![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat denk jij dat de grote voordelen zijn van dit systeem? Voor mij is de conclusie duidelijk: politie moet gefederaliseerd worden. Willen ze in hun eigen land zoiets als madame non nu voorstelt doorvoeren, laat ze dan maar. In Vlaanderen weten we wel beter. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Straffe Hendrik heeft dat toch aangepakt en nu madame "non"... Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 5 maart 2014 om 17:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() aiai, nu gaan die bonnekesmaniakken het helemaal hoog in hunne bol krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ooit iemand weten een bekeuring krijgen omdat hij geparkeerd stond voor een cinema. Die persoon heeft die bekeuring betaald. Goed zot!!!! Laatst gewijzigd door Garry : 5 maart 2014 om 22:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sorry hoor maar de gemiddelde agent is niet 'slim' .. en de stadswachten die ik tegenkom op de tram die maken althans geen domme indruk - een 'gewone' indruk zeg maar.. zoals de meeste gemiddelde mensen ![]() edit: die van de recherche das iets anders .. en dan nog .. Laatst gewijzigd door bembem : 5 maart 2014 om 22:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een pesthekel aan die stadswachten. Het zijn debielen die via een lange arm zo een schoon jobke krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hm... ik weet het eigenlijk niet. Nu krijgt men ook bij hen cowboy's (die er ook al waren) en vraag ik me af waar deze nieuw gevormde gemeenschapswachten zullen worden ingezet. Uiteindelijk kan men zich afvragen of bepaalde boetes wel nodig zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Inderdaad als je ziet hoe achterlijk en oerdom die stadswachten zijn (moeten ze wel kunnen lezen en schrijven vraag ik me soms af) en je dat soort ondercultuur een politiebevoegdheid geeft, vraag ik me af waar dit toe zal leiden. De eerste de beste debiel kan nu stadswacht worden.
Misschien kan ik dan ook ineens eerste minister Di Rupo worden ? Oh nee wacht .. gaat niet ik ben geen homo. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 6 maart 2014 om 12:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Klopt, en ik geloof dat ze dat zelfs niet nodig hebben. Stadswachters zijn wel het domste en laagst geschoolde dat je kan tegenkomen. Je ziet het aan hun manier van werken en aan hun domme kop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar is de tijd dat je moest kunnen lezen OF schrijven...nu is geen van beiden blijkbaar nog nodig.
Krijgen ze ook een Glock om mee te zwieren of enkel een Taser? |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() De gmiddelde debiel kan al voor flik gaan ipv stadswacht.
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou het niet beter kunnen zeggen. En dan komt Slangen nog beweren dat geen enkele burgemeester het risico zou lopen de kwaliteit van zijn politiekorps te ondermijnen door onbekwame stadswachten als politieagent aan te stellen. Yeah right...
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 7 maart 2014 om 08:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, want een diploma secundair volstaat om inspecteur te worden. Iemand die zijn middelbaar heeft afgemaakt, gaat geen agent worden.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 7 maart 2014 om 08:12. |
![]() |
![]() |