![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op het ogenblik is er in Vlaanderen een wedloop tegen de klok bezig of dat aantal modale, maar lompe Belgen nog zal volstaan om de komende verkiezingen te overleven voor de klassieke partijen. Indien ja, dan is Vlaanderen uitgeteld en verdwijnt het als vierde wereldland van het toneel. Indien neen, dan denk ik dat we la Belgique en zijn Belgische maffia op zijn best gaan leren kennen. |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Niet alleen dat; we schoven de problemen door naar de volgende generaties, vooral de volgende Vlaamse generaties, die het prijskaartje dubbel en dik op hun bord zullen krijgen.
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Als je met de gewone Belgen diegene bedoelt die zich geen snars van de politiek aantrekken en die de eerste de beste nalopen of op hem stemmen, hewel dan is er niet veel eer aan om beter dan hem te zijn. Ik begrijp dat iedereen zijn eigen interessepunten heeft; over andere dingen die mij niet interesseren moet je met mij ook niet komen discuteren. Wil dat nu zeggen dat ik beter ben?
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zijn die "we"?
#28 |
Banneling
|
![]() Stem NVA voor een politiek bloedbad.
![]() . Alleen al daarvoor, dat sociaal bloedbad komt er toch, met het huidige regime gewoon door de bedrijven kapot te maken en zo een nog veel erger sociaal bloedbad te veroorzaken. |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: