Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 9 september 2004, 22:18   #21
luckske
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoeQpublic
luckske, lees dat doktersvoorschrift mischien nog es opnieuw en tegoei, die pillekes werken alleen als ge ze elke dag inneemt.
misschien zou jij beter wel je pillen pakken, dan zijt ge misschien nimeer zo suf om in te zien dat heel die moslim bende onze gemeenschap naar de vaantjes doet!
ik hoef geen pillen in te nemen om de realiteit onder ogen te kunnen zien, in tegenstelling tot u.
het is gewoon een pest , zie je een aanslag op tv dan zitten er moslims achter.
vertel mij eens wat voor nut heel die islambevolking in onze maatschappij kan opbrengen?
het enige wat 99% hier komt doen is proberen de wet stellen naar hun behoeften en de ocmw's leegzuigen (ocmw = synoniem van de werkende belgische belastingbetaler).
hier vragen ze niet af hoe een marokkaan met nen bmw van 50000€ kan rondrijden en 's maandags zen stempelkaart gaat laten afstempelen in kostuum, nee hier geven ze alles om het die mannen naar hun goesting te maken.
vraag = is dit uit medelijden of hebben ze zo'ne schrik gekregen door wat ze allemaal op de tv zien 's avonds ?
iets anders kan ik niet bedenken maar dat eerste heb ik niet en dat ander das hun eigen schuld.
en ja dan komen der een paar hooggestudeerde een naieve opmerking op geven van hebt ge uw pillekes wel gepakt.
echt ik hoop dat al die onderkruipers die elken dag den islam toejuichen is gaan inzien dat ze oogkleppen ophebben , of zijn ze allemaal van brasschaat of schilde ? daar zult ge der weinig of niets last van hebben.
maar uiteindelijk zullen ze overal zitten en zult ge ook naar hun pijpen mogen dansen.
ik heb er al veel op hun heilig gedoe over vreemdelingen horen terugkomen tot ze de realiteit beginnen inzien en er de gevolgen van dragen.
luckske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2004, 10:47   #22
JoeQpublic
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Gaat het u niet vervelen de politiek correcteling te blijven uithangen? Dat moet een slopende bezigheid worden rekening houdend met het moslimterrorisme dat zich dagelijks manifesteert. 8)
touché of... nee, toch niet.

Ik probeer er een genuanceerde kijk op na te houden ivm het internationaal terrorisme, natuurlijk kan je dan niet blind blijven voor de moslim-extremisten. Ik begrijp echter niet hoe of waarom je de gemiddelde vreemdeling in België daarbij wilt betrekken of zelfs de meer dan 1 miljard moslims op aarde...

Aangezien het bestrijden van internationaal terrorisme het inzetten vereist van kostbare middelen (belastinggeld, experts met een dure opleiding, etc) lijkt het mij het best om de verschillende oorzaken en gevolgen duidelijk te onderzoeken en elk op de meest effectieve en efficiënte manier aan te pakken. Blindelings uithalen is een verspilling van middelen en heeft de neiging contra-productief te werken.

Aangezien een mens verder komt met een glimlach én een geladen pistool dan met enkel een geladen pistool of een glimlach, en aangezien de meeste terroristische groupuscules slechts bestaan doordat delen van de internationale gemeenschap er al dan niet bewust blind voor blijven, lijken diplomatie en samenwerking tussen landen inzake inlichtingen, economische en militaire acties mij een waardevol instrument in deze strijd tegen het internationale terrorisme.
Samenwerking bekom je niet zo gemakkelijk als je een hele regio of wereldgodsdienst achterlijk of barbaars noemt.

U draagt ook regelmatig bij tot threads in oa de rubriek "buitenland" Spolpoel, als voor u nuancering gelijk staat met politieke correctheid, dan zij het maar zo.
Oud 10 september 2004, 12:25   #23
luckske
Vreemdeling

Standaard

probeer eens een vertaalde versie van de koran te vinden en lees die eens duidelijk over.
eens zien ofdat je dan nog dezelfde denkwijze als nu hebt , zoja doe dan maar naief mee met de rest van de blinde mollen.
luckske is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be