![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zijn de rechtvaardige rechters ?
in Begië ga je die niet vinden...ook het schilderijtje niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Ik ben ondertussen een paar pintjes gaan drinken. Mét resultaat !
De familie is waarschijnlijk : Scheerders Van Kerckhove Remember where you heard it first ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zijn de rechtvaardige rechters?
In mijn schuif tussen de verketten en de messen. ![]()
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez, ze trekken hun staart al in: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-terecht.dhtml
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 29 maart 2014 om 20:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Onze Raf heeft duidelijk een overtrokken idee over zichzelf. Een beetje zoals Comical Ali.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
. Laatst gewijzigd door Knipp : 29 maart 2014 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Rare tijdlijn toch ?
Op een bepaald moment willen ze het paneel teruggeven. Dan sterft Senelle en steekt de gerechterlijke er z'n neus in. Sindsdien zit de zaak weer muurvast. Die familie moet ingezien hebben dat het nog eeuwen zou duren voor de gerechterlijke een doorbraak zou kunnen forceren ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een huis op de hoek van Kwaadham is een betere gok. Daar kan het lange tijd geweest zijn. Twee minuten wandelen vanaf Sint Baafs. Duistere straten. Try it out. Tof stukje Gent. Paalt bijna aan het paleis van de bisschop ![]() Vandaar dat verhaal 'zet het aan de garagepoort en bel drie keer' ? ![]() Laatst gewijzigd door Knipp : 29 maart 2014 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hadden het paneel al lang kunnen teruggeven, anoniem. Niemand had geweten wie het had en dus kwam er geen naam aan te pas.
Daarom, het zal of vernield zijn of nog steeds (hopelijk veilig) verborgen zitten.
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Maar Kwaadham kan maar een tussenstopje geweest zijn.
Dit huis in Belsele is een kijkje waard. De schouw dateert uit de jaren dertig. En is 'zelfgemaakt'. https://inventaris.onroerenderfgoed....e/relict/15277 Laatst gewijzigd door Knipp : 29 maart 2014 om 22:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 't Is lang geleden da'k nog eens op die fora ben gaan snollen. Zal van de week nog eens gaan kijken waar ze nu zitten met hun speurrtochten ![]()
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() In elk geval is het politiek geladen.
Die opperhoofden van de tsjeven zitten in de jaren 30 met het geld van de lokale mutualiteiten in koloniale bedrijfjes, zoveel is duidelijk. De centjes van de kleine spaarder riskeren, is een traditie die ver terug gaat. Scheerders Van Kerckhove onrechtstreeks, die bouwen werfketen en stationsgebouwen voor Congo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Kasteeltjes genoeg natuurlijk... http://www.rechtvaardigerechters.nl/....php?t316.html In het mooiste zat ooit de Duitse bezetter. Die bij het verlaten alle documenten verbrandde. En het kasteeltje mee. Laatst gewijzigd door Knipp : 29 maart 2014 om 22:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij ligt dat achter één zijn zetel nog altijd te wachten op een koper.
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op die plek zou het ook teniet gaan tenzij er op tijd betaald werd, dacht ik. Volgens mij is het paneel al lang tot stof en as vergaan.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 30 maart 2014 om 00:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als je honderd jaar lang een bedrijf kan runnen, dan kan je toch ook wel tachtig jaar lang een schilderij laten rijpen in een airconditioned keldertje ? De kelders op Kwaadham zijn vochtvrij. Heb daar genoeg flessen wijn opgeduikeld om het te kunnen weten ![]() Wie weet heb ik er bijna naast gestaan. Twee drie kelders verder maar misschien. But then again. Misschien zijn ze net beschaamd over de slechte staat van het paneel ? En vrezen ze dat ze de restauratiekosten op hun bord gaan krijgen. Laatst gewijzigd door Knipp : 30 maart 2014 om 01:45. |
|
![]() |
![]() |