![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij moesten maar aanvaarden dat nazi-Dtsland onze landen binnengevallen was? Onze voorouders hebben heel die gore mohamedaanse ideologie herhaaldelijk uit Europa geflikkerd, ik ben hen dankbaar dat zij niet "aanvaardden" om overheerst te worden door 'n mensonterende ideologie waar nauwelijks vrijheden zijn, zeker niet voor vrouwen. Geen VvM, geen godsdienstvrijheid, geen .... niks. ik aanvaard d�*t niet, nooit!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 20 maart 2014 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben je blind of doe je het erom? Ik ontken de problem niet, maar zal nooit meedoen aan stigmatiseren. De islam kent gevaarlijke vormen, maar leg mij eens uit hoe je honderden miljoenen mensen over delfde kam kan scheren. Overigens zijn er hele mooie arabische meiskens ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er mis met dat filmpje?
Als het je hier niet bevalt, rot dan op? heeft die helemaal gelijk in. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dewinter en 't VB kaarten 't probleem (jullie probleem) aan, iets waar alle andere politici te laf voor zijn. Met 'extreem gedrag' kan je geen samenwerkingen realiseren? Me dunkt dat 't bij jullie anders best lukt; door extreem gedrag krijgen jullie soort anders heel veel gerealiseerd.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat er mooie Arabische meiskes bestaan, interesseert mij geen zier. Waar u 'n knap gezichtje ziet, zie ik enkel 'n meisje dat al jaren onderdrukt wordt, zich niet bewust is van haar rechten als vrouw en ook nog eens besneden is omdat ze geen plezier mag beleven aan seks. Denk daar in 't vervolg maar eens aan. Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 20 maart 2014 om 18:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Weet je welke keuze ze de Fransen gaven toen ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, hoe zou je weten of die arabische meiskes heel mooi zijn als ze verstopt zitten onder een imker-uniform ? Laatst gewijzigd door meneer : 21 maart 2014 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan komt 't uur van de waarheid, verwachtingen van de kiezer inlossen, dan komt 't "durven, denken, doen". ...en dan...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vooral hoop ik dan dat ze effectief doordrijven wat ze verkondigen en zo de wereld of het klein stukje ervan dat we Vlaanderen en België noemen dichter bij de utopisch paradijs brengen naar hun making. Dat ze die positieve invloed zijn naar de beter maatschappij waarme de politieklers en dus zij ons ook altijd weten te strikken. Vergeef me mocht ik gelijk hebben maar als de droom voor de zoveelste keer nog maar weer een niet uitkomt, ander partij is groter, N-VA mag niet meedoen of krijgt nog maar eens de schuld den boel tegen te houden van de andere partijen die niet met N-VA tot een akkoord willen komen of een regering vormen... don't shoot the pianist or messenger dan he ![]() Ik duim alvast voor jullie en al de ander "goeien". Maar zelfs al wordt het deels waar van wat ik hierboven oprecht meen, echt iets veranderen zal het niet doen. En dat is nog een grotere zekerheid dan de rest.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je wil van hen dat ze als volleerde liegebrokken staan zingen van: "Mooi, 't Leven is mooi!" Je verwacht dat ze prekerig komen wauwelen dat je solidair moet zijn (zij doen de collecte wel) Je wil door hen voorgelogen worden dat je een zure racist bent als je geen boodschap hebt aan hun multiculturele rotzooi waar wij enkel de last maar zij de lust van hebben. Citaat:
Citaat:
Iemand de postjeslijst van alle politici bij de hand? Iemand toegang het vermogenskadaster om te vergelijken?
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen zou moeten samenwerken om de bruine derrie op te kuisen.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De anderen moeten aanvaaarden dat hun multiculturele rotzooi een dwaze, dure en nefaste fantasie was. De gevolgen zijn maatschappelijk en economisch desastreus. Die droom moet opgeborgen worden, en de gevolgen ervan geremediëerd.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een goed begin.
Citaat:
Allochtonen stigmatiseren zichzelf op alle mogelijke wijzen. En het zijn er zoveel dat een veralgemening niet eens ver bezijden de waarheid ligt.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Ik zie het probleem niet met die filmpjes?
Mag ik er straks ook geen meer maken dan om van antwoord gediend te worden? Dat Filip ze niet te woord staat, maar dat de leiders eens verantwoording opnemen he. RISE ABOVE YOUR TROUBLE! Keep on pushing gasten ![]() Dat is tenminste gemotiveerd zijn om te werken se ![]() |
![]() |
![]() |