Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

Discussietools
Oud 24 maart 2014, 22:04   #21
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Neen, ze beschouwen Vlaanderen als een deel van hun land omdat dit de realiteit is. We leven nog steeds officieel in België - dat u het wil of niet - en Vlaanderen is nog steeds officieel deel van België.
Wat Vlaams-Nationalisten zoals u niet willen begrijpen is dat uw spel - het Vlaams-Nationalisme - alleen u interesseert. De Franstaligen die in Vlaanderen zich vestigen, die er komen werken of die er leven, stellen zich niet de vraag te weten of hun Vlaamse buren Franstaligen graag of niet graag hebben omdat het helemaal niet belangrijk is.
Als uitgerekend degene dit zegt die zijn franstalige volksgenoten aanraadde om de Vlamingen in hun eigen landsdeel te mijden als de pest klinkt dat niet erg geloofwaardig.
Oud 24 maart 2014, 22:08   #22
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik vermoed. Franstaligen denken toch veel minder politiek dan de Vlamingen.
We weten wat jouw vermoedens waard zijn. Niet meer dan die van elke andere omhooggevallen Franstalige die neerkijkt op de Vlamingen.
Oud 24 maart 2014, 22:12   #23
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
We weten wat jouw vermoedens waard zijn. Niet meer dan die van elke andere omhooggevallen Franstalige die neerkijkt op de Vlamingen.
Haha. Is het niet liever u die op de Franstaligen neerkijkt?
Everytime is offline  
Oud 24 maart 2014, 22:14   #24
marie daenen
Banneling

Standaard

[quote=Pandareus;7071994]
Citaat:

Jij. Het gaat hier over een uitspraak van haar.
Ik heb het over een uitspraak van mijzelf,; indien O dat in al haar dwaasheid ook gebruikt heeft, is dat niet mijn fout.

Ik zal u een uitspraak van haar geven:
'Ik weiger met populisten en nationalisten aan dezelfde tafel te zitten'. Hewel ik wacht nog altijd dat ze als eerste, als super-populist en als super-francofoon en niets anders dan francofoon opstaat en van tafel gaat.

Citaat:
:
Marie kijkt naar de franstalige televisie...
Aan uw goedgelovigheid te horen, geloof ik dat u niet naar de franstalige televisie kijkt, want anders zou u beter weten.

Citaat:
:
Vreemd, niemand belet mij ooit om rechtuit te spreken in brussel. Ben je zeker dat het probleem zich niet bij jou situeert ?
Over welk probleem heeft u het? Het probleem dat dank zij de lieve, vredelievende werking van de franstaligen de Vlamingen in Brussel niets meer te zeggen hebben, want voor de wet telt alleen nog de francofonie? Ik wist niet dat u gebabbel op gelijke hoogte stond met de wetten van dit land. Straffe vent.

Citaat:
:
Lijkt me even normaal te zijn dan dat het vlaams blok zijn retoriek voor eigen achterban rondstrooit.
Het franstalige blok moet inderdaad in niets, maar dan ook in niets onder doen voor het Vlaams Blok, in tegendeel, want ze zijn veel en veel welbespraakter.
Ze kunnen u zelfs doen geloven dat hun racisme tegen de Vlamingen voor het goed van de Vlamingen is; zo sterk zijn ze. Maar oh wee de Vlamingen die dat niet begrepen hebben, die schuiven ze hun eigen donkerste raciale kant onder de neus.

Citaat:
:
Ik vraag me af of je je niet moet laten testen op achtervolgingswaanzin en minderwaardigheidscomplexen.
En ik vraag mij af wat u nog allemaal zult slikken alvorens u uit uw zandbak komt en de realiteit onder ogen durft te zien.

Citaat:
:
Niemand zegt dat, ik ook niet. Ik denk dat jij in je keuken heel weinig in contact komt met franstaligen.
Oei, ik heb u de woorden uit uw mond gehaald, en het nu maar in alle maten en gewichten ontkennen.
Maar ja, een vrouw die spreekt en ze komen met de keuken af? Heel erg stereotiep denken, niet?

Citaat:
:
Arme Marie, ze anticipeert op beledigingen die niemand heeft uitgesproken...
De mensenrechten en de democratie zijn écht in gevaar.
Citaat:
:
Gelukkig kent Marie De Waarheid !
Ik denk dat u beter zwijgt over mensenrechten, democratie en waarheid, want u bent veel te lui om te zien dat ze geschonden worden, laat staan dat u ze zult verdedigen.
marie daenen is offline  
Oud 24 maart 2014, 22:15   #25
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht

-Iemand is hier op zijn pik getrapt, en zoekt zijn heil in beledigingen.
-Wie dan wel?
-Eenen gekoloniseerden Vlaeminck, eenen modernen neger.
Dankzij wie anders dan het gekoloniseerde Vlaanderen kan de PS het "bedreigde" sociaal model van Brussel en Wallonië financieren?
Oud 24 maart 2014, 22:25   #26
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Haha. Is het niet liever u die op de Franstaligen neerkijkt?
Neen hoor.
Vraag maar aan Gwylan.
Ik heb het grootste respect voor Franstaligen....op voorwaarde dat ze de Vlamingen ook respect betonen.

Belgische Franstaligen van jouw soort ontbreekt dat respect totaal. Geen wonder dat wij jouw soort liever kwijt dan rijk zijn.

Ik wacht trouwens nog altijd op een antwoord van jou op deze vraag van Gwylan:

Citaat:
Gelet op het feit dat de “splitsing” in de praktische werkelijkheid slechts een wijziging van het staatsbestel zou inhouden of in het voor u allerergste geval de onafhankelijkheid van Vlaanderen waarbij u ongetwijfeld probleemloos zou kunnen kiezen waar precies (bijvoorbeeld uw huidige woonplaats) en/of in welke nieuw gecreëerde of overblijvende staat u verder wenst te leven en werken, stel ik mij de vraag welke de daadwerkelijke aanleiding voor uw aperte schrik is.

Laten we realistisch wezen : het zal wel niet zijn omdat u als Belgische Franstalige de Vlamingen dermate liefhebt dat u ze niet kunt missen, overigens wel wetend dat zij hoe dan ook zullen blijven waar ze nu zijn en dus niet plots naar de andere kant van de aardbol zullen verdwijnen.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=474
Oud 24 maart 2014, 23:16   #27
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen hoor.
Vraag maar aan Gwylan.
Ik heb het grootste respect voor Franstaligen....op voorwaarde dat ze de Vlamingen ook respect betonen.

Belgische Franstaligen van jouw soort ontbreekt dat respect totaal. Geen wonder dat wij jouw soort liever kwijt dan rijk zijn.

Ik wacht trouwens nog altijd op een antwoord van jou op deze vraag van Gwylan:

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=474
Het is geen kwestie van schrik. We zijn allemaal Belgen, van Oostende naar Arlon, en er zijn geen redenen om dit land te splitsen. Het is toch niet moeilijk te begrijpen.
Everytime is offline  
Oud 24 maart 2014, 23:29   #28
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is geen kwestie van schrik. We zijn allemaal Belgen, van Oostende naar Arlon, en er zijn geen redenen om dit land te splitsen. Het is toch niet moeilijk te begrijpen.
"Il y a en Belgique des Wallons et des Flamands. Il n'y a pas de Belges".

Het mooiste bewijs van deze waarheid heb jij trouwens al tot in den treure geleverd.

Je hebt trouwens, voor de zoveelste keer, je angst voor de splitsing geventileerd.

Knoop het in je oren, Everydinges: Vlaanderen behoort jouw omhooggevallen armoezaaiers uit Wallonië NIET toe. Dan mogen jullie er nog aanspraak op blijven maken tot jullie nog 200 gram wegen. De enige manier om op blijvende "solidariteit" vanuit Vlaanderen te kunnen blijven rekenen hebben jullie verspeeld door jullie hoogmoedige handelswijze en schandalige ondankbaarheid.
Oud 24 maart 2014, 23:38   #29
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Everytime
Minister-President

Vlaanderen misschien met Nederland en Wallonië misschien met Frankrijk? Wie weet, maar als het gebeurt, zou het op zeer lange termijn gebeuren als ik objectief en realist blijf. Op de Franstalige kant ben ik er 100% van overtuigd dat de grote Franstalige partijen een "verborgen agenda" hebben, wat een mogelijke aansluiting van Franstalig België met Frankrijk betreft.
http://forum.politics.be/showpost.ph...67&postcount=7
Maar neen hoor. Er is geen reden om België te splitsen. We zijn immers allemaal Belges?
Oud 24 maart 2014, 23:41   #30
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Walen bij de Nederlanden? Nee, dank u. Franstaligen willen hun taal en hun cultuur bewaren.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=132
Oud 24 maart 2014, 23:42   #31
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U bent Vlaamsgezind of niet? Ja, dus! Dus u hebt iets tegen Franstaligen. Als je echt niets hebt tegen de Franstaligen, dan ben je volgens mij geen Vlaamsgezind
Oud 24 maart 2014, 23:44   #32
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ton Vlaamse Leeuw, je le prends et je chie dessus!!!Ca me servira de papier WC!!!!
Oud 24 maart 2014, 23:47   #33
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Om geen problemen met Vlamingen te hebben, doe zoals ik :

- Werk in een oftewel 100% Franstalige omgeving oftewel in een omgeving waarvan de grote meerderheid Franstalig is.
-Ga nooit meer naar Vlaanderen met vakantie of zelf voor een dag. Kies liever andere bestemmingen waar je zeker bent dat je er welkom zal zijn.
-Probeer met de tijd minder interesse te hebben voor Vlaanderen en kijk liever richting Frankrijk. In andere woorden, leef vooral in een Franstalige wereld.
En toch is er geen reden om België te splitsen omdat we volgens Everytime allemaal Belges zijn.....
Oud 25 maart 2014, 00:05   #34
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Voor u en uw taalgenoten niet,dat is een feit dat zeker is aangezien niemand zijn spaarvarken graag in volle ren aan de horizon ziet verdwijnen...

Voor mij en mijn taalgenoten zijn jullie als een molensteen om onze nek...

Alle Marshall plannen ten spijt ,en ondanks alle politieke pathos die daar wordt tentoon gespreid,en die alleen maar uitblinken met woorden en allesbehalve met daden....

Economisch zijn jullie al tenonder gegaan,het is Vlaanderen dat jullie bek openhoudt,en toch maar de grote jan blijven uithangen...
Svennies is offline  
Oud 25 maart 2014, 00:11   #35
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En toch is er geen reden om België te splitsen omdat we volgens Everytime allemaal Belges zijn.....
Die mens hééft geen keuze,het is den belziek Francofone of op de kin kloppen bij een Noord-Koreaans nationaal menu waar gras en boomschors de voornaamste ingrediënten vormen voor de gewone bevolking...
Svennies is offline  
Oud 25 maart 2014, 00:40   #36
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
"Il y a en Belgique des Wallons et des Flamands. Il n'y a pas de Belges".

Het mooiste bewijs van deze waarheid heb jij trouwens al tot in den treure geleverd.

Je hebt trouwens, voor de zoveelste keer, je angst voor de splitsing geventileerd.

Knoop het in je oren, Everydinges: Vlaanderen behoort jouw omhooggevallen armoezaaiers uit Wallonië NIET toe. Dan mogen jullie er nog aanspraak op blijven maken tot jullie nog 200 gram wegen. De enige manier om op blijvende "solidariteit" vanuit Vlaanderen te kunnen blijven rekenen hebben jullie verspeeld door jullie hoogmoedige handelswijze en schandalige ondankbaarheid.
Bekijk uw identiteitskaart en u zal heel vlug merken dat u Belg bent en dat uw land België heet. Dat u zich "Vlaming" voelt en dat u beschouwt dat uw land "Vlaanderen" heet, verandert er helemaal niets aan. U bent BELG en uw land heet BELGIE. En over mijn ergernissen van toen, zou het nu tijd zijn dat u van plaat verandert.
Everytime is offline  
Oud 25 maart 2014, 00:42   #37
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Voor u en uw taalgenoten niet,dat is een feit dat zeker is aangezien niemand zijn spaarvarken graag in volle ren aan de horizon ziet verdwijnen...

Voor mij en mijn taalgenoten zijn jullie als een molensteen om onze nek...

Alle Marshall plannen ten spijt ,en ondanks alle politieke pathos die daar wordt tentoon gespreid,en die alleen maar uitblinken met woorden en allesbehalve met daden....

Economisch zijn jullie al tenonder gegaan,het is Vlaanderen dat jullie bek openhoudt,en toch maar de grote jan blijven uithangen...
Pech voor u! Dat betreft ons niet!
Everytime is offline  
Oud 25 maart 2014, 01:43   #38
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bekijk uw identiteitskaart en u zal heel vlug merken dat u Belg bent en dat uw land België heet. Dat u zich "Vlaming" voelt en dat u beschouwt dat uw land "Vlaanderen" heet, verandert er helemaal niets aan. U bent BELG en uw land heet BELGIE. En over mijn ergernissen van toen, zou het nu tijd zijn dat u van plaat verandert.
Jouw ergenissen van toen waren, en zijn nog altijd, veel meer dan ergernissen. Jij kijkt even hoogmoedig, en met evenveel verachting als toen je schreef wat hierboven staat, neer op de Vlamingen. Niet alleen op de Vlaams-nationalisten maar op �*lle Vlamingen. Je h�*�*t hen omdat je hen nodig hebt. Wat ik hierboven heb gepost, en wat uit jouw mond kwam, heb ik nooit ook maar één Vlaming jou zien nadoen.

JIJ raadde wél je Franstalige soortgenoten aan om de Vlamingen te negeren. Telkens je hier opduikt laat je hen horen dat het jullie geen ene moer kan schelen wat ze over jullie en jullie arrogantie denken. Lucht zijn ze voor jullie. Het enige dat jullie wél interesseert zijn de miljardentransfers die vanuit Vlaanderen jullie richting uit stromen. D�*t is ook de enige reden waarom jullie Vlaanderen als een deel van België blijven beschouwen. Toch zolang de Vlaamse miljarden waarmee jouw volk de bek wordt opengehouden blijven stromen. Zonder dat hadden jullie België allang zélf opgedoekt en de Vlamingen buitengesjot. Je hebt trouwens toegegeven dat �*lle Franstalige partijen er hetzelfde over denken als jij.

Wat hetgeen op mijn identiteitskaart staat betreft, dat verandert geen zak aan het feit dat er nooit Belgen hebben bestaan maar wel Vlamingen en Walen. Noch verandert het iets aan het feit dat België ten dode is opgeschreven. En dat jij je daar héél goed van bewust bent. De tijd dat jij de monarchie en Brussel als bindmiddel van België beschouwde behoort voor 99% tot het verleden. Je hebt nog 1% om je aan vast te klampen. Hoe dan ook, de tijd om van Vlamingen en Walen Belgen te maken hebben jullie voorgoed verkeken. En dat uitgerekend wegens identiek dezelfde attitude die jij hier tentoon spreidt telkens je je arrogante bek opendoet.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 25 maart 2014 om 01:49.
Knuppel is offline  
Oud 25 maart 2014, 02:02   #39
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Commentaar overbodig, zeker?
De producenten van hangmatten duimen voor Di Rupo en zijn rode clan.
daiwa is offline  
Oud 25 maart 2014, 02:03   #40
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jouw ergenissen van toen waren, en zijn nog altijd, veel meer dan ergernissen. Jij kijkt even hoogmoedig, en met evenveel verachting als toen je schreef wat hierboven staat, neer op de Vlamingen. Niet alleen op de Vlaams-nationalisten maar op �*lle Vlamingen. Je h�*�*t hen omdat je hen nodig hebt. Wat ik hierboven heb gepost, en wat uit jouw mond kwam, heb ik nooit ook maar één Vlaming jou zien nadoen.

JIJ raadde wél je Franstalige soortgenoten aan om de Vlamingen te negeren. Telkens je hier opduikt laat je hen horen dat het jullie geen ene moer kan schelen wat ze over jullie en jullie arrogantie denken. Lucht zijn ze voor jullie. Het enige dat jullie wél interesseert zijn de miljardentransfers die vanuit Vlaanderen jullie richting uit stromen. D�*t is ook de enige reden waarom jullie Vlaanderen als een deel van België blijven beschouwen. Toch zolang de Vlaamse miljarden waarmee jouw volk de bek wordt opengehouden blijven stromen. Zonder dat hadden jullie België allang zélf opgedoekt en de Vlamingen buitengesjot. Je hebt trouwens toegegeven dat �*lle Franstalige partijen er hetzelfde over denken als jij.

Wat hetgeen op mijn identiteitskaart staat betreft, dat verandert geen zak aan het feit dat er nooit Belgen hebben bestaan maar wel Vlamingen en Walen. Noch verandert het iets aan het feit dat België ten dode is opgeschreven. En dat jij je daar héél goed van bewust bent. De tijd dat jij de monarchie en Brussel als bindmiddel van België beschouwde behoort voor 99% tot het verleden. Je hebt nog 1% om je aan vast te klampen. Hoe dan ook, de tijd om van Vlamingen en Walen Belgen te maken hebben jullie voorgoed verkeken. En dat uitgerekend wegens identiek dezelfde attitude die jij hier tentoon spreidt telkens je je arrogante bek opendoet.
Ik vond hem grappiger toen hij nog Straat/Rue was.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be