![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Als Nederlandstalige wordt je in Brussel, ik heb dit zelf nu al drie maal meegemaakt, gewoon naar de VDAB verwezen. Wat in praktijk wil zeggen dat je je opleiding in Vlaanderen moet gaan volgen. Dat was voor mij in 1 geval in Vilvoorde, wat nog te doen was, maar in de andere gevallen waren dat Turnhout en Hasselt. Hasselt leverde mij in de loop van de maanden dat ik daar een voltijdse opleiding volgde verschillende snelheidsboetes op (constant werken in uitvoering met op de onmogelijkste momenten wegversmallingen en dan flitsen op de paar km die nog open waren... Nee ik ben niet geflitst aan werken waar ik een gevaar voor de arbeiders zou zijn). Eigen schuld natuurlijk. Maar wel een bijkomend effect van de discriminatie van de Nederlandstaligen.
CLAESSENS Joris Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter Bron: de koran. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
erg hé.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Werkende Vlamingen moeten ergens anders in Vlaanderen ondergebracht worden. Bruxelles zal rap een toontje lager zingen en tot zijn ware proportie van schooiende vreemdelingenstad terug gebracht worden! |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#25 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Er is trouwens geld om voorlopige oplossingen te financieren : het vermogen van la gauche caviar dat rijk geworden is aan de import van armen. We denken aan minister voor het leven Laurette Onckelinx, aan de rooie peetvader van het multicultureel laboratorium Moureaux en aan heel de kudde multicumulerende graaiende kameraden. Laat de bevolking de gestolen rijkdommen terugnemen en hen de deur wijzen zoals hun Ukrainse soortgenoot-graaier Viktor Yanukovych. Laatst gewijzigd door Vigilant : 25 februari 2014 om 13:17. |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
|
Citaat:
Saneren kost nu eenmaal geld.
|
|
|
|
#27 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Misschien misgebruikt hij zijn superbrein?
Of vliegt hij te hoog in ijle lucht?
|
|
|
#29 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Vreemdeling
|
Ja, maar Stromae maakt toch toffe liedjes eh. Niet klagen dus.
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
't is dan ook een Vlaamse Rwandees. De francofonie laat kultuur graag aan anderen over.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Minister-President
|
Laat Brussel maar bij Wallobrux, niets dan last ermee!!
Jammer genoeg is Brussel in Wallonië ook niet gelieifd. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Banneling
|
Hebt u ooit van een uitkering genoten, voor u met pensioen ging?
Laatst gewijzigd door Another Jack : 25 februari 2014 om 17:34. |
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zestig jaar geleden gingen mijn ouders voor korte tijd als expatriates naar Spanje. Beiden hadden binnen de kortst mogelijke tijd het Spaans onder de knie, hadden Spaanse vrienden, een Spaanse meid en die laatste sprak Spaans tegen mij zodat ik tweetalig werd opgevoed. En geen kat die ons subsidies betaalde!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
|
Citaat:
Nooit. En dat pensioen daar reken ik niet eens op.
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat kunnen we hieraan doen? Laatst gewijzigd door Another Jack : 25 februari 2014 om 20:16. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Not a word over dit thema in de franstalige pers. Rooie rakker Yves De Smet heeft zijn linkse gazet weer voor de kar van de sossen laten spannen voor weer een rondje Vlamingen culpabiliseren.
Over de verantwoordelijkheid van zijn rooie broodheren .. not a word either. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Parlementsvoorzitter
|
dubbel
Laatst gewijzigd door Vigilant : 25 februari 2014 om 20:23. |