![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
a. Door de stemming in het parlement is er nog niets veranderd aan de van kracht zijnde taalwetgeving; b. Als de beslissing bekrachtigd wordt door de president, keert men terug naar de taalwetgeving van 1989. Russisch heeft er zijn plaats. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook de Britten willen niet weten van sancties tegen Rusland.
http://bostonherald.com/news_opinion...ssia_sanctions A government briefing document photographed as an adviser carried it on Monday said Britain "should not support, for now, trade sanctions ... or close London's financial center to Russians," but would support visa restrictions and travel bans. De VS staan alleen met hun dom plan, mooi zo. Zonder medewerking van Europa zullen hun sabotageplannen geen succes kennen. http://www.reuters.com/article/2014/...A221ON20140303 Ondertussen pleit "vredesbrenger en verlosser" McCain nog steeds voor belanrijke sancties, deze vredesduif stelt zelfs sterkere maatregelen dan deze tegen Iran voor. Ondertussen uit deze chickenhawk zijn ongenoegen ivm. het grootste er sterkste land in Europa. Duitsland zou steeds aan de zijkant blijven staan, net zoals in Libie bvb. Ook zou Poetin op Merkel kunnen rekenen. Dat ervaart de neocon McCain als een uiterst ongewenste en zelfs gevaarlijke ontwikkeling. Maar nee MR. McCain het bent Uzelf en het falend beleid van de Amerikaanse BuZa welke permanent een gevaar voor de wereldvrede vormen. http://www.youtube.com/watch?v=G-M8KrNJkv8 Laatst gewijzigd door zonbron : 4 maart 2014 om 22:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die van een zoveelste kleurenrevolutie en een coup waarvan de globalisten denken dat deze succesvol zal beindigen? De Russen zullen niet met zich laten sollen in hun achtertuintje, ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Duitse Mevr. Merkel zou naar mening van McCain "te dicht bij Poetin staan" en zou keer op keer de VS met hun plannetjes in de kou laten staan. Ik dacht dat dat duidelijk gemaakt werd in mijn vorige posting terzake.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, er bereiken de media immers andere signalen over Merkels opinie over deze zaak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de VS hun dat niet zint, dan moetennze er maar iets aan doen, ik en vele andere kijken uiterst benieuwd toe wat deze klungels nu weer uit de mouw gaan schudden. Het begint patetisch te worden. Na de Fuck the EU, weet Europa dat het oostwaard moet kijken, een mooie toekomst in het verschiet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat me een nog ergere agressie lijkt is het feit dat de VS Europa als hun speelballetje gebruiken. Rusland zou ziets niet doen. De VS heeft een ernstig falend buitenlands beleid... Laatst gewijzigd door zonbron : 4 maart 2014 om 22:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rusland gaat dit spel "op de Russische buiten" niet verliezen, mark my words, U mag deze inkaderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Slim gespeeld? U bedoelt ongetwijfeld "georchestreerd". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bekijk ook de video met McCain, daar is niets aan toe te voegen. De reguliere media kunnen publiceren wat ze willen, maar zoals we weten is hun informatie niet steeds "correct". Een mooie foto: ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een dergelijke houding beïnvloedt je vermogen tot objectiveren: indien je eerlijk en neutraal zou zijn, zou je inzien èn toegeven dat Rusland op dit moment ruimschoots zijn boekje te buiten gaat en de grenzen en de binnenlandse politiek van een soeverein land duidelijk niet respecteert. Die "de vijand van mijn vijand is mijn vriend" houding heb ik nooit begrepen. Wat ik wel begrijp is dat je door dergelijke gedachtegangen je eigen beoordelingsvermogen en kritische houding verliest, en je zonder meer achter "de vijand van mijn vijand" schaart, zonder verdere vragen. Spijtig, maar troost je, er zijn er hier nog een aantal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lees ook:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou trouwens niet weten waarom U het zich in Uw hoofd haalt dat ik tegen Europa of de VS zou zijn. Integendeel, ik wens de oprechte bevolking en patriots een zeer spoedige bevrijding toe, uit de klauwen van de globalisten & Co. Laatst gewijzigd door zonbron : 4 maart 2014 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |