![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan op 25 mei ook thuisblijven of blanco stemmen. Veel mensen zijn die afspraken met de politiek beu.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nu goed, aan die walgelijke driekleur te zien, blijf jij inderdaad maar thuis op 25 mei
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Edit: ge weet wel, babyTobback
Laatst gewijzigd door Vette Pois(s)on : 22 februari 2014 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wist niet eens dat halftijds standup comedian kon.
|
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Halftijds??
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Waar slaat dat op?
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() System heeft blijkbaar een opgebouwde frustratie om piepkleine dingen, geen idee waar hij dat opgelopen heeft.
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 22 februari 2014 om 12:32. |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is toch de vraag of zijn vermageren en als een gek gaan sporten hebben bijgedragen aan zijn gezondheidsproblemen.
Nu ja, als dokters zeggen dat hij het kalmer aan moet doen kan hij beter luisteren. 't Is dus aan de n-va om de agenda's beter te verdelen. (En om system te plezieren want ik denk niet dat hij deze al had: op BDW stemmen brengt de gezondheid van BDW in gevaar) ![]()
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar heb jij een idee hoe iemand die niet superman is in half-time zowel burgemeester van een grote stad, parlementair, partijvoorzitter en belangrijkste boegbeeld van een kiescampagne kan zijn ? Daarover gaat het. En dat is hetgene de partij nu probeert onder te sneeuwen met wollige praat over herschikte agenda's en mensen die zijn taken 'eventjes' overnemen. Dit is gewoon onzin. Moest dit bij een andere partij gebeuren dan staan er hier in een mum van tijd honderden berichten om het aan te klagen. Maar hier op dit eigenste forum doet men liever zoals de pastoors : ![]() |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() BDW is in deze solidair met de belgen op de winterspelen. 0 medailles, Nederland een dikke 20. Zo zal het ook zijn in Brazilië, ticket heen en terug. Wanneer het er echt op aankomt betekent dit apenland op sportgebied niks en op economisch vlak nog minder. Ook al verspilt de regering miljoenen € om de schijn op te houden. Maffiabaas Di Rupo en koning onbenul op kop.
|
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Zilverfondskabouters!
Felix semtex gaat nogal werk hebben.
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/cnt/dmf20140221_00991427
[color="Blue"]In een officieel persbericht werd aangekondigd dat de Antwerpse burgemeester het rustiger aan zou doen, maar toch was hij maandagavond alweer aanwezig op een raadscommissie. ‘Normaal gezien moest ik drie weken volledige rust houden, maar ik werk voorlopig halftijds’, vertelde Bart De Wever vrijdagmiddag op Radio2 Antwerpen. ‘Tijdens de krokusvakantie houd ik een volledige week bedrust in Zwitserland, dat zal cruciaal zijn om erdoor te geraken.’ De infectie zal wellicht dus ook geen handicap betekenen voor de verkiezingscampagne. ‘We zijn nu nog ruim voor de verkiezingen en ik hoop er na de krokus van af te zijn. We zullen zien’, besloot De Wever./COLOR] Als de journalistiek nu reeds recht op de man afvraagt of de gezondheidstoestand van Bart De Wever een handicap is voor N-VA op 25 mei valt het probleem niet meer te ontkennen. Ik vraag me af waarom Carl Devos er in zijn wekelijkse column op www.deredactie.be niets over gemeld heeft.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Wederom wordt er hier weer eens gegrauwd en gegromd als BDW ook maar een scheet laat. Mensen toch, zijn jullie dan allemaal van die supergeweldigefantastische werkmachines die 24/7 werken en nooit eens ziek worden? Me dunkt liggen hier al de meesten te kreunen in bed als ze eens een verkoudheidje hebben. Respect voor BDW dat hij toch nog gedisciplineerd zijn werk volhoudt. Zo'n mensen komen wij immens te kort op de wereld. Respect, Bart!!!
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het eerste teken aan de wand is er : normaal zou een politieker moeder & vader vermoorden voor op televisie te komen. Bart De Wever zegt af, en stuurt tante Homans in de plaats. Doet me denken aan een autoshow met toegezegde medewerking van n-va waar dan uiteindelijk één idioot komt opdagen die het forum vol kliedert met zinloze praat. |
|
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |