![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het overheidsbeslag saneren en de sociale hangmat op plooien zodat lonen terug betaalbaar worden is de enige oplossing, alle andere zijn fantasieën van dik betaalde fantasten die komen en gaan.
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementslid
|
![]() Nee, da's hulpvaardigheid. In ELK schrijfsel van demonen gaat het over ambtenarenhaat. het was zonneklaar dat het hier dit keer eenmalig om een vergetelheid van zijnentwege ging. Een handje toesteken om dat recht te zetten was het minste wat ik kon doen, toch ?
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Een crisis zoals in Griekenland: dat is wat we nodig hebben...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat mes snijd aan 2 kanten. Want als de klant foetert dat het moeilijk is een goede vakman te pakken te krijgen zegt de vakman; Dat het moeilijk is een goede klant te pakken te krijgen. Klanten die goedkoop zoeken is geen probleem, maar wat heb je er aan? Kijk naar "twizzy", zet daar uw job online en alle vakmannen van het zevenste knoopsgat staan s'avonds al aan uw deur. Uitzonderlijk zal er eens één tussen zitten met één dag school zelfs. Een kameraad van mij heeft bijna 10 jaar voor 1 eigenaar in al zijn huizen en fabrieken in Europa gewerkt. Op die 10 jaar heeft hij dus 1 klant gehad. Maar het was een goede. Direct betalen, nooit prijs op voorhand vragen...alle onkosten vergoed. En vakmannen springen voor die mensen. En de rest is voor de gaten te vullen. Dus wil je goede vakmannen? Wordt dan eerst een goede klant. En je zal nooit meer moeten wachten.
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Maar van de overheid verwacht ge wel dat ze alles bijna gratis doen?
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de laatste keer hadden ze mij toch bij de neus. En het was expres. Ze vroegen prijs aan mij en een stuk of 5 of 6 anderen voor een bepaald werk. Dat was voor een eenmalig werk want ze wisten nog niet welke frequentie ze gingen nemen. Zo gevraagd en zo gedaan. Aanbesteding ingediend en gewacht op de uitslag, ik kreeg de lijst met de concurrenten hun prijzen ook. We lagen allen redelijk dicht bij elkander. De goedkoopste kon zijn werk niet verantwoorden en haakte noodgedwongen af Mijn beurt, ik kon het wel verantwoorden en kreeg de aanbesteding. Werk gedaan en factuur ingezonden. Kreeg brief terug dat ze maar de helft konden betalen want "plots" hadden ze het werk 2 keer gevraagd. Uit het niets doken enkele documenten op waar dat op stond. Het stond zeker niet op mijn papieren, ze waren nadien toegevoegd. Dus mijn prijs was gehalveerd en mijn kosten verdubbeld. Winst; nihil...zelfs in min. Hun volgende aanbesteding zal verticaal geklasseerd worden.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 4 maart 2014 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Alle trafiek is er vorig jaar gedaald, enkel de vloeibare producten trokken wat aan maar daar heb je geen dokwerkers voor nodig, dat pompen ze er wel in of uit. Oostende is al niet veel beter, zeker nu dat ze geen windmolens meer monteren hier. Ik denk dat die dikke funderingen die pas gelegd zijn op de kades, gelegd zijn om er binnenkort appartementen op te zetten door de vrienden van ... De fundatie hebben wij dan al betaald. De groenen gaan blij zijn, steeds minder vervuiling....
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is het onderwijs gratis? Betalen wij geen vuilophaaltax? Is een paspoort gratis? ... Mijnheer, 50% van mijn loon wordt rechtstreeks afgehouden en met de gemeentetax is dat 57%. Een alleenstaande betaalt in België 64% direkte belastingen. In ruil krijgen wij het laagste pensioen van de Westerse wereld, oude treinen die te laat rijden, kapotte wegen, zeer duur onderwijs, dure dienstverlening, ... Het is goed geweest met de overheidsjobkes en aanverwante jobkes bij intercommunales en ngo's en gerelateerde obscure met overheidsgeld betaalde vzw-kes. Wat ik verwacht? Dat ze de ambtenarij met 30% terugdringen, afschaffing van het statutair statuut en perequatie, loon en voordelen geplafoneerd �* la privésektor en maximaal hetzelfde pensioen als ons en geen eurocent meer. Jullie zijn met veel te veel, veel te duur en de klanten, werknemers en investeerders van de ondernemingen willen jullie niet meer onderhouden. Laatst gewijzigd door demonen : 5 maart 2014 om 00:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() [quote=demonen;7043967]Mijnheer, rijdt de trein gratis?
Is het onderwijs gratis? Betalen wij geen vuilophaaltax? Is een paspoort gratis? ... Mijnheer, 50% van mijn loon wordt rechtstreeks afgehouden en met de gemeentetax is dat 57%. Een alleenstaande betaalt in België 64% direkte belastingen. In ruil krijgen wij het laagste pensioen van de Westerse wereld, oude treinen die te laat rijden, kapotte wegen, zeer duur onderwijs, dure dienstverlening, ... Het is goed geweest met de overheidsjobkes en aanverwante jobkes bij intercommunales en ngo's en gerelateerde obscure met overheidsgeld betaalde vzw-kes. Wat ik verwacht? Dat ze de ambtenarij met 30% terugdringen, afschaffing van het statutair statuut en perequatie, loon en voordelen geplafoneerd �* la privésektor en maximaal hetzelfde pensioen als ons en geen eurocent meer. Jullie zijn met veel te veel, veel te duur en de klanten, werknemers en investeerders van de ondernemingen willen jullie niet meer onderhouden.[/QUOTE maar daar zijn ze toch mee bezig!
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 5 maart 2014 om 00:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() dat belastinggeld moet dienen voor onze begroting,onze sociale zekerheid,ons onderwijs,pensioen,en honderden andere uitgaven ja ook onderaanneming,en om dat werk gedaan te krijgen zijn er ambtenaren die een loon hebben en betaald moeten worden! Denk de ambtenaar is weg en laat dit werk is uitvoeren door privéondernemingen of initiatief en we zullen nog is spreken over de prijs!
En zal het dan betaald worden met belastinggeld,of gaat ge dan minder belasting betalen,maar meer voor dienstverlening?
![]() |
#35 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oude treinen die te laat rijden is overdreven....ieder keer ik de trein nam klopt dit beeld niet Idd zijn onze wegen niet goed maar dit is dankzij die eerlijke private wegenbouwers die de wegen niet aanleggen volgens het lastenboekje...of denkt U dat privé ondernemingen allemaal heiligen zijn ? Ik heb er heel andere ervaringen mee ...cowboys zitten er ook wel tussen hoor En ons onderwijs is spotgoedkoop...hoe je het ook draait of keert....Vuilnisophaling kost iets maar is ook niet echt duur te noemen ivgl met de dienstverlening. Als je dan toch wil dat ambtenaren en privé mensen dezelfde voordelen of juist niet krijgen kan U er dan voor zorgen dat de ambtenaren ook een bedrijfswagen krijgen....met gratis tankkaart ....? En een brugpensioen vanaf 52 als het even kan ? En een gratis GSM abonnement inclusief internet aansluiting ? Bedankt op voorhand...Mijn voorkeur gaat naar de nieuwe Audi A4 liefst met lederen interieur . Als ambtenaar zal ik die echter zelf moeten bekostigen en betalen ! Maar ik besef tenminste dat het paradijs enkel bestaat in onze dromen...maar die zijn toch meestal bedrog...Wat uiteraard niet wil zeggen dat een samenleving steeds op zoek moet naar meer rechtvaardigheid en eerlijkheid en verbetering ! Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 maart 2014 om 08:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Vandaag nog verscheen een studie waaruit blijkt dat België volledig faalt op gebied van mobiliteit met Brussel, Antwerpen in de top 3 van steden met meeste file en Gent in de top 10. En dat voor een land met het hoogste overheidsbeslag ter wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En dan zijn er leugenaars en volksbedriegers als Tobback die roepen dat we meer overheid nodig hebben. Nog meer belastinggeld in de riool, bedoelt hij dan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |