![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zonder Erdogan was Turkse toetreding nog altijd een droom! Jij weet dat goed genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat er dus om om dat het inderdaad jammer is dat "Moraal" door de staat,of door een godsdienst zou moeten opgelegd worden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[font=Arial Black][size=4]Laat ons niet hopen op de komst van TURKIJE![/size][/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als iemand vreemd wilt gaan is dat zijn eigen zaak en dat van zijn gezin, niet van de overheid. Overigens zal Ahmet Necdet Sezer deze wet toch niet goedkeuren. De AKP probeerde al op idiote wijze leerlingen van islamitische scholen toestaan naar de universiteit te gaan. Stukje bij beetje willen ze het land islamiseren. Ik vertrouw ze voor geen meter. Turkije moet voor altijd seculier blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zo zot zijn de Europeanen nog niet, hoop ik toch... Een land zoals turkije HOORT er gewoon niet bij...u know it, I know it, they know it. Jullie zijn enkel uit op geld en verdere "verturksing" van het westen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ahmet necdet sezer zijn tijd komt eraan. Jij gelooft toch dat hij niet herverkozen wordt ![]() IK vind dat ze op rechte pad zijn behalve hun houding tegenover Irak vind ik te vriendelijk. Turkse leger moet op dat vlak forceren niet om het pan-seculiarisme te beschermen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben persoonlijk nog aan't twijfelen over Turkije.
Als ik Turk4Ever hoor, sta ik er positiever over, als ik El Turco hoor is dat al heel wat minder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door JusticeLover : 11 september 2004 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat bedoel ik helemaal niet..
Ik probeer gewoon een perspectief te krijgen. Zeg maar 'je' hoor, ik ben JVD niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Gouverneur
|
![]() Een wet wordt niet opgesteld om repressie te krijgen integendeel om dingens te voorkomen.
Als er een huwelijk is, ben je getekend voor het leven. Tenzij er ernstige verstoring is in het huwelijk. Overspel is een ernstige verstoring, maar als de drang zo hoog is gaat men misschien sneller nadenken over de gevolgen om zo de drang te onderdrukken. In die zin is die wet een perfecte middel. Doet de belgische strafwetboek eens open en begin eens te lezen. Er zijn meer wetten waarvan je denkt "what the hell is dat voor bullshit!!". Maar als je verder gaat kijken naar de oorsprong van de wet ga je er meer inzicht inkrijgen. Dus wet om overspel te verbieden is een schitterend idee. Het huwelijk wordt in ere hersteld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Gouverneur
|
![]() Die wet toont toch overduidelijk dat Turkije niet Europees is. Het feit alleen al dat die wet wordt voorgesteld is daar een klaar en duidelijk bewijs voor.
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT." |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dit toont toch dat de 'Europese waarden' in Turkije maar een dun laagje vernis zijn; een beetje krassen en het is eraf.
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals Mustapha al ongeveer duizend keer,terecht,heeft proberen aan te tonen.......overspel is ook hier iets dat in het strafrecht staat.
"Betrapping op overspel" is zelfs een veelgevraagde gerechtelijke aktiviteit in geval van scheidingsprocedures. 8) (daarbij gaat men ertoe over na te zien wie,wanneer,en met wie zich in welke woonst,desgewenst welk bed bevindt,zonder geldige reden ![]() ![]() In West-Europese landen is het inderdaad niet meer de gewoonte iemand in de bak te draaien wegens overspel....... Maar laten we ons niet ongerust maken,voor andere onnozelheden mag je alhier wel nog een tijdje brommen....... |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Parlementslid
|
![]() Het hek is van de dam. Ik hoor iedereen schande roepen. Hoe durven politici zich roeren in het privéleven van haar burgers.
Kijk eens verder dan uw neus lang is en evalueer onze Belgische politici ook maar eens. In België zijn er wetten voor: Prostitutie is verboden SM is verboden drugsgebruik is verboden veiligheidsgordel dragen is verplicht willen werken: duizend wetten Roken is in bepaalde gebouwen verboden Aanhoudend op het tweede rijvak rijden zal worden verboden (Florke Sp.a) Adoptie door homo's is verboden Tot kort was het homohuwelijk verboden ... Tijd dat we de overheid terug naar een normale proportie brengen. Politici zijn écht goed voor de mensen door de mensen zelf te laten beslissen wat goed is voor hun.
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
![]() |
![]() |