![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik vrees dat als ze alle Daelemansen hun geld teruggeven plus de onvermijdelijk schadevergoeding hun begrotingstekort nog een pak hoger gaat zijn. Ik heb geduld...die 7% intrest weet je wel. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Banneling
|
Waarvan zou ik u beschuldigen?
Ik probeer gewoon wat creatieve oplossingen naar voor te schuiven... |
|
|
|
|
|
#24 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Eén ding weet ik zeker: Ik stond niet vooraan toen ze de poef uitdeelden. Laatst gewijzigd door Another Jack : 14 maart 2014 om 15:11. |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
|
Citaat:
Ik zal je helpen. Nu, ik vind ook niet dat je daar echt gemakkelijk opzit... |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#28 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het wordt tijd dat ze u hier de uitgang wijzen. Het zou niet meer dan terecht zijn. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Banneling
|
Toch blijft mijn stelling overeind: als alle achterstallige rekeningen en boetes keurig zouden worden betaald, zou er minder bespaard/belast moeten worden.
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het lijkt wel obsessief. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Minister-President
|
Lol de KMO's in Frankrijk zitten al onder water, het investeringsklimaat is bevroren, dus nu kunnen nog verder melken en als de koeien leeg zijn kunnen ze elkaar de kop inslaan. Einde beschaving, mensen die pleiten voor een "rijkentaks" zijn afgunstig en dat is een hoofdzonde.
|
|
|
#38 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
|
Citaat:
De Oekraïnse belastingbetalers hebben de gaspijpleidingen betaald en nu wil het onbaatzuchtige Goldman Sachs clubje van Europa, ze gratis inpikken. Met het wegnemen van de magen van de Europese koe en enkel de darm te verlengen, produceert ze enkel nog stront. |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
|
Citaat:
Plus vastgesteld waardeverlies aan 'geblokkeerd vastgoed' en het vermoeden dat men niet zomaar de stekker uit het leven en carrières van een gezin kan trekken zonder daar later de gevolgen van te dragen. De hele rotzooi krijgt gegarandeerd nog een flinke staart voor het hof van Straatsburg, ze zijn daar België al gewoon en ik weet dat ze dat daar aandachtig gaan lezen. Als extra komt er nog een boek in drie talen. Op de publicatierechten kunnen onze aangeschreven politici en toplui bij financiën een bod doen. Ja, ik ben pisnijdig. Mensen in overheidsdienst die valse verklaringen afleggen, stukken doen verdwijnen en dan nog genieten van hogere bescherming....beschaafd land? Mijn g*t! Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 16 maart 2014 om 09:52. |
|
|
|
|