![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een persoon die secundaire geslachtskenmerken vertoond is in theorie niet zo "leuk" meer voor een "echte pedofiel". Maar, we spreken over mensen, en een gezonde persoon kan sexuele daden stellen met minder dan "ideale" partners. Het is het stellen van sexuele daden met kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken wat gezien wordt als pedofilie. Het goedkeurend denken/fantaseren over zulke daden is dat eigenlijk ook. Maar tot nader order, en ik hoop dat het zo blijft, is denken van criminele daden nog geen misdaad.
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ontmoet ook regelmatig minderjarigen na een netgebaseerde afspraak. So? Ik heb er wel geen enkele sexuele intentie mee.
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Man, lees wat er staat, en niet wat U wenst.
Iemand die fantaseerd en verlangt naar sexuele daden met kinderen kan een pedofiel zijn, maar zolang de daden niet uitgevoerd worden, is de denker/fantaseerder een onschuldig persoon. Net zoals een hitsige bullebak zonder enige pedofiele neiging toch een kind kan aanranden.
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat veranderd niks aan de zaak.
Citaat:
Citaat:
Als er een "goed voorziene" jongedame voorbij huppeld, dan denk ik wel eens "hupse meid, tof" of zelfs gortiger "hubba, lekker". En ja, als die dan toevallig 15 is, dan is dat heel spijtig, maar ik heb het dan toch maar gedacht. wat nu, ga je me castreren?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 26 maart 2014 om 15:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als je dit hebt begrepen, mag je weer reageren. Indien niet, laat het dan maar zo. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Ik denk inderdaad dat dat nuttig kan zijn. Niet met het oog op bestraffing, maar met het oog op begeleiding en sensibilisering.
Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 26 maart 2014 om 16:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Om ze daarna lekker terug te dumpen in de maatschappij waar ze gewoon doorgaan met het botvieren van hun lusten, nietwaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Innocent man burned to death by vigilante neighbours who mistook him for paedophile Citaat:
Laatst gewijzigd door Klein Licht : 26 maart 2014 om 18:55. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is toch totaal krankzinnig dat we eerst moeten afwachten tot iemand daadwerkelijk de daad heeft gepleegd, voordat wij hem kunnen pakken. Waar is het principe "beter voorkomen dan genezen" dan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dutch is weer goed hysterisch bezig zie ik, persoonlijke aanvallen zijn haar ook niet vreemd.
Toen ik haar vergeleek met Kelly heeft ze mij naar eigen zeggen op de negeerlijst gezet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zou toch niets veranderen aan het principe 'gedachten zijn vrij'
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Persoonlijk denk ik dat hoe meer je lokpubers uitzet...hoe meer je pedo's zult vangen.
Niet zozeer dat ze allen pedo zijn, wel dat het ze signaal ontvangen van jong en oké..en opgaan in de massa.
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |