![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die tien huizen bezit, waarvan acht volledig afbetaald, maar waarvan twee die hij nog volledig moet afbetalen, die zit niet in de problemen. Maar nu moogt gij eens een verklaring brouwen, waarom er in alle gekende communistische regimes tot op heden amper één arbeider was of is, die meer binnenraapte of raapt, dan een leefloon in ons apen-twee-wan-land. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 19 februari 2014 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als je de USA bekijkt tov België, wat afbetaalde huizen betreft, denk ik toch dat je een verkeerde vergelijking maakt. Want dan staan Rusland en België er stukken beter voor per inwoner. Wat jouw partij, samen met de Europese beunhazen wil is dat wij terug gaan leven zoals jij de jaren 60 communisten kent van horen zeggen. Geef eindelijk eens een antwoord op de vraag waarom je kapitalistenvriendjes Poetin en Xi Jinping hun gat gaan zuiver likken om er te gaan "produceren". Als morgen die idioot van Noord Korea tegen eender welke kapitalist zegt begin maar hier met produceren, ik leg je niks in de weg, hebben ze er nog een gat bij om zuiver te likken. Want kapitaal kijkt niet naar mensen taal of grenzen en zeker niet naar een fictieve taalgrens. Enkel méér winst telt. Maak dus maar een nieuwe vergelijking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |