Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

Discussietools
Oud 24 maart 2014, 21:21   #21
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Ik ben het partijslaafje van niemand. Ik heb de NVa niet nodig om mijn ogen open te doen. De zesde staatsmisvorming spreekt meer dan genoeg voor zichzelf. Maar ja men heeft het zo ingewikkeld gemaakt dat de gewone mensen niet begrijpen wat er allemaal in staat en de Vlaamse regeringsvertegenwoordigers houden de tanden stijf op elkaar en laten alleen maar iets uitlekken als ze het niet meer kunnen verbergen.
Vreemd, niet, anders bij de verkiezingen pakten de partijen uit met wat ze allemaal gerealiseerd hadden in de vorige regering en nu? Tanden stijf op elkaar en buiten NVa bashen komt er geen zinnig woord uit.
Duidelijk, niet?
'de gewone mensen...' Interessant. Hoe zou jij jezelf beschrijven, in relatie tot de modale belg ?
Pandareus is offline  
Oud 24 maart 2014, 21:44   #22
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
'de gewone mensen...' Interessant. Hoe zou jij jezelf beschrijven, in relatie tot de modale belg ?
In tegenstelling tot de modale Belg, wiens aantal met de dag meer en meer terugloopt in Vlaanderen, heb ik ogen in mijn kop en weet ik wat ik lees, terwijl de modale Belg zich van alles en nog veel meer laat wijsmaken door de regimepers.
Op het ogenblik is er in Vlaanderen een wedloop tegen de klok bezig of dat aantal modale, maar lompe Belgen nog zal volstaan om de komende verkiezingen te overleven voor de klassieke partijen.
Indien ja, dan is Vlaanderen uitgeteld en verdwijnt het als vierde wereldland van het toneel.
Indien neen, dan denk ik dat we la Belgique en zijn Belgische maffia op zijn best gaan leren kennen.
marie daenen is offline  
Oud 24 maart 2014, 21:47   #23
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renée van Parijs Bekijk bericht
We hebben gewoon geprofiteerd van de andere landen. Terwijl andere landen ernstige inspanningen deden om de koopkracht te behouden, deden wij niets.

We profiteerden van de inspanningen van anderen.
Niet alleen dat; we schoven de problemen door naar de volgende generaties, vooral de volgende Vlaamse generaties, die het prijskaartje dubbel en dik op hun bord zullen krijgen.
marie daenen is offline  
Oud 24 maart 2014, 21:49   #24
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In tegenstelling tot de modale Belg, wiens aantal met de dag meer en meer terugloopt in Vlaanderen, heb ik ogen in mijn kop en weet ik wat ik lees, terwijl de modale Belg zich van alles en nog veel meer laat wijsmaken door de regimepers.
Op het ogenblik is er in Vlaanderen een wedloop tegen de klok bezig of dat aantal modale, maar lompe Belgen nog zal volstaan om de komende verkiezingen te overleven voor de klassieke partijen.
Indien ja, dan is Vlaanderen uitgeteld en verdwijnt het als vierde wereldland van het toneel.
Indien neen, dan denk ik dat we la Belgique en zijn Belgische maffia op zijn best gaan leren kennen.
Jij denkt echt dat je beter bent dan "de gewone mensen" hee Marie ?
Pandareus is offline  
Oud 24 maart 2014, 22:24   #25
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Als je met de gewone Belgen diegene bedoelt die zich geen snars van de politiek aantrekken en die de eerste de beste nalopen of op hem stemmen, hewel dan is er niet veel eer aan om beter dan hem te zijn. Ik begrijp dat iedereen zijn eigen interessepunten heeft; over andere dingen die mij niet interesseren moet je met mij ook niet komen discuteren. Wil dat nu zeggen dat ik beter ben?
marie daenen is offline  
Oud 24 maart 2014, 22:36   #26
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als je met de gewone Belgen diegene bedoelt die zich geen snars van de politiek aantrekken en die de eerste de beste nalopen of op hem stemmen, hewel dan is er niet veel eer aan om beter dan hem te zijn. Ik begrijp dat iedereen zijn eigen interessepunten heeft; over andere dingen die mij niet interesseren moet je met mij ook niet komen discuteren. Wil dat nu zeggen dat ik beter ben?
Dat zou alvast mijn conclusie niet zijn. Achter je kilometerslange zinnen gaan altijd intentieprocessen en samenzweringstheorieën schuil. Nooit feiten. Meestal is dat in een discussie een teken dat je met zeloten te maken hebt. En dat zou ik niet direct als 'beter' gaan kwalificeren.
Pandareus is offline  
Oud 24 maart 2014, 22:40   #27
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renée van Parijs Bekijk bericht
We hebben gewoon geprofiteerd van de andere landen. Terwijl andere landen ernstige inspanningen deden om de koopkracht te behouden, deden wij niets.

We profiteerden van de inspanningen van anderen.
Wie zijn die "we"?
Oud 24 maart 2014, 23:20   #28
Doge
Banneling

Standaard

Stem NVA voor een politiek bloedbad.

.
Alleen al daarvoor, dat sociaal bloedbad komt er toch, met het huidige regime gewoon door de bedrijven kapot te maken en zo een nog veel erger sociaal bloedbad te veroorzaken.
Doge is offline  
Oud 28 maart 2014, 19:38   #29
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ik heb eerder de indruk dat het N-VA is die een Sociaal Bloedbad zal aanrichten.

Arme vlamingen.
Eerlijk gezegd: dat vrees ik ook een beetje.
Alhoewel een "bloed"bad is nu ook relatief hé !
NVA zal evt. samen compromissen moeten sluiten met de anderen.
Boduo is offline  
Oud 28 maart 2014, 19:39   #30
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doge Bekijk bericht
Stem NVA voor een politiek bloedbad.

.
Alleen al daarvoor, dat sociaal bloedbad komt er toch, met het huidige regime gewoon door de bedrijven kapot te maken en zo een nog veel erger sociaal bloedbad te veroorzaken.
De huidige regimes in de buurlanden maken ook bedrijven kapot.
Of zijn het de (communistische) Chinezen ?

Boduo is offline  
Oud 29 maart 2014, 13:43   #31
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Soms heb ik de indruk dat de vlaamsnationalist een torenhoog superioriteitsgevoel heeft.
Ze willen met charme 27% der stemmen in het land de eerste viool spelen.
Henri1 is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be