![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Dat het gezicht van de partij van groot belang is. Ik ben overigens niet van oordeel dat het een extreme boodschap brengt. In de kern staat 75 procent van de Vlamingen achter minder vreemdelingen , meer vlaanderen.
Ook die nu ook e meer sociale koers die het FN en Wilders, FPO varen is de juiste het VB vaart die nu ook trouwens. En het VB moet allochtonen die Vlaming onder de Vlaming zijn meer prominent op hun lijsten zetten. Waar ik persoonlijk het grootste probleem mee heb ( en dat geldt net zo goed voor de n-va) is dat men banden blijft onderhouden met organisaties zoals het sint maartenfonds etc. Het is te begrijpen dat die mensen ( ze zaten achteraf gezien fout ) blijven hangen in hun nostalgie ....Maar net zo goed dat de behandeling en positie van de Vlamingen in het kunstmatige Belg fout was was de collaboratie totaal fout. misschien had ik indertijd ook in die val getrapt. Maoegen dat het fout was ook al was het doel een onafhankelijk VL legitiem0 Ik zou overigens nooit op de n-va kunnen stemmen. Dewever is een creatie van de linkse media en geeft in Antwerpen terwijl iedereen moet besparen 40 procent meer subsidies aan moskeeën. Dewever is niet de oplossing van de vervreemding ... het zijn politici zoals hij die de OORZAAK zijn. Laatst gewijzigd door ilfalco : 5 april 2014 om 11:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zet die ploat af.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Doe dat pandapak uit...
![]() Laatst gewijzigd door ilfalco : 5 april 2014 om 21:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Opgeruimd staat netjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Dat dacht men met het FN al ook..... die zakten tot 3 procent..... FPO idem. En kijk waar ze nu staan. Waar denk je dat al die ontgoochelde n-va kiezers naartoe gaan? De spreidstand kan niet eeuwig duren.
FDW is de talentvolste politieker uit zijn generatie maar het is tijd voor nieuw bloed. Laatst gewijzigd door ilfalco : 6 april 2014 om 08:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens is het niet abnormaal dat VB kiezers nuttig zijn gaan stemmen voor NVA. Kan het VB niets aan doen en is niet eens extreem erg want de stemmen blijven binnen het vlaamsnationale kamp. Ik ga bij de verkiezingen in mei ook gedeeltelijk voor NVA stemmen. Het VB krijgt zeker mijn stem voor de europese verkiezingen maar voor het vlaams parlement zeker niet. Voor de Kamer zullen we nog zien. Laatst gewijzigd door julian : 6 april 2014 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Heeft met hen niets te maken. Zij mogen doen wat ze willen, zoalng NVA succes heeft, zullen een behoorlijk deel van de vroegere kiezers nuttig voor NVA bijven stemmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En probeer niet eens te insinueren dat banden hebben met st maartenfonds politiek enig voelbaar nadeel met zich meebrengt op electoraal vlak. De organisatie bestaat overigens niet meer dus ge zijt zelfs niet eens goed op de hoogte. En prominente NVA-ers zijn vroeger ook wel eens gezien bij st maartensfonds bijeenkomsten dus zever niet. http://www.deredactie.be/permalink/1.1762198 Laatst gewijzigd door julian : 6 april 2014 om 11:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In feite hebben ze meer belang bij het falen van de multicul dan het slagen want zolang er spanningen, verdeeldheid en angsten bij, onder en tussen verschillende culturen heersen hoe beter voor hun.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |