echt té moeilijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Gouverneur
|
![]() Ik haat het mens te moeten zijn.
En topsport is fascisme. Weg er mee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie weet ben ik geen Waal...... Verandering van spijs doet eten.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() Hoe kan men fier zijn als men niet eens mag gaan zwaaien met een Vlaamse Leeuw in een stadion?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Heb dat nooit begrepen van de honden... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
<SPAN lang=NL-BE style="mso-ansi-language: NL-BE"><FONT size=3><FONT color=#000000><FONT face="Times New Roman">Uiteraard ben ik fier dat ik een Vlaming ben, met of onder topprestaties op 't gebied van sport.. Stel je voor dat ik als Waal geboren was…Dan had ik die Waalse cultuur-eigen arrogantie meegekregen die zo typerend is voor alles wat Frans praat. Dan was ik nu eentalig Franstalig geweest en op de koop toe nog ontzettend fier op mijn taalluiheid, taalarrogantie en dédain tegenover o.a. de Vlamingen. Dan had ik nu staan schermen met de idiotie dat het voor Franstaligen stukken moeilijker is dan voor Vlaamstaligen om een andere taal te leren … en dan had ik daarbij eigenlijk de intellectuele beperkingen en luiheid van mijn volk bevestigd door mezelf en mijn Waalse lotgenoten als untermenschen te kwalificeren…. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben niet fier op waar ik woon, of wat ik ben. Dat is transparante zever en weggelegd voor mensen met een kuddementaliteit.
|
![]() |
![]() |