![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Grond verkopen doe je in uiterste nood of als je kinderen willen bouwen. ![]() Laatst gewijzigd door giserke : 21 maart 2014 om 01:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Raf Terwingen (CD&V) : "Annemie gebruikte haar vrouwelijke charmes. Ze had mij bij mijn pietje"
In de coulissen van de Wetstraat |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Burger
|
![]() De mannen die zich zo verschrikkelijk druk maken om deze discussie zijn zelf nog belachelijker dan de discussie zelf...
Zelf vind ik het eerlijk gezegd geen probleem om ook de vrouwennaam toe te kennen, ben niet voor, ben niet tegen, als het zo is, dan is het zo. Ik snap niet hoe je er anders tegenaan kunt kijken ![]()
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Wat mij vreselijk stoort is dat er massaal parlementaire "energie" gestoken wordt in zo'n nutteloos item, terwijl de hele economie al jaren schreeuwt om maatregelen ivm de overmatige belasting op arbeid. Daar blijft men potdoof.
Kies maar verder voor advocaten ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelijkheid tussen man en vrouw. Een mooie zaak.
Als ze in een fabriek iets zwaar moeten optillen is het van," Jef kom eens hier. Pakt die mand eens op voor mij en zet ze eens hier op mijn tafel?". Dan willen ze niet meer gelijk zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Dan denk ik dat ge U lelijk mispakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Als een koppel niet eens kan overeenkomen voor een familienaam,
was het krijgen van een kind misschien niet zo'n goed idee in de eerste plaats... Laatst gewijzigd door Another Jack : 22 maart 2014 om 14:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Een vrouw die kookt van woede daarentegen...
Laten we naar de samenkomsten van de open VLD naaktzwemmende noordzeeijsberen gaan. Het liberalisme moet gezellig zijn of het zal niet zijn....
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Laten we Turtelboom niet anders behandelen dan gelijk welke andere imcompetente politicus, gewoon omdat ze een vrouw is.