Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 14 september 2004, 11:03   #21
Yossarian
Parlementslid

Yossarian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Opmerkelijk, de enige linkiewinkies die hier hun smoel durfden te vertonen zijn commie Pietje en Yossarian die wat kwamen leuteren over bronnen en objectiviteit.
Tja, beoordeling van berichtgeving begint nu eenmaal met controle van de bron. Een houding waar jij duidelijk geen last van hebt, want jouw hersens liggen ergens op sterk water op het VB-hoofdkwartier.
Enfin, ik weet nu dat het om een achterlijke extreem-rechtse website gaat, en dat het "bericht" waardeloos is. Het leuteren laat ik met plezier aan jou over. Bye...
Yossarian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2004, 13:44   #22
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Yossarian, de bronnen zijn allerlei Zweedse dagbladen, samengebracht door een bepaalde persoon/groep.

dat die groep/persoon niet aan jouw eisen van onpartijdig tegemoet komt, doet niks af aan de oorspronkelijke berichtgeving.

Dat zou lijkt heel hard op een staatsbladpublikatie te negeren omdat de VB website die publikatie ook aanhaalt.
Oud 14 september 2004, 17:21   #23
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yossarian
Tja, beoordeling van berichtgeving begint nu eenmaal met controle van de bron. Een houding waar jij duidelijk geen last van hebt, want jouw hersens liggen ergens op sterk water op het VB-hoofdkwartier.
Enfin, ik weet nu dat het om een achterlijke extreem-rechtse website gaat, en dat het "bericht" waardeloos is. Het leuteren laat ik met plezier aan jou over. Bye...
Doei!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be