Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 8 maart 2014, 18:15   #21
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Dan moet BDW zo slim zijn om een coalitie te vormen met het VB. CD&V zullen, uit machtswellust, wel meespringen op de kar. En we krijgen een centrum-rechtse meerderheid.¨ De ENIGE hoop op verandering.
Juist. Blijven afwachten...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2014, 18:29   #22
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Zeker zullen we nooit zijn, maar toch heb ik het gevoel dat het NVA breekijzer de rotte boel es deftig uiteen gaat treken.
Waar haal je dat idee. Wiet-gebruikers boetes geven, dat is toch veel beter om je veilig te voelen.
Oud 8 maart 2014, 21:22   #23
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Pffft, ik ga niet wachten totdat de onnozele Belg eindelijk doorheeft dat zijn land naar de kloten aan 't gaan is.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2014, 21:23   #24
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Pffft, ik ga niet wachten totdat de onnozele Belg eindelijk doorheeft dat zijn land naar de kloten aan 't gaan is.
De onnozele Vlaam gaat dat allemaal oplossen met op BDW te stemmen. Alles komt goed.
Oud 9 maart 2014, 02:08   #25
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Trouwens, ik vraag mij af hoe dat 11-jarig mormel wist dat hij niet wettelijk opgepakt kon worden? Is alles wat die verrijkers dan doen, zich dan bezighouden met gaatjes vinden in ons rechtssysteem? Ik heb zo'n gevoel dat die kleine bij zijn steuntrekkende papa is gaan horen hoe hij het meest profijt kan hebben van onze samenleving...

Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 9 maart 2014 om 02:08.
Oud 9 maart 2014, 11:05   #26
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Trouwens, ik vraag mij af hoe dat 11-jarig mormel wist dat hij niet wettelijk opgepakt kon worden? Is alles wat die verrijkers dan doen, zich dan bezighouden met gaatjes vinden in ons rechtssysteem? Ik heb zo'n gevoel dat die kleine bij zijn steuntrekkende papa is gaan horen hoe hij het meest profijt kan hebben van onze samenleving...
Types zoals anarcho zullen dat met plezier en liefde in het oor fluisteren van dergelijk mormeltje. Kwestie van zijn 'rechten' nog eens in de verf te zetten.
Oud 9 maart 2014, 12:06   #27
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Amper 11 jaar is hij, maar in heel België kent het gerecht hem voor een waslijst diefstallen. Omdat hij zo jong is, wordt hij telkens vrijgelaten.

De Roemeense dief liep begin deze week tegen de lamp bij een politiecontrole. Hij was in het gezelschap van drie meerderjarigen toen agenten van de West-Vlaamse politiezone Het Houtsche hem tegenhielden.

De vier werden betrapt met een aanzienlijke partij gestolen krasloten, ter waarde van 274 euro, op zak.

‘Ik alleen heb de diefstal gepleegd. Mijn vrienden hebben hier niets mee te maken. Maar ik ben pas 11 jaar. Jullie kunnen mij dus niets doen’, zei de jongste zelfverzekerd tegen de agenten.

Gelijk had hij. ‘Om een minderjarige in een open instelling te plaatsen, moet hij minstens 12 jaar oud zijn’, zegt Inge Debel, woordvoerster van het agentschap Jongerenwelzijn. ‘In een gesloten instelling is de minimumleeftijd zelfs 14 jaar. Alleen bij zeer ernstige feiten kan opnieuw de leeftijdsgrens van 12 jaar gehanteerd worden.’

‘Maar daar was in dit geval geen sprake van’, zegt procureur Frank Demeester van het Brugse parket. ‘Wij wisten al snel dat hij op dat punt de waarheid sprak. Enkele weken geleden werd hij al eens voor soortgelijke feiten opgepakt.’

Terwijl zijn meerderjarige medeplichtigen naar de cel werden gebracht, werd de jonge dief opgehaald door zijn moeder, die in het Noord-Franse Roubaix woont.

‘Een zeer triestige zaak’, zegt procureur Demeester. ‘Die jongen is bij veel politiekorpsen in Frankrijk en België gekend voor een rist diefstallen. Onder meer in Sint-Niklaas, Aat en Doornik. Gezien zijn jeugdige leeftijd kan er hoogstens sprake zijn van een plaatsing in een open instelling wegens een problematische opvoedingssituatie. Maar dan zou hij daar waarschijnlijk al na een paar uur zijn gaan lopen.’
Ik ben blij dat er her en der verspreid op het Politics forum aandacht is gegeven geworden geweest zijnde, aan die talrijke gevalletjes van minderjarige gangsters waar men uiteindelijk weinig of niets aan kan doen en dat men uiteindelijk 'misschien' eens gaat stilstaan bij het feit dat die 'volksverrijkers' totaal niet deugen en men ze zo snel mogelijk terug de deur moet wijzen.

Met de menselijke factor en de veiligheid van de autochtone bevolking die het niet met de paplepel ingegoten is geweest dat stelen, moorden, verkrachten (op enkele na natuurlijk) daar zal men naar alle waarschijnlijkheid al lang geen rekening meer mee houden.

Belastingen betalen mag u al dan niet met enige graagte wel blijven doen.

Laatst gewijzigd door Universalia : 9 maart 2014 om 12:07.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2014, 16:21   #28
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Types zoals anarcho zullen dat met plezier en liefde in het oor fluisteren van dergelijk mormeltje. Kwestie van zijn 'rechten' nog eens in de verf te zetten.
In tegendeel, dat kereltje mag uit het land gegooid worden. Ik vind verbanning een prachtige straf.
Ik heb al strafkolonies voorgesteld, maar dan kreeg ik weer gezever over mensenrechten enzo.

Gelieve niet meer voor mij te spreken, danku.

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 9 maart 2014 om 16:22.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2014, 01:00   #29
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik stem normaal VB .
Ik wil best de NVA een kans geven.
Maar gaat de NVA daar iets aan doen ?
Ik twijfel daaraan.
Veel aan de import van vreemdelingen gaat de N-VA er niet aan doen vermist ze er zélf voor pleiten er nog meer in te voeren.
Zo wou Brepoels absoluut niet weten van uitstel van vrij verkeer van Roemenen en Bulgaren.

Citaat:
Frieda Brepoels, Europees parlementslid van de N-VA, pleitte voor een onmiddellijke afschaffing van de overgangsmaatregelen om te komen tot een vrij verkeer van goederen en mensen, ook van Roemenen en Bulgaren.
Ook de achter mogelijke toetreding van Albanie tot de Europese Unie stond ze volledig achter.

Laatst gewijzigd door daiwa : 10 maart 2014 om 01:11.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2014, 01:51   #30
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Indien BDW zou gezegd hebben dat immigratie van alle tijden is heeft hij gewoon gelijk en doet hij enkel een vaststelling! In andere landen zoals Canada en Australië zullen ze dat ook wel weten, maar dat belet hen niet er wel wat aan te doen!
Dat dat 11 jarig krapuultje geen 11 jaar blijft is juist, maar zijn "werkgevers" hebben genoeg plaatsvervangers die ze kunnen inzetten na hem! Het gaat er om dat onze wetgeving draait om onze eigen mensen uit een Westers land dat een paar trapjes hoger staat dan Roma en ander gespuis dat de weg naar hier heeft gevonden en blijkbaar zelf hun ogen niet kunnen geloven met wat voor onnozelaars ze hier te doen krijgen, die hen op een "wettelijke manier" de kans geven om ongestraft het krapuul uit te hangen!
Tegen dat onze 11 jarige dief een jaar of zestien is, trouwt hij en maakt zélf kinderen. Hij kan dan, eens dat die vier of vijf jaar zijn, zijn pensioen pakken, en zijn eigen kroost het dievenpad opsturen.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2014, 02:38   #31
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Tegen dat onze 11 jarige dief een jaar of zestien is, trouwt hij en maakt zélf kinderen. Hij kan dan, eens dat die vier of vijf jaar zijn, zijn pensioen pakken, en zijn eigen kroost het dievenpad opsturen.
En zo zet de vicieuze cirkel zich voort...
Oud 13 maart 2014, 10:40   #32
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
De onnozele Vlaam gaat dat allemaal oplossen met op BDW te stemmen. Alles komt goed.
Wat ik niet begrijp is waarom jij denkt dat je beter af zult zijn met opnieuw te stemmen voor diegenen die verantwoordelijk zijn voor de huidige toestand, en allesbehalve aanstalten maken om daar iets aan te verbeteren, integendeel! Het is precies hun voornaamste zorg ervoor te zorgen dat zelfs iemand anders het niet zou kunnen/mogen doen in hun plaats!
De rottende boel ongestoord verder laten rotten, dat is precies hun doel!

Laatst gewijzigd door andev : 13 maart 2014 om 10:55.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2014, 10:52   #33
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Wat ik niet begrijp is waarom jij denkt dat je beter af zult zijn met opnieuw te stemmen voor diegenen die verantwoordelijk zijn voor de huidige toestand,
Ik stem niet, voor niemand dus. Ik ben consequent, ik kan er niet aan doen.
Citaat:
en allesbehalve aanstalten maken om daar iets aan te verbeteren, integendeel!
De N-VA gaat daar ook niets aan verbeteren: Als Uw beste reden is 'jamaar de anderen doen er ook niks aan', dan zou je je eens moeten afvragen of die partij je stem, macht en geld wel waard is.
Citaat:
Het is precies hun voornaamste zorg ervoor te zorgen dat zelf iemand anders het niet zou kunnen/mogen doen in hun plaats!
De rottende boel ongestoord verder laten rotten, dat is precies hun doel!
Ok, dus je beweer dat de andere traditio's eigenlijk van kwade wil zijn. Mag ik daaruit afleiden dat N-VA gewoon een achterlijke partij is? Als deze zaken kunnen doorgaan terwijl je een prioriteit maakt van wietgebruikers crimialiseren en dezelfde autoritaire anti-burger punten met andere partijen deelt (tegen particulier wapenbezit e.d.) inzake veiligheid, dan kan ik alleen maar concluderen dat het het één of het ander is.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be