![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Waar haal je dat idee. Wiet-gebruikers boetes geven, dat is toch veel beter om je veilig te voelen.
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Pffft, ik ga niet wachten totdat de onnozele Belg eindelijk doorheeft dat zijn land naar de kloten aan 't gaan is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() De onnozele Vlaam gaat dat allemaal oplossen met op BDW te stemmen. Alles komt goed.
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Trouwens, ik vraag mij af hoe dat 11-jarig mormel wist dat hij niet wettelijk opgepakt kon worden? Is alles wat die verrijkers dan doen, zich dan bezighouden met gaatjes vinden in ons rechtssysteem? Ik heb zo'n gevoel dat die kleine bij zijn steuntrekkende papa is gaan horen hoe hij het meest profijt kan hebben van onze samenleving...
Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 9 maart 2014 om 02:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met de menselijke factor en de veiligheid van de autochtone bevolking die het niet met de paplepel ingegoten is geweest dat stelen, moorden, verkrachten (op enkele na natuurlijk) daar zal men naar alle waarschijnlijkheid al lang geen rekening meer mee houden. Belastingen betalen mag u al dan niet met enige graagte wel blijven doen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 maart 2014 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb al strafkolonies voorgesteld, maar dan kreeg ik weer gezever over mensenrechten enzo. Gelieve niet meer voor mij te spreken, danku.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 9 maart 2014 om 16:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo wou Brepoels absoluut niet weten van uitstel van vrij verkeer van Roemenen en Bulgaren. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 10 maart 2014 om 01:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rottende boel ongestoord verder laten rotten, dat is precies hun doel! Laatst gewijzigd door andev : 13 maart 2014 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ok, dus je beweer dat de andere traditio's eigenlijk van kwade wil zijn. Mag ik daaruit afleiden dat N-VA gewoon een achterlijke partij is? Als deze zaken kunnen doorgaan terwijl je een prioriteit maakt van wietgebruikers crimialiseren en dezelfde autoritaire anti-burger punten met andere partijen deelt (tegen particulier wapenbezit e.d.) inzake veiligheid, dan kan ik alleen maar concluderen dat het het één of het ander is.
![]() |