![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
s Zijn soevereiniteit. We weten dat de lichamelijke dood onvermijdelijk is (Psalm 89:48; Hebreeën 9:27). Maar alleen God is soeverein over wanneer en hoe de dood van een mens plaats vindt. Job getuigt in Job 30:23: “Ja, ik weet: Gij voert mij ten dode, naar de verzamelplaats van al wat leeft”. Prediker 8:8 verkondigt: “Geen mens heeft macht over de wind om hem tegen te houden; en niemand heeft macht over de dag des doods”. God heeft het laatste woord over de dood (zie ook 1 Korintiërs 15:26, 54-56; Hebreeën 2:9, 14-15; Openbaring 21:4) Christenen zullen in elk geval geen seconde treuren om de dood van deze verwerpelijke D66-politica..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Als wat u schrijft zo is (Nederlanse politiek interesseert mij echt niet) dan had God er in elk geval voor moeten zorgen dat ze al een aantal decennia vroeger gepopt werd. Maar misschien had hij het te druk met de moslims.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
God zegt duidelijk dat Hij geen behagen heeft in de dood van de goddeloze, maar eerder dat die zich omkeert en leeft. Dus dit leedvermaak is zeer tegen Jezus leer in. De norm is duidelijk :zonder Jezus geen verlossing doch je kunt nooit oordelen of weten of iemand persoonlijk die keuze gemaakt heef, tenzij hij\zij er getuigenis van aflegt. Dus ff beetje dieper bijbel studie gaan doen.
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() God is een verzinsel, grow up
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() God en de pil terzijde, Els Borst is door misdrijf om het leven gekomen. Verder is de Prinsemerij opzettelijk vaag - ze weten niets wat naar een dader wijst, maar ze zullen gaan zoeken.
Argumenten als te laat worden van de hand gewezen. Gezien de bijzondere omstandigheden kon men onlangs (gisteren) pas feitelijk vaststellen dat het om een misdrijf ging. Opnieuw opzettelijk vaag. Een politieke moord - als eerder in een post hier tot uitdrukking gebracht - valt niet uit te sluiten. Dat althans schrijft de Telegraaf die dat uit politiekringen vernam. Ik dacht dat voor dit soort delicten een speciaal team ter beschikking stond maar het blijkt dat de zaak nog onder de recherche van Utrecht valt. Niet de meest efficiënte en werkzame club koddebeiers.
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer mijn zoon een dergelijke mening zou hebben zou ik de opvoeding als ernstig tekortgeschoten zien...ligt je moeder er ook wakker van? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Dit betekent dat het niet onmiddellijk duidelijk is dat het om dieven gaat. Dit betekent wel dat de moord niet wijst in de richting van een dader of motief. Ze zoeken nu naar mogelijke motieven en een daarbij passende dader. Laatst gewijzigd door cato : 14 februari 2014 om 13:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik trek de conclusie dat je een kaarsje hebt gebrand voor Osama Ben Laden. Samen met je zoon gehuild.... Dat weten we dan ook weer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() @Cato
Over de hele linie klopt het wat je schrijft. Ik schrijf zelf Romans Policiers en weet ongeveer wel hoe een onderzoek werkt. Het korps Utrecht staat niet echt bekend om z'n kwaliteit. Ik hoop dat een ander team zich hiermee gaat bemoeien. Feit is dat er in die buurt veel inbraken worden gepleegd. Oudere mensen - geen bewaking - geïsoleerde huizen en een korps dat geen korps meer is. Gevonden voer voor inbrekers. En een stad in de buurt waar een hoge criminaliteit heerst. Naar mijn idee (en dat is in politiekringen absoluut niet ongewoon) houden ze een aantal zaken onder de pet. Ik blijf het volgen.
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Nu, als u schrijver bent van politieromannetjes begrijp ik wel dat uw fantasie bij een zaak met hoge ruchtbaarheid een verhoogde activiteit dreigt te vertonen. Hopelijk kunt u werkelijkheid en fictie nog uit elkaar houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() @ Gezonken Duikboot
We zullen wel zien. Bende van Nijvel al opgelost?
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Nu, als blijkt dat er van uw fantasietjes niets blijkt te kloppen, kunt u nog altijd zeggen dat de politie, het gerecht, de politiek, de illuminati en de loge alles vakkundig onder de mat hebben geveegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() De euthanasiewet wordt inmiddels door alle partijen - behalve die van de reli's - ondersteund.
Ik ga mijn leven alvast niet in een bejaardentehuis eindigen. Maar we gaan weer snoeihard off topic.
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Moordenaars en criminelen beperken zich niet tot een regio. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |