Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 april 2014, 11:27   #21
ilfalco
Minister-President

Standaard

Dat het gezicht van de partij van groot belang is. Ik ben overigens niet van oordeel dat het een extreme boodschap brengt. In de kern staat 75 procent van de Vlamingen achter minder vreemdelingen , meer vlaanderen.
Ook die nu ook e meer sociale koers die het FN en Wilders, FPO varen is de juiste het VB vaart die nu ook trouwens. En het VB moet allochtonen die Vlaming onder de Vlaming zijn meer prominent op hun lijsten zetten.

Waar ik persoonlijk het grootste probleem mee heb ( en dat geldt net zo goed voor de n-va) is dat men banden blijft onderhouden met organisaties zoals het sint maartenfonds etc. Het is te begrijpen dat die mensen ( ze zaten achteraf gezien fout ) blijven hangen in hun nostalgie ....Maar net zo goed dat de behandeling en positie van de Vlamingen in het kunstmatige Belg fout was was de collaboratie totaal fout. misschien had ik indertijd ook in die val getrapt. Maoegen dat het fout was ook al was het doel een onafhankelijk VL legitiem0

Ik zou overigens nooit op de n-va kunnen stemmen. Dewever is een creatie van de linkse media en geeft in Antwerpen terwijl iedereen moet besparen 40 procent meer subsidies aan moskeeën.

Dewever is niet de oplossing van de vervreemding ... het zijn politici zoals hij die de OORZAAK zijn.

Laatst gewijzigd door ilfalco : 5 april 2014 om 11:29.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2014, 11:37   #22
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Zet die ploat af.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2014, 21:43   #23
ilfalco
Minister-President

Standaard

Doe dat pandapak uit...

Laatst gewijzigd door ilfalco : 5 april 2014 om 21:44.
Oud 6 april 2014, 08:00   #24
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht

.Maar het is een feit en het VB moet zich aanpassen of verdwijnen. Het is een t belangrijkste is naar wat voor samenleving willen we evolueren en of we ons daar als Vlaming nog in kun

.
De paljaskes die momenteel de lakens uitdelen bij het VB zullen er wel voor zorgen dat de partij binnen de korste keren onder de kiesdrempel zal duiken.
Opgeruimd staat netjes.
speurneus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2014, 08:03   #25
ilfalco
Minister-President

Standaard

Dat dacht men met het FN al ook..... die zakten tot 3 procent..... FPO idem. En kijk waar ze nu staan. Waar denk je dat al die ontgoochelde n-va kiezers naartoe gaan? De spreidstand kan niet eeuwig duren.

FDW is de talentvolste politieker uit zijn generatie maar het is tijd voor nieuw bloed.

Laatst gewijzigd door ilfalco : 6 april 2014 om 08:04.
Oud 6 april 2014, 10:52   #26
julian
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat dacht men met het FN al ook..... die zakten tot 3 procent..... FPO idem. En kijk waar ze nu staan. Waar denk je dat al die ontgoochelde n-va kiezers naartoe gaan? De spreidstand kan niet eeuwig duren.

FDW is de talentvolste politieker uit zijn generatie maar het is tijd voor nieuw bloed.
De facto wilt gij dat VB een copie van NVA wordt. Wel , NVA bestaat al dus gij weet waar naartoe.
Overigens is het niet abnormaal dat VB kiezers nuttig zijn gaan stemmen voor NVA. Kan het VB niets aan doen en is niet eens extreem erg want de stemmen blijven binnen het vlaamsnationale kamp.
Ik ga bij de verkiezingen in mei ook gedeeltelijk voor NVA stemmen. Het VB krijgt zeker mijn stem voor de europese verkiezingen maar voor het vlaams parlement zeker niet. Voor de Kamer zullen we nog zien.

Laatst gewijzigd door julian : 6 april 2014 om 10:52.
julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2014, 10:54   #27
julian
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
De paljaskes die momenteel de lakens uitdelen bij het VB zullen er wel voor zorgen dat de partij binnen de korste keren onder de kiesdrempel zal duiken.
Opgeruimd staat netjes.
Heeft met hen niets te maken. Zij mogen doen wat ze willen, zoalng NVA succes heeft, zullen een behoorlijk deel van de vroegere kiezers nuttig voor NVA bijven stemmen.
Oud 6 april 2014, 10:59   #28
julian
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat het gezicht van de partij van groot belang is. Ik ben overigens niet van oordeel dat het een extreme boodschap brengt. In de kern staat 75 procent van de Vlamingen achter minder vreemdelingen , meer vlaanderen.
Ook die nu ook e meer sociale koers die het FN en Wilders, FPO varen is de juiste het VB vaart die nu ook trouwens. En het VB moet allochtonen die Vlaming onder de Vlaming zijn meer prominent op hun lijsten zetten.

Waar ik persoonlijk het grootste probleem mee heb ( en dat geldt net zo goed voor de n-va) is dat men banden blijft onderhouden met organisaties zoals het sint maartenfonds etc. Het is te begrijpen dat die mensen ( ze zaten achteraf gezien fout ) blijven hangen in hun nostalgie ....Maar net zo goed dat de behandeling en positie van de Vlamingen in het kunstmatige Belg fout was was de collaboratie totaal fout. misschien had ik indertijd ook in die val getrapt. Maoegen dat het fout was ook al was het doel een onafhankelijk VL legitiem0

Ik zou overigens nooit op de n-va kunnen stemmen. Dewever is een creatie van de linkse media en geeft in Antwerpen terwijl iedereen moet besparen 40 procent meer subsidies aan moskeeën.

Dewever is niet de oplossing van de vervreemding ... het zijn politici zoals hij die de OORZAAK zijn.
Uw opvatting over NVA is totaal verkeerd. Eigenaardig is dat ge desondanks in wezen VB tot een copie van NVA wil maken want op het vlak van vreemdelingen heeft NVA een minder radikaal standpunt en oo gekleurde kandidaten wat gij blijkbaar wilt.
En probeer niet eens te insinueren dat banden hebben met st maartenfonds politiek enig voelbaar nadeel met zich meebrengt op electoraal vlak. De organisatie bestaat overigens niet meer dus ge zijt zelfs niet eens goed op de hoogte.
En prominente NVA-ers zijn vroeger ook wel eens gezien bij st maartensfonds bijeenkomsten dus zever niet.
http://www.deredactie.be/permalink/1.1762198

Laatst gewijzigd door julian : 6 april 2014 om 11:03.
Oud 7 april 2014, 16:08   #29
AsGardSGO
Minister

AsGardSGO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat mij opvalt bij het bekijken van de lijsten van het FN is dat er ook tal van vreemdelingen en kleurlingen op te vinden zijn. Zelfs moslims. Nu vind ik dat laatste niet evident al kan men zich de vraag stellen hoe sommige noord-afrikanen die geen enkele regel van de islam volgen en zich aanpassen aan het westen nog moslim genoemd kunnen worden. Vaak zijn dat MINO( moslims in name only) die enkel nog moslim zijn omdat ze anders uitgestoten worden door hun familie , ik heb er zelf ook zo in mijn vriendenkring. We moeten die mensen omarmen in plaats van hen over te laten aan de invloeden van de radicale islam.

Het VB heeft ook een aantal vreemdelingen op lijsten gehad maar ik vind dat het VB moet leren van het FN. Wij hebben de totale multicul niet gewild. net als 75 procent of meer van de Vlamingen niet. Maar het is een feit en het VB moet zich aanpassen of verdwijnen. Het is een eeuwige wet waar niemand aan ontsnapt.

Als we de demografische tijdbom willen ontmijnen en onze waarden willen n behouden dan is er geen andere keuze. Het t maakt in weze niet uit van welke afkomst iemand is maar het belangrijkste is naar wat voor samenleving willen we evolueren en of we ons daar als Vlaming nog in kunnen vinden Zo vind ik de oost-europese migratie een kans om het christelijke en europese karakter van onze steden te behouden of herstellen. Het probleem is dat de migratiestroom meer op een tsunami lijkt dan op een gezonde stroming.

Een tsunami die bewust veroorzaakt en gesteund wordt door ultra-liberale( omwille van goedkope werkkrachten) en linkse ( omwille van nieuw trouw kiesvee) krachten.
In feite kan het de elite niet schelen welke sociale bewindsvorm de maatschappij heeft; zogenaamde democratie, dictatorschap, Monorchie, presidentschap,.... dat is niet van tel. De Monetaire economie is het belangrijkste want die en enkel die beoogt hun doel en regeert over de wereld en zijn bevolking.

In feite hebben ze meer belang bij het falen van de multicul dan het slagen want zolang er spanningen, verdeeldheid en angsten bij, onder en tussen verschillende culturen heersen hoe beter voor hun.
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein
AsGardSGO is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be