![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien is het plaaster waarvan dat beeldje werd gemaakt ergens gemengd met nog een ander element dat in het duister oplicht. Bij mijn weten heeft zuiver plaaster (calciumsulfaat) die eigenschap niet. Maar wanneer het materiaal niet chemisch 100% zuiver is kun je er wellicht andere effecten mee bereiken. Herkomst van het beeldje kan misschien nog achterhaald worden. Misschien Made in China en die zijn tot alles in staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Niet alles wat oplicht is oplichterij. Maar hier is het duidelijk, ons madonna wordt opgelicht.
![]()
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn persoonlijke mening:
http://4.bp.blogspot.com/-Lx_cFFzJCB.../rome2+046.JPG
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel , het is mijn persoonlijke mening over deze feiten ,
een ander mag een heel (lichtend) beeld zien of hebben , i don't care !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() is in feite Magie voor gevorderden
het mytische trekt aan net als J heeft Maria ook een Hemelvaart en aanbidding wat bij deze nog eens herbevestigd wordt |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
M is de moeder van dene j J is de vader van j plots komt er ne g , die zegt j is mijn zoon en andere zeggen m is de moeder van g ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() dan zou Jozef god zijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Onvoorstelbaar hoeveel mensen er snakken naar een soort bovennatuurlijk mirakel. Edoch, nil novi sub sole.
het is inderdaad een bovennatuurlijk verschijnsel , nil novi sub sole : 'Je bent wie je bent, en dat is je sterkste troef. Maar het kan geen kwaad af en toe te doen alsof. (?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Kerk oordeelt over het mirakel. De toetsing door de wetenschap laat ze over een bevoegde personen. Zo heeft men in Lourdes een team artsen die nagaat of er wel sprake kan zijn van een ongewone, niet te verklaren medische ontwikkeling. De Kerk doet trouwens voor dit gedeelte beroep op artsen die verklaren atheïstisch te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Er moet gezegd worden dat deze waterbron een zeer hoge bovis waarde heeft.
Net als de bron van fatima enz... Nee, ik ga hier niet deze "bovis waarde" bewijzen online op dit forum speciaal voor Uwer zelver peis en tevree. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() 1995-97
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bovis? Is dat die van Bovis en Butthead?
![]() |
![]() |