![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Daarom dat hetgeen die Canadese deed hier niet zal lukken. En ja, marokkaan= moslim. En ja, er zijn uitzonderingen. In Canada en de VS ligt dat anders. Daar heb je geen steden met 30% marokkaanse moslims. Die perceptie ligt in andere landen steeds volledig anders. In Scandinavië bijvoorbeeld zijn de meeste moslims iraniers en ethiopiers. Mensen hebben daar dus een ander beeld van hoe een moslim er uitziet. Laatst gewijzigd door Holger Danske : 13 februari 2014 om 15:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat deze jonge vrouw serieus in de knoop zit met zichzelf na haar ervaring.
Ze hamert er graag op dat ze haar hoofddoek nog altijd op had, om de pilaarbijtende geloofsgenoten niet op stang te jagen, maar anderszijds kun je duidelijk merken dat ze eerder aangenaam verrast / verbaasd is door de reacties van de niet-moslims en eerder geïrriteerd door die van haar geloofsgenoten. Wat ze zich hier eigenlijk lijkt te realiseren maar niet volledig hardop durft te zeggen is dat moslims zelf segregatie in de hand werken, en dat eigenlijk tegenover elke "soort" niet-moslim / medemens. Maar wat betreft die onnozelaars die haar scheef bekijken, hoe onverdraagzaam kun je eigenlijk zijn zeg? Ze droeg een muts boven haar hoofddoek, dus waren haar haren sowieso bedekt, al zagen de islamitische moraalridders haar hoofddoek niet.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 13 februari 2014 om 18:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is enkel bedoeld om opzichtig te outen dat je van de club bent.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mevrouw Leena Suleiman is nu ook niet bepaald een "Canadese" naam. Wat wil je nu in feite zeggen? Citaat:
Citaat:
Ik begrijp nog steeds niet wat je bedoelt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Koran sura 33.59:" O gij profeet, zeg tot uw echtgenoten en dochters en de vrouwen der gelovigen dat zij iets van een omslagdoek over zich hangen dat bevorderd dat gij gekend worden, zodat haar geen overlast wordt aangedaan. God is vergevend en barmhartig" Ze moeten zich inderdaad kenbaar maken als moslima, zodat de rest van het leger weet welke vrouwen ze wèl mogen verkrachten of aanranden. Met een stomme (zedige) westerse muts op haar hoofd kunnen ze toch niet meer zien of ze nu verkrachtbaar is of niet? Waarom ze niet ineens overstappen naar het dragen van een half maantje op hun kleding is me nog steeds een raadsel.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Zelfgekozen segregatie, daar lijkt het inderdaad op.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kleren maken niet de man of vrouw !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat verstaat men onder een noodsituatie voor vrouwen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij zijn trouwen of samenleven met vrouwen ABSOLUUT NIET waard !!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Zij zijn het zelfs niet waard om op gespuugd te worden. De kogel, en niets minder! Zulke achterlijke bosapen wiens lul groter is dan hun brein!
Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 14 februari 2014 om 01:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Burger
|
![]() Citaat:
De perceptie van een moslim varieert wel degelijk van land tot land. Dat was mij al langer duidelijk, en werd nog eens bevestig toen ik mijn stage deed in Stavanger (N). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() had ze nu haar hoofddoek boven haar muts moeten dragen van die Islamieten ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenslotte is het belijden van een religie een vorm van opinie en niet af te leiden van de huidskleur (alhoewel er in sommige landen meer zwarte moslims rondlopen dan gele of dan blanke noord-afrikaanse moslims), maar dat wil dus niet zeggen dat een islamitische overtuiging daarom een RAS is. Tenslotte maakt een zwarte mevrouw met hoofddoek via die hoofddoek duidelijk dat ze moslim is, en een zelfde zwarte mevrouw met nonnenhabijt maakt dan duidelijk dat ze christelijke non is. Of zijn beide dames voor U per definitie moslim omdat ze beiden zwart zijn en volgens uw percepte alle afrikaanse vrouwen in Europa persé moslim moetenzijn?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 februari 2014 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs Holger Danske had het dan geweten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() En weeral bewijst uiterst rechts en de islamofoben hier weer dat ze geen haar beter zijn dan de moslims die ze haten.
er wordt zefs luidkeels toegejuicht dat men enkel een oordeel velt over iemand op basis van wat ze draagt. islamofoben en moslims: 1 pot nat.