Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 februari 2014, 23:41   #21
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Je "vergeet" te vermelden dat de bedenkingen van Eurostat vooral gaan over de boekhouding van de gewesten...

Bron: deredactie.be
Wat ik mij afvraag, is of de schulden van steden en gemeentes en die van de provincies ook in rekening worden gebracht. Want als je die gaat optellen kom je volgens mij dik boven de 100% van het BPP aan schulden.
Want de regering Di Rupo heeft veel lasten doorgeschoven naar die niveaus en daardoor een deel lasten uit de federale begroting en de gewestelijke begrotingen gehaald.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2014, 06:47   #22
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Wat zou er moeten bloot gelegd worden, dan?
Doe maar door of je neus bloed, de schulden waar de Vlaamse regering je voor verantwoordelijk heeft gemaakt, door de garantstelling bij de banken voor leningen en beleggingen aan de privé, zullen jij en je kinderen betalen.
Tel daar de federale en gemeentelijke schulden nog eens bij en je hebt ondanks de neo liberale zever van N-VA, de volgende 3 decennia al minstens een belastingverhoging van 3.000 € per jaar en per werkende nodig.

Laatst gewijzigd door subocaj : 16 februari 2014 om 06:48.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2014, 07:10   #23
Remspoortobback
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Doe maar door of je neus bloed, de schulden waar de Vlaamse regering je voor verantwoordelijk heeft gemaakt, door de garantstelling bij de banken voor leningen en beleggingen aan de privé, zullen jij en je kinderen betalen.
Tel daar de federale en gemeentelijke schulden nog eens bij en je hebt ondanks de neo liberale zever van N-VA, de volgende 3 decennia al minstens een belastingverhoging van 3.000 € per jaar en per werkende nodig.
Even geduld, de spa wordt er dra uitgestampt voor bewezen diensten, na de 25% van Gennez

Dan kan pascalleke eindelijk naar Brazilië
Remspoortobback is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2014, 07:13   #24
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Remspoortobback Bekijk bericht
Even geduld, de spa wordt er dra uitgestampt voor bewezen diensten, na de 25% van Gennez

Dan kan pascalleke eindelijk naar Brazilië
Vraag me eens of het mij boeit wat er met Gennez en Pascalleke gebeurt.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2014, 09:26   #25
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Vermoedelijk heeft niemand hier iets tegen de ambtenaar in privé of die werken op noodzakelijke diensten.

Maar stelt men vast dat steeds meer job-kes gemaakt werden om particratie clan kies-vee te claimen. Die soms tot driemaal overlappende het zelfde werk leveren. Maar waar ieder begunstigde naar gelang zijn broodheer meer zijn doel in de verf zet om het geprevaleerde job-ke te behouden.

Dit ondanks de aangetoonde geld verkwistende nutteloosheid van de job op zich.

Schoolpersoneel, verpleegsters die stonden steeds met minimum bezetting. Nochtans waren dat sectoren de de regering partijen met zuilen graag ten tonele brachten op TV en in de pers.

Hoe komen wij aan al die schulden.

Al jaren halen wij de doelstellingen volgens de regeringen, steden en gemeenten.

Wat de linkse politicus Papandreou ( links jongen) zei en stelde voor Griekenland, geld zeker ook voor particratie België:

“Ons politiek systeem is collectief verantwoordelijk voor al het door vriendjespolitiek aangeworven personeel. Het is verantwoordelijk voor de toegestane voorrechten die we in wetten gegoten hebben, voor de schandalige verzoeken die we inwilligden.

We zijn verantwoordelijk voor de bevordering van vakbondsleden en zakenlui en de dieven die we niet naar de gevangenis stuurden.”
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2014, 19:23   #26
RASPOUTINE
Europees Commissaris

Standaard

Misschien kan EUROSTAT helpen zoeken naar het geld dat per ongeluk uit de kast van Cornu is gevallen bij de NMBS.

Zelf een "audit" is niet goed genoeg, ze gaan weeral een uitweg verzinnen...

Heeft kapitein Heack dan toch de lotto gewonnen?
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be