![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Pairi Daiza bewijst natuurlijk wel dat een zoo het kan doen met heel wat minder overheidssteun.
Als N-VA haar ideologie echt in praktijk wil brengen, zouden ze de zoo moeten privatiseren. Of geldt dat niet voor Antwerpse prestigeprojectjes?
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() Voor de goede orde. De KDMA is wel degelijk een wetenschappelijke instelling die een volwaardig en gewaardeerd lid is van allerlei internationale organisaties inzake natuurbehoud, soorten behoud en dergelijke en frekwent deelneemt en is ingeschakeld in internationale research en kweekprogrammas. Die Zoo's -lid van die internationale organisaties hebben ook een charter ondertekend om niet mee te doen met het geleur en de commerciele uitbuiting van beschermde diersoorten. D�*t is overigens de reden waarom de onderhandelingen destijds met de Chinezen over de komst van Panda's afsprongen, over de pure huurprijs. De zoo bood een samenwerkings- en onderzoeksproject aan op lange termijn maar de Chinese tegenpartijen wilden gewoon cash handje contantje en no strings attached. Pairi Daiza kon als NV zonder enige scrupule wel meestappen in zo een puur commerciele deal.
De commentaren van de ceo van PD (Eric Domb of Dumb?)is bepaald grof in dit artikel http://www.lalibre.be/economie/actua...701127a40b02c4 |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() is het tropisch instituut in Antwerpen ook zo'n prestigeprojectje?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 25 maart 2014 om 11:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal er van af hangen of er nog ergens (al dan niet verdoken) overheidsgeld te voorschijn komt. Want puur op giften???
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
https://friscris.vlaanderen.be/porta...lications.html aangezien PD gelijkaardig is, kan je wel gemakkelijk eenzelfde lijstje voor PD linken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 25 maart 2014 om 12:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
U minimaliseert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]()
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met wat meer informatie had U geweten dat zowel de Zoo als Planckendael zich met nog heel wat meer bezighouden dan met opgesloten beestjes voor het publiek te laten opdraven.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 25 maart 2014 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig dat Edina zich als inspecteur van de financiën van de Zoo en Planckendael kan opwerpen, om de juiste (groen?)informatie te kunnen doorgeven.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Vreemdeling
|
![]() "De reuzenpanda's die zij in de jaren '80 een tijdje mochten huisvesten zijn dan ook in selchte gezondheid naar huis teruggekeerd... "
Daar zou ik dan graag de bron over hebben want ik was bij die operatie vrij nabij betrokken en ik heb alleen lof en dank van de Chinese partners gehoord én gezien... Laatst gewijzigd door MASTERLUKE : 25 maart 2014 om 13:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
grappig hoe je echt je best doet om het allemaal te minimaliseren en discrediteren. Surtout omdat wat je "aankaart" een courante en normale praktijk is aan elke universiteit en wetenschappelijke instelling. ondertussen wacht ik nog steeds op een gelijkaardig lijstje voor Paira Daiza
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 25 maart 2014 om 13:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gelukkig is Edina er nog om de onomstotelijke waarheid te...heu...bij elkaar fantaseren. Kotsen doe ik van zo'n kletsmajoren.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
En ik voel me verder niet geroep om Pairi Daiza te verdedigen in deze. Wel integendeel. Ik heb geen al te hoge pet op van dierenparken. Ik plaats alleen de wetenschappelijke waarde van de Antwerpse Zoo in het juiste perspectief. Mag ik er ook op wijzen dat de subsidies waarvan sprake komen van Toerisme & Monumenten en Landschappen en dienen voor de dagelijkse werking, verbouwingen van dierenverblijven en het onderhoud van de historische gebouwen en dus niet voor wetenschappelijk onderzoek (daar krijgen ze apart nog subsidies voor). Nogal raar om dan met dat excuus af te komen om die andere subsidies te verantwoorden. Laatst gewijzigd door Edina : 25 maart 2014 om 15:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunt u Bourgeois repliek weerleggen, o groot orakel?
|
![]() |
![]() |