![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat van die veraribisering is geen grap, maar staat wetenschappelijk vast. Ik zou eens een paar demografische studies ter hand nemen, die mensen houden zich bezig met zo'n dingen. U gaat nog verbaasd opkijken vrees ik... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch veel geluk ermee! Het zal de Brusselaars zeker beter vergaan met hun toekomstige bestuurders dan met de verfranste Vlaamse...
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 8 september 2004 om 18:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Marokko wordt Frans gesproken.
Meer moet dat in Bruxelles (nog) niet zijn blijkbaar. Maar tegen de tijd dat er nog wat anders zal doorwegen dan de Franse taal zal onze lofzanger van La douce France zich wel hoog en droog in zijn favoriete land hebben gesetteld, zeker? In Parijs lijken ze anders niet zo dol te zijn op welbepaalde gebruiken uit Marokko.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 8 september 2004 om 20:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bon dat is wat de demografen voorspellen. Dat betekent nog niet dat het ook zo zal zijn, het betekent enkel dat als we er nu niks aan doen het zo zal zijn.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Frankrijk begint er dus nog maar wat aan te doen.
Met al onmiddellijk ernstige gevolgen... Ben je er nog Everytime?
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoveel verkozenen worden niet door een paar toevallige Brusselse allochtonen verkozen. Ze werden wél verkozen om het eigen volk eerst te vertegenwoordigen. Nog een paar generaties en Brussel wordt bestuurd door een meerderheid van moslims. Maar jij mag rustig in de waan blijven dat zij op de eerste plaats de belangen van de franstalige autochtonen zullen verdedigen, hoor! Ook al gehoord over die 18 jarige 'jongeren' in Nederland die pas voor 'gewone' bandieterij werden opgepakt maar in wiens huizen bewijzen gevonden werden dat er ernstige aanslagen voorbereid werden? Voor welke 'vertegenwoordigers' denk jij dat deze nieuwe Nederlanders stemmen bij de verkiezingen? En waarom?
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanzelfsprekend...
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze worden vooral verkozen door het eigen volk. Wellicht zullen hun kiezers de volgende generatie er een meerderheid vormen. Hoe gaan ze reageren onder druk van hun kiezers ? Weet je nog welke partij 50 jaar geleden hier nog de grootste partij was ? En kom niet beweren dat het geloof daar voor niets tussen zat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat geloof jij?
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
In zijn VB-toetredingsverklaring (1 januari 1999 ) verduidelijkt VB-Volksvertegenwoordiger en Partijraadslid Guido Tastenhoye meteen zijn nieuwe liefde: Ik ben niet extreemrechts, al wil ik me nu ook niet meteen een linkse rakker noemen. Ik ben geen racist, ik ben geen fascist en ik ben geen neonazi. (..) Ik vind dat het Vlaams Blok ter zake veel te tolerant is, door de grofste beledigingen over zich heen te laten gaan. Als bewijs van eer en trouw aan zijn nieuwe partij maakt hij zijn vijfpuntenverklaring bekend die in een notendop zo kan samengevat worden: 1. Brussel hoort bij Vlaanderen, moet weer volledig vervlaamst worden en er terug de hoofdstad van worden.
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 9 september 2004 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat onze beroepsleugenaar natuurlijk "vergeet", is het feit dat Tastenhoye onmiddellijk de wind van voor kreeg toen hij dergelijke stellingen ontplooide. De partijtop distancieerde zich onmiddellijk van dergelijke opvattingen en Tastenhoye mocht zich gaan verantwoorden op het partijbureau. Nadien heeft Tastenhoye verklaard dat dit persoonlijke standpunten waren die daarenboven nog eens heel ongelukkig geformuleerd waren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]() In werkelijkheid heb ik dan toch niet gelogen hé Jantje! Tastenhoye heeft wel degelijk zijn plan om Brussel te annexeren in geuren en kleuren verteld aan de weekbladen. Wie zit er nu te liegen hé Jantje? ![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U laat immers uitschijnen dat dit het standpunt zou zijn van het Vlaams Blok. Dat was het evenwel niet. Op geen enkele manier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Lokaal Raadslid
|
![]() brussel anexeren? komkom kindertjes. de tijd van kolonialiseren is voorbij
|
![]() |
![]() |