Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 februari 2014, 03:58   #21
Calvinist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Ts zou overigens best wat met meer respect mogen praten over Elst Borst, straat-synoniemen als "gepopt" zijn dat alles behalve.

Alvast bedankt voor je medewerking.
Respect?? Nou vergeet dat maar. Deze dame heeft moord gelegaliseerd en is met het Paars II kabinet verantwoordelijk geweest voor de totale degeneratie van de Nederlandse samenleving. Afbraak sociale zekerheid, privatisering spoorwegen, zorgverzekeringen etc en dan nog de pil van Drion legaal gemaakt. Deze dame zal branden in de Hel voor haar misdaden tegen het Nederlandse Volk en de God van Israël.

s Zijn soevereiniteit. We weten dat de lichamelijke dood onvermijdelijk is (Psalm 89:48; Hebreeën 9:27). Maar alleen God is soeverein over wanneer en hoe de dood van een mens plaats vindt. Job getuigt in Job 30:23: “Ja, ik weet: Gij voert mij ten dode, naar de verzamelplaats van al wat leeft”. Prediker 8:8 verkondigt: “Geen mens heeft macht over de wind om hem tegen te houden; en niemand heeft macht over de dag des doods”. God heeft het laatste woord over de dood (zie ook 1 Korintiërs 15:26, 54-56; Hebreeën 2:9, 14-15; Openbaring 21:4)

Christenen zullen in elk geval geen seconde treuren om de dood van deze verwerpelijke D66-politica.....
Calvinist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2014, 06:55   #22
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calvinist Bekijk bericht
Christenen zullen in elk geval geen seconde treuren om de dood van deze verwerpelijke D66-politica.....
Als wat u schrijft zo is (Nederlanse politiek interesseert mij echt niet) dan had God er in elk geval voor moeten zorgen dat ze al een aantal decennia vroeger gepopt werd. Maar misschien had hij het te druk met de moslims.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2014, 07:58   #23
stropke
Minister-President

stropke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Respect?? Nou vergeet dat maar. Deze dame heeft moord gelegaliseerd en is met het Paars II kabinet verantwoordelijk geweest voor de totale degeneratie van de Nederlandse samenleving. Afbraak sociale zekerheid, privatisering spoorwegen, zorgverzekeringen etc en dan nog de pil van Drion legaal gemaakt. Deze dame zal branden in de Hel voor haar misdaden tegen het Nederlandse Volk en de God van Israël.

s Zijn soevereiniteit. We weten dat de lichamelijke dood onvermijdelijk is (Psalm 89:48; Hebreeën 9:27). Maar alleen God is soeverein over wanneer en hoe de dood van een mens plaats vindt. Job getuigt in Job 30:23: “Ja, ik weet: Gij voert mij ten dode, naar de verzamelplaats van al wat leeft”. Prediker 8:8 verkondigt: “Geen mens heeft macht over de wind om hem tegen te houden; en niemand heeft macht over de dag des doods”. God heeft het laatste woord over de dood (zie ook 1 Korintiërs 15:26, 54-56; Hebreeën 2:9, 14-15; Openbaring 21:4)

Citaat:
Deze dame zal branden in de Hel voor haar misdaden tegen het Nederlandse Volk en de God van Israël
Daar kun jij niet over oordelen want je weet het niet. Je weet niet want in de laatste minuten gebeurd is en als ze de Heer heeft genade gevraagd, in besef is gekomen... zeker vergeten wat de rover aan het kruis zei en wat Jezus antwoorde: heden zult gij met Mij in het paradijs zijn. Al zou ze in doodnood geroepen of gedacht hebben "Jezus help mij" dan heeft Hij zeker haar gered mbt de eeuwigheid. Maar of dat is geweest weten we niet. De keuze is aan ieder mens zelf. Hij staat klaar, maar je moet wel Zijn hand pakken..

Citaat:
Christenen zullen in elk geval geen seconde treuren om de dood van deze verwerpelijke D66-politica....
Als men blij is voor de dood van een ander moet men nodig eens de bijbel gaan lezen.
God zegt duidelijk dat Hij geen behagen heeft in de dood van de goddeloze, maar eerder dat die zich omkeert en leeft. Dus dit leedvermaak is zeer tegen Jezus leer in.
De norm is duidelijk :zonder Jezus geen verlossing doch je kunt nooit oordelen of weten of iemand persoonlijk die keuze gemaakt heef, tenzij hij\zij er getuigenis van aflegt.

Dus ff beetje dieper bijbel studie gaan doen.
Oud 14 februari 2014, 08:47   #24
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

God is een verzinsel, grow up
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2014, 09:08   #25
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Om de drempel te verlagen om zelf te kunnen moorden?
Zoals in de titel van deze draad?

Syrië: makakken vernietigen het Cherubimklooster in Saydnaya
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2014, 09:34   #26
doeme80
Gouverneur

doeme80's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Kerel ga met je godsdienst anders naar landen waar men nog niet door religie heen geprikt heeft.
doeme80 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2014, 09:41   #27
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De pil van Drion bestaat niet eens, laat staan dat ze gelegaliseerd werd.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2014, 11:42   #28
D'ARTOIS

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

God en de pil terzijde, Els Borst is door misdrijf om het leven gekomen. Verder is de Prinsemerij opzettelijk vaag - ze weten niets wat naar een dader wijst, maar ze zullen gaan zoeken.

Argumenten als te laat worden van de hand gewezen. Gezien de bijzondere omstandigheden kon men onlangs (gisteren) pas feitelijk vaststellen dat het om een misdrijf ging. Opnieuw opzettelijk vaag.
Een politieke moord - als eerder in een post hier tot uitdrukking gebracht - valt niet uit te sluiten. Dat althans schrijft de Telegraaf die dat uit politiekringen vernam.

Ik dacht dat voor dit soort delicten een speciaal team ter beschikking stond maar het blijkt dat de zaak nog onder de recherche van Utrecht valt. Niet de meest efficiënte en werkzame club koddebeiers.
Oud 14 februari 2014, 12:54   #29
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Want volgens jou moeten we ''respect'' hebben voor naieve kwezels van een partij die voorstander was het uitverkopen van Nederland aan Europa, het verengelsen van het Nederlandse onderwijs en van zeer lage straffen (geweld trof d66ers in de rijke wijken immers niet, woeha) voor criminelen.

Want dat zou toch heel aardig zijn: Dat de moordenaar van Els straks 2 maandjes met een enkelbandje thuis zit en daarna een paar weken een taakstrafje in het bejaardenhuis. Straffen hielp toch niet?
Kijken hoe consequent ze daar bij D66 zijn.

Gerucht op twitter : Borst zou ook verkracht zijn. Je moet het maar willen, een 80jarige....
Ja,val maar om van verbazing, hier heb je respect voor dode slachtoffers van geweld, ookal was je het in het leven totaal niet eens met hun politieke uitspraken. Natuurlijk kun je daar niet bij, en verdiep je jezelf liever in de vraag of , wanneer het gerucht over een verkrachting waar zou zijn, de dader zijn lul er in heeft gekregen, gezien de beperkte seksuele aantrekkingskracht van tachtigjarigen.

Wanneer mijn zoon een dergelijke mening zou hebben zou ik de opvoeding als ernstig tekortgeschoten zien...ligt je moeder er ook wakker van?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2014, 13:52   #30
cato

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
God en de pil terzijde, Els Borst is door misdrijf om het leven gekomen. Verder is de Prinsemerij opzettelijk vaag - ze weten niets wat naar een dader wijst, maar ze zullen gaan zoeken.

Argumenten als te laat worden van de hand gewezen. Gezien de bijzondere omstandigheden kon men onlangs (gisteren) pas feitelijk vaststellen dat het om een misdrijf ging. Opnieuw opzettelijk vaag.
Een politieke moord - als eerder in een post hier tot uitdrukking gebracht - valt niet uit te sluiten. Dat althans schrijft de Telegraaf die dat uit politiekringen vernam.

Ik dacht dat voor dit soort delicten een speciaal team ter beschikking stond maar het blijkt dat de zaak nog onder de recherche van Utrecht valt. Niet de meest efficiënte en werkzame club koddebeiers.
De politie zegt geen enkele mogelijkheid uit te sluiten.
Dit betekent dat het niet onmiddellijk duidelijk is dat het om dieven gaat.
Dit betekent wel dat de moord niet wijst in de richting van een dader of motief.
Ze zoeken nu naar mogelijke motieven en een daarbij passende dader.

Laatst gewijzigd door cato : 14 februari 2014 om 13:53.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2014, 13:58   #31
cato

Standaard

Citaat:

U maakt in ieder geval duidelijk dat Calvinisten nooit in de hemel komen.
Oud 14 februari 2014, 14:11   #32
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
....hier heb je respect voor dode slachtoffers van geweld, ookal was je het in het leven totaal niet eens met hun politieke uitspraken.....

Ik trek de conclusie dat je een kaarsje hebt gebrand voor Osama Ben Laden. Samen met je zoon gehuild....

Dat weten we dan ook weer.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2014, 14:40   #33
D'ARTOIS

Standaard

@Cato

Over de hele linie klopt het wat je schrijft. Ik schrijf zelf Romans Policiers en weet ongeveer wel hoe een onderzoek werkt.
Het korps Utrecht staat niet echt bekend om z'n kwaliteit. Ik hoop dat een ander team zich hiermee gaat bemoeien. Feit is dat er in die buurt veel inbraken worden gepleegd.
Oudere mensen - geen bewaking - geïsoleerde huizen en een korps dat geen korps meer is. Gevonden voer voor inbrekers. En een stad in de buurt waar een hoge criminaliteit heerst.

Naar mijn idee (en dat is in politiekringen absoluut niet ongewoon) houden ze een aantal zaken onder de pet. Ik blijf het volgen.
Oud 14 februari 2014, 15:18   #34
Den Duisteren Duikboot

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS;
Naar mijn idee (en dat is in politiekringen absoluut niet ongewoon) houden ze een aantal zaken onder de pet. Ik blijf het volgen.
U strooit insinuaties en veronderstellingen in de rondte als was het confetti. Het enige wat u ermee oproept is een wat vroeg uitgevallen carnavalssfeer. Bent u misschien tot prins gekroond?

Nu, als u schrijver bent van politieromannetjes begrijp ik wel dat uw fantasie bij een zaak met hoge ruchtbaarheid een verhoogde activiteit dreigt te vertonen. Hopelijk kunt u werkelijkheid en fictie nog uit elkaar houden.
Oud 14 februari 2014, 15:32   #35
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Bron?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2014, 15:47   #36
D'ARTOIS

Standaard

@ Gezonken Duikboot

We zullen wel zien. Bende van Nijvel al opgelost?
Oud 14 februari 2014, 15:54   #37
Den Duisteren Duikboot

Standaard

Citaat:
@ Gezonken Duikboot

We zullen wel zien. Bende van Nijvel al opgelost?
Is er een verband dan?

Nu, als blijkt dat er van uw fantasietjes niets blijkt te kloppen, kunt u nog altijd zeggen dat de politie, het gerecht, de politiek, de illuminati en de loge alles vakkundig onder de mat hebben geveegd.
Oud 14 februari 2014, 15:56   #38
D'ARTOIS

Standaard

De euthanasiewet wordt inmiddels door alle partijen - behalve die van de reli's - ondersteund.
Ik ga mijn leven alvast niet in een bejaardentehuis eindigen. Maar we gaan weer snoeihard off topic.
Oud 14 februari 2014, 17:27   #39
cato

Standaard

Citaat:
@Cato

Over de hele linie klopt het wat je schrijft. Ik schrijf zelf Romans Policiers en weet ongeveer wel hoe een onderzoek werkt.
Het korps Utrecht staat niet echt bekend om z'n kwaliteit. Ik hoop dat een ander team zich hiermee gaat bemoeien. Feit is dat er in die buurt veel inbraken worden gepleegd.
Oudere mensen - geen bewaking - geïsoleerde huizen en een korps dat geen korps meer is. Gevonden voer voor inbrekers. En een stad in de buurt waar een hoge criminaliteit heerst.

Dit soort zaken zouden door een landelijk team aangepakt moeten worden.
Moordenaars en criminelen beperken zich niet tot een regio.
Oud 14 februari 2014, 17:28   #40
cato

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Is er een verband dan?

Nu, als blijkt dat er van uw fantasietjes niets blijkt te kloppen, kunt u nog altijd zeggen dat de politie, het gerecht, de politiek, de illuminati en de loge alles vakkundig onder de mat hebben geveegd.
Dat is inderdaad het geval.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be